Omdat ik eerder gewoon doorging met spullen gebruiken tot al mijn kastjes en laden ontdaan waren van potjes, pannen, bestek, borden, kopjes, glazen en ander gerei heb ik besloten drastisch te snoeien in wat er voor handen was. Dus 6 lepels ipv 30 in de la. Dat hielp al heel erg mee om de afwasberg te verkleinenquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb gewoon zoveel borden, bestek, bekers en glazen gekocht dat ik precies een week kan eten en drinken zonder afwas![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi, was ik weer. Lekker 1,5 uur gewandeld in het zonnetje (en de wind). Ik kwam een verkeersbord tegen waar iemand met viltstift TTK op had geschrevenEn ik was het niet!
En speciaal voor DaMart: Testje We horen gaarne je uitslag.
Lijkt me duidelijk... ik ben geen vrouwquote:It all adds up... we feel 20% certain that you are...
A Man!
Compared to others...
11% more male than you — 4% like you — 85% more female than you
How do we know? Well, deep down, your gender affects everything about you, from your favorite number to your views on Canada. Many men who took the test think and act just like you, as you can see from the graph above.
Statistically speaking, you are a man—whether you know it or not.
Ik ben een serieus meisje, daar kan ik niets mee.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:57 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar...ja, maar...!
Dat was gewoon grappig bedoeld. Een niet meer bestaande subsite als favo subsite kiezen.
Enzo.
Of Het Keldertje als favo subforum kiezen, terwijl ik er niet eens in kan!
Kleur ogen: soms
Nou, wahhaah! Grappig, hè!![]()
Hét een of twee keer per week doen was toch burgerlijk?quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Nu doe ik het heel burgerlijk elke dag 1-2xEn het bevalt me zo ongelofelijk goed
Dat is een groot gemis.quote:
Ik kan ook afwas een week opsparen hoor!quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zoveel borden, bestek, bekers en glazen gekocht dat ik precies een week kan eten en drinken zonder afwas![]()
Kijk DaMart, dan ben je man
Ik zie lever een vrouw die mijn afwas doet, en de ramen zeemtquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie liever een man die zeemt en afwast, hoor. Dan mag hij na het koken best even Dan Brown lezen.
Volgens mij is dat studentikoos. Of is dat 1-2x per maand.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:59 schreef LXIV het volgende:
Hét een of twee keer per week doen was toch burgerlijk?
![]()
Ja, en ik ben ook liever een vrouw die zeemt en de afwas doet, dus het komt allemaal wel weer goed.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik zie lever een vrouw die mijn afwas doet, en de ramen zeemt
Ah, zal ik je dan maar serieus nemen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben een serieus meisje, daar kan ik niets mee.
Je moet wél ff dóórdenken, Isabeau!quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is dat studentikoos. Of is dat 1-2x per maand.
Ohquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, en ik ben ook liever een vrouw die zeemt en de afwas doet, dus het komt allemaal wel weer goed.
Ja dag... ik ga echt niet mijn Mexicano en frikandel laten staan hoor... dan is het voor mij GEEN goede vrijdag meerquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:06 schreef LXIV het volgende:
Denk eraan, vandaag is het Goede Vrijdag!
Dus géén vlees eten!
In een Mexicano of frikandel zit geen echt vlees.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja dag... ik ga echt niet mijn Mexicano en frikandel laten staan hoor... dan is het voor mij GEEN goede vrijdag meer
Dan ben ik blij dat ik niet mee eet bij je...quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
In een Mexicano of frikandel zit geen echt vlees.
Dus je hoeft niet voor je zieleheil te vrezen..
Ik ga zo regenboogforel klaarmaken!![]()
Als ik hem kook beslist wel. Er zijn zoveel soorten vis. Ik heb mijn vriendin ook vis leren eten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik niet mee eet bij je...
ik houd absoluut niet van vis
Geloof me, mijn ouders hebben me zoveel proberen te laten eten... maar ik ben altijd een moeilijke eter geblevenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als ik hem kook beslist wel. Er zijn zoveel soorten vis. Ik heb mijn vriendin ook vis leren eten.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:52 schreef Bupatih het volgende:
JEZUS CHRISTUS MODDERVET
Oh, ga toch met me naar bed
TYFUS TERING TAKKEZOOI
Mijn God, wat ben je mooi
HOERENTENT, JE MOEDER ZUIGT
Ben je al van mijn liefde overtuigd?
LELIJKE, DIKKE NEUKKAMPIOEN
Ik kan er toch ook niks aan doen...
VIEZE, VUILE, GREPPELSLET
dat ik lijd aan Gilles de la Tourette?
Ik denk dat ze op de basis school verplicht het bureau van voskuil moeten voorlezenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Het gaat hier veels te snel hoe ben ik nou ooit voorbereid op het echte leven...
'Saaie lessen zijn voorbereiding op het leven'
Hier is alles al om 17:00 dicht gegaan...succes.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:15 schreef wyccie het volgende:
Ik hoop dat de supermarkten nog open zijn![]()
Ik ben een man!quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zoveel borden, bestek, bekers en glazen gekocht dat ik precies een week 2 weken kan eten en drinken zonder afwas![]()
Kijk DaMart, dan ben je man
quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier is alles al om 17:00 dicht gegaan...succes.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:15 schreef wyccie het volgende:
Dit gaat zo snel, dat ik alweer vergeten ben wat ik wou zeggen nadat ik alles teruggelezen had.
Oh ja. Ik ben benieuwd naar de regenboogforel. Ik verwacht wel een fotootje eigenlijk.
Ik ga ook vlees eten. Pizza of pasta met vis.
Maar nu eerste *hop, hop*, op de fiets.
Ik hoop dat de supermarkten nog open zijn![]()
Die regenboogforel is nu al veroberd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:15 schreef wyccie het volgende:
Oh ja. Ik ben benieuwd naar de regenboogforel. Ik verwacht wel een fotootje eigenlijk.
Ik ga ook vlees eten. Pizza of pasta met vis.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die regenboogforel is nu al veroberd.
Het was wél een hele mooie vis, voordat hij gebakken werd.
Meesterlijk!quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:52 schreef Bupatih het volgende:
JEZUS CHRISTUS MODDERVET
Oh, ga toch met me naar bed
TYFUS TERING TAKKEZOOI
Mijn God, wat ben je mooi
HOERENTENT, JE MOEDER ZUIGT
Ben je al van mijn liefde overtuigd?
LELIJKE, DIKKE NEUKKAMPIOEN
Ik kan er toch ook niks aan doen...
VIEZE, VUILE, GREPPELSLET
dat ik lijd aan Gilles de la Tourette?
Ik heb ooit 'zwart gereden' omdat ik wel moest werken op zo'n dag, maar mijn ov-jaarkaart dus niet geldig bleek te zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:45 schreef k_man het volgende:
Ik stond verdomme om vijf over zeven bij de supermarkt, die om zeven uur sloot. Zo bleek.
Ik snap nooit wat van dit soort rare dagen. Is het nou een feestdag of niet? Zijn de winkels wel of niet of een beetje open? Moet ik werken? Komt er een krant?
En het lijkt ook elk jaar weer anders te gaan.
Geldt ook voor jou. Waar was je nou al die tijd? Dit topic kan al weer bijna afgesloten worden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het werd ook wel een beetje tijd, he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |