Naar GC dan maarquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:30 schreef rickmans het volgende:
inmiddels is het topique niet meer BUG gerelateerd, maar handelt het over externe software. Geen BUGtopique derhalveom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
http://one.fsphost.com/whoops/releases/0.2/whoops-0.2.2.xpi
Et voila. Met dank aan Whoops.
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:41 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~zeep10/ForumTools.xpi
De officiële Forum Tools. Nu ook bruikbaar in de laatste Firefox.
Kutnewbie.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:12 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een PI gebruiktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie is hier nou de newbie?!?quote:
Jijquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Wie is hier nou de newbie?!?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
"slinger hier een willekeurige fokdiscussie voor de 31.227ste keer aan"
Jij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Wie is hier nou de newbie?!?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:23 schreef yosander het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Die zorgen ervoor dat je vrij toegang hebt tot alle crewfora.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:45 schreef P0rt0 het volgende:
Wat doen die forumtool van Cyberstalker nou precies?
Hoe?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:36 schreef NightH4wk het volgende:
Foktools, hendig alle reacties van de mods niet weergeven. [afbeelding]
Ff kieken, er was een tool voor die het kon.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hoe?
(zo dat quickquote is ook vet!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij mag in DIG.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Yep, je mag van mij wel een topic openen. Geen slowchat, geen "deel 1" maar gewoon een topic voor updates, vragen ed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop