achja we konden het weten...quote:
het is notabene de space van Jokequote:Op donderdag 20 april 2006 14:39 schreef Strax het volgende:
ik denk dat Bianca niet zo ... is als ze zich voordoet..
kijk maar hier
Ik mis alleen Andries op de foto's.... en die's normaal gesproken niet vies van een hoerig feestje... opvallendquote:Op donderdag 20 april 2006 21:01 schreef Apache4U het volgende:
Ik zie daar op die foto's iedereen door elkaar lopen. koppels, verleiders etc.
Volgens mij is iedereen gecast en is alles nep.
ik begin nu idd ook sterk te twijfelen....quote:Op donderdag 20 april 2006 21:01 schreef Apache4U het volgende:
Ik zie daar op die foto's iedereen door elkaar lopen. koppels, verleiders etc.
Volgens mij is iedereen gecast en is alles nep.
Het lijkt me gewoon een eindfeest... niets meer en niets minder... ik denk dat alle stellen wel echt iets met elkaar hebben (gehad)quote:Op donderdag 20 april 2006 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik begin nu idd ook sterk te twijfelen....![]()
Nee dat zie je verkeerd. Dat dachten wij in eerste instantie ook, maar het een look-a-like. Die toevallig ook Andrie heet.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:09 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Is dat Andries uit Big Brother?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd. Dat dachten wij in eerste instantie ook, maar het een look-a-like. Die toevallig ook Andrie heet.
Hoezo niet? Juist dan is er een andere sfeer, ten eerste ken je de mensen na 16 dagen goed, de spanning van moeten verleiden/verleid worden is weg, en er zijn geen camera's in de buurt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:05 schreef Neverstop het volgende:
Als het achteraf is kan ik me niet voorstellen dat het zo gezellig was.
O ja en je relatie ligt naar de klote.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:19 schreef Herald het volgende:
[..]
Hoezo niet? Juist dan is er een andere sfeer, ten eerste ken je de mensen na 16 dagen goed, de spanning van moeten verleiden/verleid worden is weg, en er zijn geen camera's in de buurt.
Ik zou er mijn hond nog niet op laten schijtenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:16 schreef J-net het volgende:
Ik vind die Bianca zo lelijk en zo een zeur. Alleen maar gezever wat daar uit komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |