lekker makkelijk gezegd, elke verkoper wil eerst $$$ zien voordat ze hun product versturen. In V&A op Fok! gaat het niet anders, eerst geld op de rekening dan pas versturen ze. Daarbij hanteren de meeste webwinkels hetzelfde principe.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:59 schreef Forcefuzz het volgende:
Dan moet je ook niet eerst betalen voordat je het ontvangen hebt. Beetje naïef.
Ik bedoelde dat het verkopen van gekopieerde dvd's illegaal is.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:02 schreef Platinum het volgende:
@ amaranta: ik koop regelmatig 2e hands kinder DVD's via Marktplaats voor 5 of 6 Euro. Kinderen worden groter en dan vinden ze die DVD's niet meer leuk. Ouders gooien ze in de uitverkoop, en daarom kun je ze goedkoper krijgen. Daar is niets illegaals aan.
Het kopen ook als je weet dat ze illegaal zijn. Als dvd's ¤6 zal een rechter waarschijnlijk wel bepalen dat je het had moeten weten dat ze illegaal waren door het grote prijsverschil.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het verkopen van gekopieerde dvd's illegaal is.
Onzin. De Free Record Shop verkoopt vaak genoeg DVD's voor ¤5,- per stuk. Bovendien heb je niks te zoeken bij een rechter als je het over een DVD van ¤6,- hebt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:24 schreef existenz het volgende:
[..]
Het kopen ook als je weet dat ze illegaal zijn. Als dvd's ¤6 zal een rechter waarschijnlijk wel bepalen dat je het had moeten weten dat ze illegaal waren door het grote prijsverschil.
onzin.. er zijn bij de MediaMarkt (o.a.) goedkope DVD'squote:Op vrijdag 14 april 2006 18:24 schreef existenz het volgende:
[..]
Het kopen ook als je weet dat ze illegaal zijn. Als dvd's ¤6 zal een rechter waarschijnlijk wel bepalen dat je het had moeten weten dat ze illegaal waren door het grote prijsverschil.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:30 schreef Eland het volgende:
[..]
Onzin. De Free Record Shop verkoopt vaak genoeg DVD's voor ¤5,- per stuk.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
onzin.. er zijn bij de MediaMarkt (o.a.) goedkope DVD's
dan ga je het halen, heb je ook niet dat gedoe van eerst geld op je rekening blablabla... probleem opgelost...quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:05 schreef Herald het volgende:
[..]
lekker makkelijk gezegd, elke verkoper wil eerst $$$ zien voordat ze hun product versturen. In V&A op Fok! gaat het niet anders, eerst geld op de rekening dan pas versturen ze. Daarbij hanteren de meeste webwinkels hetzelfde principe.
Stichting Brein vind van wel en wat ik aangaf zijn uitspraken uit het verleden van een rechterquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:30 schreef Eland het volgende:
[..]
Onzin. De Free Record Shop verkoopt vaak genoeg DVD's voor ¤5,- per stuk. Bovendien heb je niks te zoeken bij een rechter als je het over een DVD van ¤6,- hebt.
tja, Breinquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:01 schreef existenz het volgende:
[..]
Stichting Brein vind van wel en wat ik aangaf zijn uitspraken uit het verleden van een rechter![]()
Eensquote:
Nou, nou, je verbastert ze nogal he? Van een DVD van ¤6,- mag je verwachten dat ie nieuw is, tenzij het bijvoorbeeld een DVD-première is.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:01 schreef existenz het volgende:
[..]
Stichting Brein vind van wel en wat ik aangaf zijn uitspraken uit het verleden van een rechter![]()
Great Minds Think Alikequote:Op vrijdag 14 april 2006 19:10 schreef Eland het volgende:
[..]
Ik moest die afkorting opzoeken, dus ik denk het niet![]()
dat spreekt overigens in mijn voordeel
tja, als de volle mep 6 euro is en zoquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:14 schreef Ice_Tea het volgende:
waarom koop je dan ook via marktplaats?
betaal gewoon de volle mep en zeur niet verder
ik last dat je 'm nog op moest zoeken..quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:23 schreef Eland het volgende:
[..]
Hey joh, er stond toch dat ik hem had opgezocht. Valt wel mee met die great mind van jou
![]()
Dit geslowchat in dit matig geschapen topicquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:26 schreef indahnesia.com het volgende:
wat lijkt nergens op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |