tis er? zeg niet dat je nu iets aan je oren hebt? jij arme ziel..quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:22 schreef ThunderChild het volgende:
WAT ZEGGEN JULLIE ?? IK KAN JULLIE NIET MEER HOREN . . .![]()
Ai ...quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:42 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zere kiezen...en baal want kan pas over een maand de wortelkanaalbehandeling af laten maken
Denk dat ik tegen een oorontsteking aan zit te hikken, zit ook aan de rechterkant . . .quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:42 schreef _Cara_ het volgende:
tis er? zeg niet dat je nu iets aan je oren hebt? jij arme ziel..![]()
jemig..rot voor je... Zorg je wel dat je zo snel mogelijk antibiotica krijgt als het idd een ontsteking is?quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:47 schreef ThunderChild het volgende:
Heb zelf momenteel ook pijn in de waffel, rechterkant . . .![]()
[..]
Denk dat ik tegen een oorontsteking aan zit te hikken, zit ook aan de rechterkant . . .![]()
Basicly, m'n hele rechterkant is fucked up![]()
Hé Donnahquote:Op woensdag 19 april 2006 04:47 schreef donnahvh het volgende:
[..]
same here, nog geen oog dichtgedaan![]()
nee heb tegenwoordig bepaalde medicatie maar sinds ik t gebruik kan ik steeds slechter slapenquote:Op woensdag 19 april 2006 04:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hé Donnah!
Hoe komt dat zo? Waren de kindertjes lastig?![]()
ah nou beter, pijn in mn kop ook trouwensquote:Op woensdag 19 april 2006 04:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben aan het werk, nog een uurtje en ook ik mag mijn bed in kruipen.
Heb zo'n vermoeden dat dat met het slapen vandaag wel goed gaat komen.![]()
![]()
jemig joh , vooral t idee dat ze aan al je persoonlijke spulletjes hebben gezeten enzo lijkt me zo erg , maar druk aan t blokkeren nu alles zeker?quote:Op woensdag 19 april 2006 07:16 schreef beestjuh het volgende:
Vannacht bij mijn vriend. Nee had hij maar een hond gehad, ze hebben terwijl hij op bed lag heel de benedenverdieping overhoop gehaald. Om zo wakker gebeld te worden... Hij is helemaal in paniek en ik probeer even nuchter te bekijken wat er moet gebeuren... Pasjes hebben ze meegenomen, codes voor internetbankieren, pc waar hij gelukkig door schade en schande overal backups van heeft gemaakt, cadeautjes die hij heeft gehad, neogeo, bah.
Heb ook al gezegd dat hij even moet vragen of andere mensen in de straat ook nachtelijk bezoek hebben gehad maar heb het idee dat iemand mijn vriend moest hebben
in Utrecht soms?quote:Op woensdag 19 april 2006 07:16 schreef beestjuh het volgende:
Vannacht bij mijn vriend. Nee had hij maar een hond gehad, ze hebben terwijl hij op bed lag heel de benedenverdieping overhoop gehaald. Om zo wakker gebeld te worden... Hij is helemaal in paniek en ik probeer even nuchter te bekijken wat er moet gebeuren... Pasjes hebben ze meegenomen, codes voor internetbankieren, pc waar hij gelukkig door schade en schande overal backups van heeft gemaakt, cadeautjes die hij heeft gehad, neogeo, bah.
Heb ook al gezegd dat hij even moet vragen of andere mensen in de straat ook nachtelijk bezoek hebben gehad maar heb het idee dat iemand mijn vriend moest hebben
Déh dan..quote:
Open het!quote:Op woensdag 19 april 2006 11:12 schreef R_ON het volgende:
Ochtendoverpeinzing II
Wat zou erger zijn?
Optie 1: bekennen om daarna overal vanaf te zijn of
Optie 2: heel hard wegrennen, niets oplossen, en er tot in de lengte van dagen mee gepest te worden.
Dat zou pas een interessant topic opleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |