Het zal wel een grote grap zijnquote:Op woensdag 19 april 2006 22:33 schreef ruby het volgende:
Wie is Joke?? Hoe ziet ze er uit?
Die naam is al niet echt opwindend...
Bianca praat kut jah.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:27 schreef ruby het volgende:
Wat is dat nou met die walgelijke Mieke? Waarom had zij zo'n teringhekel aan die Rosanna en wie denkt ze wel niet wie ze is met haar "zij er uit, of ik"? Wat een stom wijf met 'r hondjes gedrag.
Liesbeth idem dito met die kutkop van 'r. Ja, jullie mogen haar wel knap vinden, maar hoe meer ik 'r zie in TI, hoe meer dat hoofd van haar me gaat tegenstaan. En ze heeft ook nog een attitude van hier tot Tokio.![]()
Heb ik al eens gezegd dat ik Bianca irritant vind praten overigens?![]()
Ze bleef erin, maar nog geen woord uit dr mond gehoord.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:33 schreef ruby het volgende:
Wie is Joke?? Hoe ziet ze er uit?
Die naam is al niet echt opwindend...
Is dat die met die plofkop? Ik vroeg me ook al af waarom die zelden in beeld komt.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:32 schreef inasras het volgende:
Dat ene wijf, die verleidster, volgens mij heet ze Joke, is wel ONGELOFELIJK LELIJK! Hoe kan zij in godsnaam in het programma zijn gekomen????
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:55 schreef Jesssica het volgende:
waaaaaaaaaaa haha die muziek van ER op de achtergrond![]()
En ik maar denken dat alles daar gratis wasquote:Op donderdag 20 april 2006 00:48 schreef Beach het volgende:
Maar Bianca gaat dus seks op het strand krijgen![]()
best een knappe dame idd. alleen begint het me steeds meer te irriteren dat ze met zo'n schevequote:
Dat zegt hij niet. hij zegt "10 dagen en zelfs da kunnde gai nie opbrengen voor mai" (op z'n plat limburgs uh vlaams)quote:Op woensdag 19 april 2006 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat verklaart meteen waarom Björn "Je houdt het niet eens tien dagen vol!" tegen haar brieste in de beelden die je de hele tijd ziet tussendoor.
Geloof het ja, zag toevallig wat sites op internet waar ze werd ´aangeboden´quote:Op donderdag 20 april 2006 12:44 schreef Vivi het volgende:
Wat is die Bianca een lelijk mormel zeg, het lijkt wel of haar hoofd is gemaakt van papier maché en vervolgens te lang in de regen heeft gelegen
Was zij trouwens geen hoerrrrr irl ofzo?
linkje?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
Geloof het ja, zag toevallig wat sites op internet waar ze werd ´aangeboden´![]()
t zijn altijd die klere belgen die de sfeer moeten verpesten en zij is een goed voorbeeld! Ik kots van die luiquote:Op donderdag 20 april 2006 13:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Geloof het ja, zag toevallig wat sites op internet waar ze werd ´aangeboden´![]()
Bianca is echt een kruising tussen Goedele uit het eerste seizoen (dat gejank en gezeur) en Katrien (die irritante spastische trekjes in d'r smoel)
Volgens mij zijn die te vinden in het voorlaatste TI-topic.quote:
euh niet zo goed, in de aflevering van gisteren is hij eruit gebonjourd.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:29 schreef Byte_Me het volgende:
oh my god! ik ken die bob. alleen toen was het nog een vrij klein en iel ventje (+/- 10 jaar geleden). beetje verlegen en zo. Hoe is ie als verleider? Ik heb het programma nog niet kunnen kijken.
Weet niet of deze al genoemd is maar vond deze http://www.whitelinefirm.nl/node/202 (terwijl ik alleen maar naar de officiele TI site aan 't googlen wasquote:
Haha t lijken allemaal BrEeZaHs uit de oude doosquote:Op donderdag 20 april 2006 14:39 schreef Strax het volgende:
ik denk dat Bianca niet zo ... is als ze zich voordoet..
kijk maar hier
achja we konden het weten...quote:
het is notabene de space van Jokequote:Op donderdag 20 april 2006 14:39 schreef Strax het volgende:
ik denk dat Bianca niet zo ... is als ze zich voordoet..
kijk maar hier
Ik mis alleen Andries op de foto's.... en die's normaal gesproken niet vies van een hoerig feestje... opvallendquote:Op donderdag 20 april 2006 21:01 schreef Apache4U het volgende:
Ik zie daar op die foto's iedereen door elkaar lopen. koppels, verleiders etc.
Volgens mij is iedereen gecast en is alles nep.
ik begin nu idd ook sterk te twijfelen....quote:Op donderdag 20 april 2006 21:01 schreef Apache4U het volgende:
Ik zie daar op die foto's iedereen door elkaar lopen. koppels, verleiders etc.
Volgens mij is iedereen gecast en is alles nep.
Het lijkt me gewoon een eindfeest... niets meer en niets minder... ik denk dat alle stellen wel echt iets met elkaar hebben (gehad)quote:Op donderdag 20 april 2006 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik begin nu idd ook sterk te twijfelen....![]()
Nee dat zie je verkeerd. Dat dachten wij in eerste instantie ook, maar het een look-a-like. Die toevallig ook Andrie heet.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:09 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Is dat Andries uit Big Brother?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd. Dat dachten wij in eerste instantie ook, maar het een look-a-like. Die toevallig ook Andrie heet.
Hoezo niet? Juist dan is er een andere sfeer, ten eerste ken je de mensen na 16 dagen goed, de spanning van moeten verleiden/verleid worden is weg, en er zijn geen camera's in de buurt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:05 schreef Neverstop het volgende:
Als het achteraf is kan ik me niet voorstellen dat het zo gezellig was.
O ja en je relatie ligt naar de klote.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:19 schreef Herald het volgende:
[..]
Hoezo niet? Juist dan is er een andere sfeer, ten eerste ken je de mensen na 16 dagen goed, de spanning van moeten verleiden/verleid worden is weg, en er zijn geen camera's in de buurt.
Ik zou er mijn hond nog niet op laten schijtenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:16 schreef J-net het volgende:
Ik vind die Bianca zo lelijk en zo een zeur. Alleen maar gezever wat daar uit komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |