Je bent weer unbannedquote:
Ik kende 'm nog niet andersquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:00 schreef MissBliss het volgende:
Deze heb ik al eens gepost maar goed.
-edit- Wat raar, hij is ineens heel klein
Hoezee, ik doe meequote:
Ik ook.quote:
Webpreview doen en dan snel opslaan?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[afbeelding]
Was lekker. Hoe zorg je ervoor dat Photoshop het plaatje niet zoveel comprimeert?
Wat zat er in het gele dingetej? Een leuk autootje? Een poppetje? Een dingetje?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:28 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Was lekker. Hoe zorg je ervoor dat Photoshop het plaatje niet zoveel comprimeert?
Ik heb ineens trek in een paasei.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is dat Purnoquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Webpreview doen en dan snel opslaan?
Oh, dat deed ie bij mij nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan nog gooit ie er een compressie overheen.
Nee, ik kan helaas niet.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:20 schreef PeRi het volgende:
Duif, wil je hierheen? http://www.club-rotterdam.com/party/specials.html Ik kan niet nl en heb 2 kaartjes in mn bezit.
Ah okay. Ja ik heb ze gewonnen door een loting, maar ik kan ook niet. En het is niks voor mij sowieso denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |