heb em een half jaar geleden via marktplaats gehaald.. ik had geloof ik wel het bonnetje erbij gekregen, maar ben nogal slordig :Squote:Op vrijdag 14 april 2006 23:16 schreef ARKON het volgende:
Garantie?
je hebt zowiezo recht op 2 jaar (mogelijk meer) fabrieksgarantie...quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:37 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
heb em een half jaar geleden via marktplaats gehaald.. ik had geloof ik wel het bonnetje erbij gekregen, maar ben nogal slordig :S
Heb je de telefoon nummer van die gast? bellen kan nooit kwaad..quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:37 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
heb em een half jaar geleden via marktplaats gehaald.. ik had geloof ik wel het bonnetje erbij gekregen, maar ben nogal slordig :S
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:44 schreef tonks het volgende:
Gewoon alleen voetbal kijken
Staat bekend om een goede prijs/kwaliteitverhouding.. Maargoed.. nu even nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
Vestel!
"Kost geen drol maar is ook niks" is inderdaad ook een goede prijs/kwaliteitverhouding.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:07 schreef Kluupkluup het volgende:
Staat bekend om een goede prijs/kwaliteitverhouding..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |