Dat ligt eraan. Moet je eten meenemen, of een attentie. In geval van het eerste neem je toch gewoon een doos eieren mee?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
He fuck, ik ben uitgenodigd voor een paasbrunch morgenochtend, maar dan moet ik ook iets meenemen. Wat zou geschikt zijn?
Eten. Maar eieren lijken me niet het meest unieke idee. En bovendien moet ik ze dan eerst koken, en ik hou helemaal niet zo van gekookte eieren.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Moet je eten meenemen, of een attentie. In geval van het eerste neem je toch gewoon een doos eieren mee?
Als het maar wel witte paaseitjes zijnquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Een schaal met Paaseitjes van chocolade..
Ik weet niet zeker of ik dit snapquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:57 schreef DaMart het volgende:
Juist!
Iets kan niet datgene niet zijn wat men zegt dat het is, als het de naam draagt van wat het zou zijn.
Feitelijk komt het er op neer dat als je iets witte chocola noemt, je niet kunt zeggen dat het geen chocola is, want het heeft nou eenmaal de naam chocola in zich.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik dit snap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |