Ja, en ik had mijn koptelefoon op, dus je hoorde de muziek er niet bij. Da's nog lomper.quote:
Tsssk. Je ging toch met de bus?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ch! sorry, ik stapte uit automatisme uit in amersfoort
deze is wel tof anders.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet 's kappen met die lapo's. TT's verzinnen is stom.
eerst met de trein naar zwolle toch?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tsssk. Je ging toch met de bus?,
,
,
.
We moeten eigenlijk zo'n BeF-tune maken met die Ovide-melodie.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:11 schreef JDude het volgende:
Whehehe, heb ik wéér dat Ovide deuntje in m'n kop zitten.
Dat is niet overlegd?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
eerst met de trein naar zwolle toch?
...door een opgerold bankbiljet, idd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:11 schreef Litso het volgende:
Coke snuif je, Ch.
Door een opgerold bankbiljet, idd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:11 schreef Litso het volgende:
Coke snuif je, Ch.
Maar ik ken het. Ik eeh.. nouja.. zong.laatst mee met mijn muziek, onbeschaamd hard, toen mijn huisgenote thuis bleek te zijn. Ze sliep.
Kokosnoten en bier lijkt me geen goede combinatie.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:12 schreef JDude het volgende:
Heeft iemand me nog wat te zeggen? Want ik ben zo weg, hóór.
O. Hói.quote:
Misschien maar beter ookquote:
Neuh, niet echt. Nouja, binnendienst kan wel tot laat.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en is er trouwens ook een late dienst van de TPG dan? dat ze 's avonds pakketjes komen bezorgen enzo?
Tssk, je weet niet eens m'n stem meer.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
...door een opgerold bankbiljet, idd.
óf met een spuit 11quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Door een opgerold bankbiljet, idd.
Ik durf nooit meer te zingen..
Ik begreep de spuit verkeerd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Door een opgerold bankbiljet, idd.
Ik durf nooit meer te zingen..
Goed opgelet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:17 schreef Dark_Killah het volgende:
'k dacht verdulleme dat je van fok was.
Je weet nú pas dat ik 't ben?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:17 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
'k dacht verdulleme dat je van fok was.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Nouja, binnendienst kan wel tot laat.
Maar ik bedoel écht vroeg. Normaal begin ik half negen ofzo, morgen kwart voor zes.
en matrassen ertegenaan!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik begreep de spuit verkeerd.
En zingen is niks mis mee. Mits alleen
Volgende keer dus gewoon de deur van binnenuit op slot doen.
Dan ben ik al weer over de helftquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:18 schreef clumsy_clown het volgende:. Ik zal aan je denken als ik mezelf om 11 uur uit bed gooi
.
Whehehe, ja, en dan vergeet ik hem van het slot af te halen, later.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik begreep de spuit verkeerd.
En zingen is niks mis mee. Mits alleen
Volgende keer dus gewoon de deur van binnenuit op slot doen.
Toen jij nog postte was het forum nog een en al puur ende sereen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:19 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Toen ik geband werd was jij nog blauw.
[..]
BAN!!!![]()
![]()
Én zijn vrienden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:22 schreef Janetje het volgende:
Ovide.
Zo heb ik ooit 's de balkondeur op slot gedaan, ben naar m'n kamer gegaan en heb muziek opgezet. Had alleen niet door dat m'n moeder op balkon stondquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehehe, ja, en dan vergeet ik hem van het slot af te halen, later.![]()
![]()
.
Naja, van een balkon kun je altijd nog af springen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit 's de balkondeur op slot gedaan, ben naar m'n kamer gegaan en heb muziek opgezet. Had alleen niet door dat m'n moeder op balkon stond.
Ja hey, dan had zíj maar moeten horen dat ik de deur op slot draaide hoor.
Dat kán. Ware het niet dat we op 3 hoog wonen. Dan kan het ook nog wel, maar écht handig is het nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Naja, van een balkon kun je altijd nog af springen.
[insert hoofddoekje -> parachute grap]quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat kán. Ware het niet dat we op 3 hoog wonen. Dan kan het ook nog wel, maar écht handig is het niet.
[gelach]quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:33 schreef Litso het volgende:
[..]
[insert hoofddoekje -> parachute grap]
Lekker!quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:36 schreef cerror het volgende:
Bier!
Ik heb het (bijna op, de 3e dan, rest volgt).quote:
Ik heb er eentje!quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb het (bijna op, de 3e dan, rest volgt).
Verdomde kankerchristenen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb er eentje!
Nog van gister.. vandaag.. goede vrijdag.. mocht er geen drank verkocht worden in Ierland..
Jij zou het hier zo haten he...quote:
Hypocrieten semi-joden.quote:
Welke is het?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, ik kom er net achter dat ik nog een Southpark-aflevering binnen heb gekregen.
Mocht Litso meelezen: het is die ene.
Nou ja.. je zou het hier niet heeeeeeel erg haten..quote:
Ok ok, klein aspect.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou ja.. je zou het hier niet heeeeeeel erg haten..![]()
Nou.. klein.. klein...quote:
quote:
quote:
Toch geen idee waarover het gaat dus ik vind het allemaal prima.quote:
Dude, zelfs ik snap hem.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Toch geen idee waarover het gaat dus ik vind het allemaal prima.
En zo hoort het ook..quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Toch geen idee waarover het gaat dus ik vind het allemaal prima.
Respect my authority!quote:
Ik heb hetzelfde.quote:
Je snapt me wel..quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.
Wel ..... of toch....... wel.... niet? ....
Nou ja, hij is eigenlijk zo makkelijk dat ik dacht dat er meer achter moest zitten omdat jij het niet begreep.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.
Wel ..... of toch....... wel.... niet? ....
Eerlijk gezegd niet echt.. het kan over tig dingen gaan.quote:
ga je mee naar clouso ?quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:20 schreef cerror het volgende:
Trouwens: LUISTER!
Mijn gerequeste nummers.
En ik dacht ze hoogstwaarschijnlijk allemaal zojuist..quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet echt.. het kan over tig dingen gaan.
Wanneer?quote:
Precies, dus ik tast in het duistere.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
En ik dacht ze hoogstwaarschijnlijk allemaal zojuist..
Jammer dude.quote:
Nog njet, ik ga er morgen weer mee bezig.quote:
okquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Nog njet, ik ga er morgen weer mee bezig.
Wordt té dom gewoon.
Ergens in den avondt.quote:
In het duister tasten..quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies, dus ik tast in het duistere.
Mkay, dat snapte ik wel.quote:
Dat mag ik toch hopen zeg..quote:
Niets op tegen trouwens.quote:
Eensch.quote:
* cerror arm om J. slaat.quote:
quote:
* cerrorquote:
*quote:
We zijn nogal eenzaam aanwezig hier of niet?quote:
Valt mee....quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
We zijn nogal eenzaam aanwezig hier of niet?
Ze zijn bang geworden..quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
U ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Valt mee....
Ik wens jullie een fijne avond
'We laten ze maar even alleen' zei het stemmetje in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Oftewel je gaat maffen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Valt mee....
Ik wens jullie een fijne avond
Que?quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
'We laten ze maar even alleen' zei het stemmetje in mijn hoofd.
* cerror wijzelijk z'n muil houd.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:46 schreef Janetje het volgende:
Ik begin steeds vaker tegen mezelf te lullen op mn werk.. en gezien ik naast mn supervisor zit hoort ie dat ook (hij praat nog vaker tegen zichzelf)..
Hij maakte de toffe opmerking... ach.. tegen je zelf praten is niet zo erg.. zolang je maar geen stemmetjes terug hoort praten..
Ach, hij is niet de enige... Het bier smaakte goed, maar toen ik een Figling nam werd ik misselijkquote:
Stoere mannen praatquote:
Ach, het is gezellig.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:46 schreef Janetje het volgende:
Ik begin steeds vaker tegen mezelf te lullen op mn werk.. en gezien ik naast mn supervisor zit hoort ie dat ook (hij praat nog vaker tegen zichzelf)..
Hij maakte de toffe opmerking... ach.. tegen je zelf praten is niet zo erg.. zolang je maar geen stemmetjes terug hoort praten..
Heheheh.. heel wijs..quote:
Kijk, je hebt een vriendin... dat is een vrijbrief (geen sarcasme) You go dude!quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Stoere mannen praat![]()
Mijn vriendin wacht op me... en jij ook een fijne avond alleen!
Zeg knul, peuter jij even J's adres los, doen we met BeF een voedselpakket samenstellen voor d'r. Ik bedoel, ze moet 5,25 neertellen voor Nutella, dat kunnen we echt niet toestaan. Nutella is een must, verdulle!quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Kijk, je hebt een vriendin... dat is een vrijbrief (geen sarcasme) You go dude!
Ik eet nooit zoetigheid dus ik zie er de heil niet in plus hoe weet jij dat in hemelschnaam?quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg knul, peuter jij even J's adres los, doen we met BeF een voedselpakket samenstellen voor d'r. Ik bedoel, ze moet 5,25 neertellen voor Nutella, dat kunnen we echt niet toestaan. Nutella is een must, verdulle!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |