Bij deze dus!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, godsamme! Deel 17 is de mijne, hoor!
Ik zal niet onmiddellijk beweren dat ik in het schoonste huis aller tijden woon, maar 'ranzig' gaat me toch echt te ver.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:07 schreef Claudia_x het volgende:
De meeste vrijgezellenoptrekjes zijn dan ook ranzig.
Beide boeken niet gelezen. Op zich ben ik nog helemaal niet zo'n belezen persoon, maar dat ben ik wel van plan om te worden. Een probleem is alleen dat ik me tijdens schoolweken niet kan focussen op een boek.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook heel fijn. Heb je Sacks gelezen? Oh, en over autisme: The curious incident of the dog in the night-time.
Houd je eigenlijk van non-fictie?
Ik houd niet van ranzig, en probeer het dan ook netjes te houden. En als je een mooi uitzicht hebt, is het wel fijn als je er ook van kan genieten natuurlijk... lekker wakker worden terwijl je naar de duinen kijktquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De meeste vrijgezellenoptrekjes zijn dan ook ranzig.
Het voelt best goed.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:09 schreef broer het volgende:
Erik! Deel je ervaring! Hoe voelt het?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het lovenswaardig, DaMart, lovenswaardig.
Jij hebt uitzicht op de duinen? Oh, wat fantastisch.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:10 schreef DaMart het volgende:
Ik houd niet van ranzig, en probeer het dan ook netjes te houden. En als je een mooi uitzicht hebt, is het wel fijn als je er ook van kan genieten natuurlijk... lekker wakker worden terwijl je naar de duinen kijkt
Tja, ik ben zo veel bezig met schoonmaken, dat ik geen tijd over houd om een leuke medehuurster te zoeken...quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij hebt uitzicht op de duinen? Oh, wat fantastisch.Alleen de zee is een nóg mooier uitzicht.
En je houdt je huis ook nog eens schoon! Het is me een raadsel waarom jij alleen woont.
Té schoon, zou je kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:12 schreef Claudia_x het volgende:
En je houdt je huis ook nog eens schoon! Het is me een raadsel waarom jij alleen woont.
Jij gaat Sacks vast fantastisch vinden:quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Beide boeken niet gelezen. Op zich ben ik nog helemaal niet zo'n belezen persoon, maar dat ben ik wel van plan om te worden. Een probleem is alleen dat ik me tijdens schoolweken niet kan focussen op een boek.
En The curious incident.. is zo grappig, ontroerend en ontwapenend:quote:Dr. Sacks is perhaps best known for his 1985 collection of case histories from the far borderlands of neurological experience, The Man Who Mistook His Wife for a Hat , in which he describes patients struggling to live with conditions ranging from Tourette's Syndrome to autism, parkinsonism, musical hallucination, phantom limb syndrome, schizophrenia, retardation and Alzheimer's disease. (This book later inspired a dramatic work by Peter Brook, "L'Homme Qui. . . .)
quote:Then he said, “Holy fucking Jesus, Christopher. How stupid are you?”
This is what Siobhan says is called a rhetorical question. It has a question mark at the end, but you are not meant to answer it because the person who is asking it already knows the answer. It is difficult to spot a rhetorical question.
Nee, juist niet waargebeurd, dus vooral informatief.quote:Nonfictie, bedoel je daarmee gewoon waargebeurde verhalen?
Klinkt leuk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij gaat Sacks vast fantastisch vinden:
[..]
En The curious incident.. is zo grappig, ontroerend en ontwapenend:
[..]
Ik weet niet of ik daarvan houd, kan me er niet zo goed een voorstelling van maken.quote:[..]
Nee, juist niet waargebeurd, dus vooral informatief.
Dat bestaat niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:13 schreef broer het volgende:
Té schoon, zou je kunnen zeggen.
Ik ben van de fases. Zo heb ik een 'paarden'-fase gehad, en een 'Jeroen Brouwers'-fase, maar ook een 'psychiatrische non-fictie'-fase. Toen las ik boeken als Your drug may be your problem en Our right to drugs. Informatie opdoen, dus.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet of ik daarvan houd, kan me er niet zo goed een voorstelling van maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |