Nee, maar het vergroot de kans op een date aanzienlijk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
"t is niet echt iets om trots op te zijn.
Ik ben de stalker van CL. Ik sta nu met mn PDA in haar tuin.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je bent eng, zo verliefd. Wie ben je?
Aantal posts: 5693 (gemiddeld 6 per dag)quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:12 schreef CherryLips het volgende:
ik ben wel een beetje een post whore vanavond.
eigenlijk hoor je te zeggen; 'maar je hebt toch helemaal geen scrubjes en zeepjes nodig? je huidje is toch al perfect?'quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil niet dat je perfecte huidje een beschadiging oploopt dus dat willen we even preventief voorkomen met een mooi cremetje.
Als je mij nu even excuseert. Ik ga even overgeven op het toilet.
Typisch.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
This web site is in maintenance.
Mijn kamer is met dat raam waar die reiger vorig jaar juni op gescheten heeft wat er nog op zitquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben de stalker van CL. Ik sta nu met mn PDA in haar tuin.![]()
Als ik dat tegen jou zou zeggen en jij zou het er mee eens zijn is het ook meteen de reden om nooit meer die Lush winkel in te lopen vanwege het al perfect zijn van je huidje.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eigenlijk hoor je te zeggen; 'maar je hebt toch helemaal geen scrubjes en zeepjes nodig? je huidje is toch al perfect?'
je hebt t nog niet helemaal onder de knie
Zit ik toch in de goede richting te kijken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn kamer is met dat raam waar die reiger vorig jaar juni op gescheten heeft wat er nog op zit
Als je nog meer wilt, moet je het maar zeggen! Maar dan mail ik vanaf mijn laptop, gaat een stuk snellerquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ze zijn binnen..
Tienduizend bedankjes.
maar het ruikt zo lekkerquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ik dat tegen jou zou zeggen en jij zou het er mee eens zijn is het ook meteen de reden om nooit meer die Lush winkel in te lopen vanwege het al perfect zijn van je huidje.
wel een beetje uitkijken voor m'n tulpen hequote:Op zaterdag 15 april 2006 00:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Zit ik toch in de goede richting te kijken.![]()
Bah, het is vast de Gemene Ierse Proxy Van De Campus die vindt dat er op Goede Vrijdag geen internetpagina's met alcohol bekeken mogen worden. Vandaag zijn ook alle pubs gesloten en verkopen de supermarkten geen alcohol.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Typisch.
Hier niet.
Nou ja. Het is dus een uitstekend café
Impasse de la Fidélité, 4A - 1000 Brussels
tel: +32/2.514.44.34 - fax: +32.2.511.01.39
info@deliriumcafe.be[/i]
Het zit aan één van de vele zijstraatjes van de Grote Markt. We botsten er ineens zomaar tegenop en zijn de rest van ons verblijf op weinig andere plaatsen geweest.
Nee. Met Lush trek je types aan als Sanne.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:17 schreef broer het volgende:
Ik heb het hele topic doorgelezen en ik leef nu in de veronderstelling dat je vrouwen versiert met Lush en alle aanverwante zaken.
Dat kán simpelweg geen goede instelling zijn om morgen mee de straat op te gaan.
Niet 100%, maar ik had wel een sterk vermoeden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als je nog meer wilt, moet je het maar zeggen! Maar dan mail ik vanaf mijn laptop, gaat een stuk sneller
(wist je dat ik het was trouwens?)
Waarom zou je dat btw doen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:17 schreef broer het volgende:
Ik heb het hele topic doorgelezen
of Skaai.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee. Met Lush trek je types aan als Sanne.
Ik ben ook zo herkenbaar... het zijn de feromonen he?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Niet 100%, maar ik had wel een sterk vermoeden.
En natuurlijk wil ik er meer..
Die hompen zeep wel jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus jullie kopen dat spul alleen maar voor de geur?
Ja, die ken ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:18 schreef Burdie het volgende:
Nee. Met Lush trek je types aan als Sanne.
Sjonge.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bah, het is vast de Gemene Ierse Proxy Van De Campus die vindt dat er op Goede Vrijdag geen internetpagina's met alcohol bekeken mogen worden. Vandaag zijn ook alle pubs gesloten en verkopen de supermarkten geen alcohol.
En mijn huisgenoten kijken Kindergarden Cop met Arnold Schwarzenegger. Daarom post ik hier..
nietesquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Die geven per maand 500 euro uit aan die troep
Maar ze kunnen wel dansenquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:20 schreef nozem het volgende:
Rare jongens.
Maar met anti-puistjes creme op een date aankomen is ook weer een no-go lijkt me.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hompen zeep wel jaEn de meuk voor in bad. En de showergels.
De scrub is gewoon lekker en anti-puistjes en de handcreme geeft me lekker zachte handjes.
![]()
Dan zit ik in engeland, let toch 'es op manquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:20 schreef Q. het volgende:
Nou, hoppakee, niet zeiken, heb je de 22e wat te doen CL?
Als je ziet dat Q. en Annie in een topic zijn, wéét je dat er interessante dingen worden gezegd. Het zou jammer zijn als ik die zou missen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:19 schreef Burdie het volgende:
Waarom zou je dat btw doen?
Owja. Stom van me.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zit ik in engeland, let toch 'es op man
Zo vaak komt dat idd niet meer voor tegenwoordig. Vroeger, echter...quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:21 schreef broer het volgende:
[..]
Als je ziet dat Q. en Annie in een topic zijn, wéét je dat er interessante dingen worden gezegd. Het zou jammer zijn als ik die zou missen.
eigenlijk wel. dat is zo van 'hier, heb je hard nodig'quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar met anti-puistjes creme op een date aankomen is ook weer een no-go lijkt me.
Het is op zich wel een hint.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar met anti-puistjes creme op een date aankomen is ook weer een no-go lijkt me.
Hoe assertief!quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:20 schreef Q. het volgende:
Nou, hoppakee, niet zeiken, heb je de 22e wat te doen CL?
Wij zijn allang vergeten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo vaak komt dat idd niet meer voor tegenwoordig. Vroeger, echter...
Ik vind t wel knap dat je deze naam 2 maanden geleden geregistreerd hebt en je nu al op de helft van mijn posts zitquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo vaak komt dat idd niet meer voor tegenwoordig. Vroeger, echter...
En de laatste.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:23 schreef broer het volgende:
[..]
Hoe assertief!
Was dat je eerste keer?
Ja. Dus?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind t wel knap dat je deze naam 2 maanden geleden geregistreerd hebt en je nu al op de helft van mijn posts zit
heeft er toch nog eindelijk iets van een ontmaagding plaatsgevonden hierquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:23 schreef broer het volgende:
[..]
Hoe assertief!
Was dat je eerste keer?
Bruisballenquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bruisballen met rozenblaadjes bijvoorbeeld
Nou, die internettheorie slaat nergens op, maar verder is het allemaal echt waar. De pubs stopten gisteravond ook allemaal rond half 12 met schenken. Maar goed, de locals weten dit en hebben allemaal flink ingeslagen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Sjonge.
Dat is wel heel schijnheilig. Men zuipt zich doorgaans compleet van de wereld, maar op Goede Vrijdag is het zelfs verboden om internetpagina's te bekijken waar eventueel een fles bier op kan staan.
Rare jongens.
Het is wel een makkelijke lekkere snelle afwijzing. Niks geen dagen in onzekerheid zitten.quote:
Ik wil me hier niets bij voorstellenquote:
jij laat me nog twee maanden wachten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is wel een makkelijke lekkere snelle afwijzing. Niks geen dagen in onzekerheid zitten.
*up*
Dat heb ik wel eens anders gezien. En geen dagen maar maanden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is wel een makkelijke lekkere snelle afwijzing. Niks geen dagen in onzekerheid zitten.
*up*
Ik vind het al eng dat je weet wat het isquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:25 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vind het alleen wel eng dat ik nu over Lush praat. Ik heb nog steeds koppijn van die winkel.
Ah. Ik ben naïef.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, die internettheorie slaat nergens op, maar verder is het allemaal echt waar. De pubs stopten gisteravond ook allemaal rond half 12 met schenken. Maar goed, de locals weten dit en hebben allemaal flink ingeslagen.
Dat krijg je als je compleet overnieuw moet beginnen met je sociale leven. Dat valt niet mee.quote:
Ik word nooit afgewezenquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens anders gezien. En geen dagen maar maanden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |