Nou, ik ben sowieso al behoorlijk lang, maar hier in Ierland is het helemaal belachelijk. Wat een ukkies hier.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Idd, maar gelukkig ben ik hier in amerika lang![]()
Ik verbaas me daar ook over. Ik heb onlangs uit betrouwbare bron vernomen dat de benen van Beyoncé lekker zijn, en die zijn best potig.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat vinden mannen ook helemaal niet erg. Tot op zekere hoogte natuurlijk, maar die grens ligt meestal flink wat royaler dan wat vrouwen zelf denken.
Oh ja, en hoe lang ben je?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik sta nooit op de weegschaal. Ik denk iets van 78 kg
De combi klein en dikke pootjes doet al gauw denken aan varkenspootjes, helaasquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat vinden mannen ook helemaal niet erg. Tot op zekere hoogte natuurlijk, maar die grens ligt meestal flink wat royaler dan wat vrouwen zelf denken.
Nouja als wij nederlanders hier bij elkaar gaan staan is het wel een lang groepje.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik ben sowieso al behoorlijk lang, maar hier in Ierland is het helemaal belachelijk. Wat een ukkies hier.
Minimalisme en absurdisme horen toch thuis in TTK en kunst is nooit heel duidelijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:24 schreef Isabeau het volgende:
De slowchattopics worden steeds onduidelijker.
Het was een constatering, geen klachtquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Minimalisme en absurdisme horen toch thuis in TTK en kunst is nooit heel duidelijk.
Het maakt natuurlijk ook wel uit wat voor soort mannen dat lekker vinden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik verbaas me daar ook over. Ik heb onlangs uit betrouwbare bron vernomen dat de benen van Beyoncé lekker zijn, en die zijn best potig.
Gefeliciteerd PP pak een boek ! Trouwens heb jij what the bleep do we know al gezien ? Jij als filmmannetjequote:Op vrijdag 14 april 2006 21:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik snap de Oppo niet, en nu heb ik een TTK topic in mn AT!
Nou, hoewel ik best tevreden ben zou ik er niet mee zitten om 5 cm over te dragen. Dan ben ik nog steeds aangenaam lang maar hoef ik niet iedere avond stupide 'man, what height are you' gesprekken te voeren (laatst vroeg zelfs een cassière dat aan me. Hallo, zelfs m'n broertje is groter)quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, en hoe lang ben je?
[..]
De combi klein en dikke pootjes doet al gauw denken aan varkenspootjes, helaas![]()
Mag ik niet wat van jouw lengte?
Iemand die ik hoog heb zitten, dus iemand met een goede smaak.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:27 schreef wyccie het volgende:
Het maakt natuurlijk ook wel uit wat voor soort mannen dat lekker vinden.
Hehe, ja, feeders, cool.quote:Pas op! Nachtmerriemateriaal.
Feeders
Nee, al wel langs zien komen, maar nog niet aan toegekomen om 'm te "kopen".quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd PP pak een boek ! Trouwens heb jij what the bleep do we know al gezien ? Jij als filmmannetje
quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben 1.75 m. Dat is 10 cm boven het gemiddelde.
Ik ben er erg benieuwd naar, al schijnt het wetenschappelijk een beetje lariekoek te zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nee, al wel langs zien komen, maar nog niet aan toegekomen om 'm te "kopen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |