Ja goed hè. Het valt nog wel mee je hebt alleen net 2 dingen te pakken mode en sportquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk een zeikerd.
Bruidsjurken en laarzen mochten ook al nietquote:
Laten we het dan over mobiele telefoons ( het liefst met camera's) hebben!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar als we over sport gaan beginnen ga ik wel weg want dan irriteer ik helemaal iedereen weg. Ik heb zo'n ongelovelijke hekel aan sport !
Is niet erg ik hou me wel inquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bruidsjurken en laarzen mochten ook al niet![]()
We kunnen moeilijk met z'n tweeën hier over eiwitten gaan langzaampraten. En eigenlijk weet ik daar erg weinig over.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Laten we het dan over mobiele telefoons ( het liefst met camera's) hebben!
Tja ik dus ook. Mobiele telefoons in het algemeen. Daar ga ik ook maar niet over beginnen. Hmm nu lijkt het net of ik me overal aan erger dat valt best mee. Laten we het over muziek hebben. Ofzo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:28 schreef wyccie het volgende:
Ik vind mobiele telefoons met camera's stom!
Zo.
Dat is wel tofquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:28 schreef LXIV het volgende:
Fotorealistische herdershonden dan?
Olieverf ?quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga verder met het lezen van een boek. Dat was overigens ook de reden dat ik hier postte.
quote:
Ik ontvang hier geen belg maar theo maassen is tof 14.gifquote:
Hou jij een lijstje bij met topicnummers en onderwerpen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
![]()
Zie L.P.T. 4 t/m 7 voor achtergrondinformatie mbt de fotorealistische herdershond.
Vroeger was alles beter en een onderbroek nog geen veter.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:31 schreef wyccie het volgende:
Fotorealistische herdershonden zijn lelijk. Mobieltjes met camera's zijn stom.
Vroeger, toen er nog geen fotorealistische herdershonden en mobieltjes met camera's waren, toen was alles nog goed.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Prachtige "discussie's" waren dat, op Sziget.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |