Oe... ze gaat er van spinnen zelfsquote:
Zuipen voor de verandering?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:57 schreef ThunderChild het volgende:
![]()
![]()
Plus dat ik geen idee heb wat ik dit weekend moet doen . . .![]()
![]()
Hoe komt dat?quote:Op zondag 16 april 2006 03:07 schreef newsman het volgende:
Gekneusde ribben, gaat wel weer over.
Peterquote:
Ik probeer mijn leed zoveel mogelijk achter gesloten deurtjes in mijn hersenen te houden.quote:Op zondag 16 april 2006 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Peter
Long time no see
Hoe voel jij je nu?
Soms is het beter om het "leed" te bespreken, dat lucht namelijk opquote:Op zondag 16 april 2006 03:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik probeer mijn leed zoveel mogelijk achter gesloten deurtjes in mijn hersenen te houden.
En ik hoop dat dat de rest van mijn bestaan lukt
Ik hoop ook dat ze jouw leed zoveel mogelijk achter gesloten deurtjes houdenquote:Op zondag 16 april 2006 03:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik probeer mijn leed zoveel mogelijk achter gesloten deurtjes in mijn hersenen te houden.
En ik hoop dat dat de rest van mijn bestaan lukt
Over de laatste heb ik mijn ernstige twijfels, helaas.quote:Op zondag 16 april 2006 03:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Soms is het beter om het "leed" te bespreken, dat lucht namelijk opAls je alles op gaat kroppen dan leid dat meestal tot onnodige frustraties
En de rest van je bestaan....dat lukt wel hoorIedereen heeft weleens een dipje, ik ook...maar vroeg of laat gaat de zon ook weer schijnen in je hoofd en dan zie je het nut van je bestaan ook weer op een positieve manier
Ik ben niet zo ervaren daarmee maar wat is nu precies de reden dat je soms de zin van het bestaan voor jezelf niet erkent of wil erkennen?quote:Op zondag 16 april 2006 03:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Over de laatste heb ik mijn ernstige twijfels, helaas.
Het bespreken doe ik wel: maar mijn behoefte bestaat vooral uit onvoorwaardelijke steun en zinnige feedback.
Meestal weten mensen niet zo goed hoe te reageren, en ik zelf op andere eigenlijk soms ook niet.
Dokaquote:
Heeft met verschillende dingen te maken, maar zit echt diep geworteld in wie ik ben, vanaf mijn jeugd al.quote:Op zondag 16 april 2006 03:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo ervaren daarmee maar wat is nu precies de reden dat je soms de zin van het bestaan voor jezelf niet erkent of wil erkennen?
Je mag het me ook mailen als je het kwijt wilquote:Op zondag 16 april 2006 03:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heeft met verschillende dingen te maken, maar zit echt diep geworteld in wie ik ben, vanaf mijn jeugd al.
Maar gaat wat ver dat helemaal uit te leggen, je weet ook maar nooit wie er allemaal meeleest he
Goed hoorquote:Maar HVJJN?
Ik voel mequote:Op zondag 16 april 2006 03:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doka![]()
Hoe voel jij je nu? (om OT te blijven)
Dat zei ik al net tegen peterquote:
Wie is peterquote:Op zondag 16 april 2006 04:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zei ik al net tegen peter
Dus ik voel me goed, daar komt het op neer
Dat weet je toch bestquote:
Gaat ook snel vervelen . . .quote:Op zondag 16 april 2006 01:12 schreef Apocrypha het volgende:
Zuipen voor de verandering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |