En waar was ze meer van onder de indruk?quote:
Belgisch belgisch onderzoek gefinanciert door waarschijnlijk een brouwerij "Bier is Goed"quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bier staat hoog op de glycemische index, en dat is weer slecht.
Ach, er zijn zoveel theorietjes. Als jij gelukkig wordt van bier, dan is dat ongetwijfeld goed voor je. (Vermits met mate, bla bla.)
Ik ben bang dat ze meer onder de indruk van de barbecue was.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En waar was ze meer van onder de indruk?
Geen wonder dat het niks geworden is.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:41 schreef LXIV het volgende:
Ik ben bang dat ze meer onder de indruk van de barbecue was.![]()
Waaraan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Geen wonder dat het niks geworden is.
Werk je daar nu wel actief aan dan?
Precies volgende keer minder goed barbequeën mocht je deze vraag nog eens krijgen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Geen wonder dat het niks geworden is.
Werk je daar nu wel actief aan dan?
Dat lijkt me de omgekeerde volgorde. Moet ik me daarna aan haar voorstellen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien moet je éérst maten en dan koken? Je moet je troeven niet meteen wegspelen, he.
Nou, zo'n gek idee is het niet. Eerst vindt ze je leuk genoeg om de liefde mee te bedrijven, dan kook je lekker voor d'r en dan weet ze zeker dat jij De Ware bent. Nu moet je alleen nog een manier vinden om haar je bed in te lullen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:51 schreef LXIV het volgende:
Dat lijkt me de omgekeerde volgorde. Moet ik me daarna aan haar voorstellen?
Zwaai er even mee.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, zo'n gek idee is het niet. Eerst vindt ze je leuk genoeg om de liefde mee te bedrijven, dan kook je lekker voor d'r en dan weet ze zeker dat jij De Ware bent. Nu moet je alleen nog een manier vinden om haar je bed in te lullen.
Ach, dat lukt me meestal welquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, zo'n gek idee is het niet. Eerst vindt ze je leuk genoeg om de liefde mee te bedrijven, dan kook je lekker voor d'r en dan weet ze zeker dat jij De Ware bent. Nu moet je alleen nog een manier vinden om haar je bed in te lullen.
Alle negatieve adviezen worden toch ontkracht? We mogen vis met spinazie eten, we mogen spinazie twee keer opwarmen, en we mogen bier drinken. En je rookt niet en je bent slank, dus waar zou je je zorgen om maken?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik dacht dat dit de enige plek was waar niet gezeken wordt over eten. Het enige wat ik probeer is zo nu en dan groente en fruit te eten. En ik rook niet.
Wat dacht je ervan dat het verval onvermijdelijk is, en dat op het einde van de rit het donkere, kille, koude graf ons allen wacht?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
En je rookt niet en je bent slank, dus waar zou je je zorgen om maken?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat het verval onvermijdelijk is, en dat op het einde van de rit het donkere, kille, koude graf ons allen wacht?
Het is meer het feit dat er uberhaupt over nagedacht wordt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Alle negatieve adviezen worden toch ontkracht? We mogen vis met spinazie eten, we mogen spinazie twee keer opwarmen, en we mogen bier drinken. En je rookt niet en je bent slank, dus waar zou je je zorgen om maken?
Ik ben calvinistisch opgevoed, dus daar ben ik sowieso wel doordrongen van.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat het verval onvermijdelijk is, en dat op het einde van de rit het donkere, kille, koude graf ons allen wacht?
Mijn moeder vindt me dik. Aan de onderkant.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is meer het feit dat er uberhaupt over nagedacht wordt.
Maar goed, je hebt wel gelijk, ik ben nog nooit iemand tegengekomen die me dik vond (dat zou ook heel raar zijn), dus ik tel mijn zegeningen.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben calvinistisch opgevoed, dus daar ben ik sowieso wel doordrongen van.
Verval is voor een héél groot deel vermijdelijk en uitstelbaar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:02 schreef LXIV het volgende:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Verval is voor een héél groot deel vermijdelijk en uitstelbaar.
Pft, dat vinden mannen opwindend.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:05 schreef wyccie het volgende:
Mijn moeder vindt me dik. Aan de onderkant.
Ik kan me werkelijk niet indenken dat mijn ouders ooit opmerkingen over mijn postuur zouden maken. Maar dat valt ook weer terug te leiden op het calvisnisme.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt me dik. Aan de onderkant.
Voor mijn familie moet je wel héél dik zijn willen ze niet zeggen dat je wat meer moet eten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kan me werkelijk niet indenken dat mijn ouders ooit opmerkingen over mijn postuur zouden maken. Maar dat valt ook weer terug te leiden op het calvisnisme.
Vrouwen hebben vrijwel altijd commentaar op het figuur van een andere vrouw.quote:
Veelste te tetraëdisch.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vrouwen hebben vrijwel altijd commentaar op het figuur van een andere vrouw.
Mijn moeder is gewoon eerlijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vrouwen hebben vrijwel altijd commentaar op het figuur van een andere vrouw.
Aan je fotoboek te zien ben je gewoon slank.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:11 schreef Bosbeetle het volgende:alleen ikzelf vind dat mijn buik een kilo te zwaar is... voor de rest heeft nog nooit iemand er iets van gezegd.
Ach, je moeder vindt het dik, je buurjongen vindt het geil.quote:
Nouja ik wil gewoon onder de 70 kg komenquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Aan je fotoboek te zien ben je gewoon slank.
Ik bedenk me ineens dat je je natuurlijk wel zorgen moet blijven maken om je haarlijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben calvinistisch opgevoed, dus daar ben ik sowieso wel doordrongen van.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ach, je moeder vindt het dik, je buurjongen vindt het geil.
Hoe lang ben je?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Nouja ik wil gewoon onder de 70 kg komen![]()
een kiloquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:11 schreef Bosbeetle het volgende:alleen ikzelf vind dat mijn buik een kilo te zwaar is... voor de rest heeft nog nooit iemand er iets van gezegd.
Geen ideequote:
Ja 1 kilo ik wil onder de 70 kgquote:
Ukkie.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Geen ideeOh wacht dat staat op mn id-kaart 1.81 staat daar zelf gok ik 1.78.
Oh, dat doe ik dan ook dagelijks, Claudia.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat je je natuurlijk wel zorgen moet blijven maken om je haarlijn.
Idd, maar gelukkig ben ik hier in amerika langquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |