Ik zit ook aan de ALC. maar verdoofd ben ik niet echt, meer "geserdeerd" door de nachten ALC daarvoorquote:
Tja, maar ik drink maar eens in de zoveel tijd...quote:Op maandag 17 april 2006 00:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit ook aan de ALC. maar verdoofd ben ik niet echt, meer "geserdeerd" door de nachten ALC daarvoor![]()
Dan is het een heel ander verhaal natuurlijkquote:Op maandag 17 april 2006 01:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tja, maar ik drink maar eens in de zoveel tijd...![]()
Hoe komt het dan dat je je verward voelt?quote:Op maandag 17 april 2006 01:29 schreef diertjuh het volgende:
Ik voel me eigenlijk een beetje verward. Daarnaast heb ik het warm. Maar verder gaat het wel goed.
Door sommige stomme gevoelens eigenlijk.quote:Op maandag 17 april 2006 01:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat je je verward voelt?
Je zegt het zelf al "stomme" gevoelens....dus mss kan je gewoon proberen om je daar niet zo druk over te makenquote:Op maandag 17 april 2006 01:34 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Door sommige stomme gevoelens eigenlijk.
Daar ben ik ook een beetje mee bezig eigenlijk.quote:Op maandag 17 april 2006 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al "stomme" gevoelens....dus mss kan je gewoon proberen om je daar niet zo druk over te maken![]()
Mooi zoquote:Op maandag 17 april 2006 02:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje mee bezig eigenlijk.![]()
![]()
quote:
He doka jij ook hier?quote:
Misschien welquote:Op maandag 17 april 2006 02:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
He doka jij ook hier?
Mss moeten we even ergens een topic aanmaken voor een reünie
De mijne ook nietquote:
Denk dat GC de beste plek isquote:
Ik pas wel opquote:Op maandag 17 april 2006 02:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk dat GC de beste plek isJij mag hem openen
Durf je niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |