abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 00:11:52 #126
43556 miss_dynastie
pi_37050303
Ben vanavond ook in bad geweest met mr.butterball. Lekker zacht huidje
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:28:59 #127
101884 PeRi
Allons-y!
pi_37054341
Ze zijn is idd 'bezig' met een filiaal in Groningen, net als Utrecht, Arnhem, DH en Rotterdam.
Maar Lush NL is altijd van de woorden en geen daden .
Whatever I want.
  FOK!fossiel dinsdag 18 april 2006 @ 09:45:05 #128
1455 Keroppi
kool kikker
pi_37054550
quote:
Op maandag 17 april 2006 18:13 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Niet echt naar honing? Wat grappig, ik vind hem juist ietsje té
Hmm zullen er dan zulke grote verschillen per 'batch' zijn of ben ik niet in staat geuren te herkennen (ik snap ook niet hoe mensen marsepein uit snowcake halen )
Chick on a mission
pi_37054837
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Anitra, om hoe laat was jij zaterdag in de Lushwinkel in Maastricht?
Das een hele goeie. Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat Rick om 14.15 uur in Maastricht aan kwam en dat wij toen nog moesten gaan rijden, dus die heeft zitten dutten op een bankje aan de maas
Het was iig op het drukste punt bij de parkeergarage, we hadden 4 auto's voor ons, de eerste vond het te alng duren en ging weg, de andere 3 volgden hem. Wij keken elkaar aan en zeiden dat de mensen tegenwoordig ook geen geduld meer hebben en op het moment dat ik de auto naar voren reed toen de laatste was gekeerd ging de slagboom open en wij konden zo de gararge in rijden
Ik ben geen snelle loper dus ik denk dat wij daar rond een uur of 15 uur waren als het niet iets later was.
Weet wel dat ik net optijd voor The Oliv Branch was, stonden nog 2 grote flessen en ik had er 1 en een vrouw achter mij pakte de laatste.
En dat honger krijgen in Maastricht kan ik begrijpen, wij zijn na de lush ook wafels wezen halen
pi_37055856
quote:
Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef Shirley het volgende:
Maeghan, waar haal je die discons vandaan? Het Engelse forum of eBay ofzo? Want op eBay zag ik ook allemaals discons voor mooie prijsjes.
Allebei. En ook een paar via Maerycke en Sinkwanee trouwens.

Maar goed, die op Ebay lopen vaak enorm op vlak voor ze verkocht worden omdat veel mensen het dan volgen. Zo gaan discon ballistics wel voor 4 pond weg of zo, dus 6 euro. En dan komt er nog eens 3 pond verzendkosten op of zo. Ben je wel mooi 10 euro kwijt voor een ballistic, vind ik niet zo'n mooi prijsje eigenlijk. Ik ga nooit verder dan wat ik in de winkel hier betaald zou hebben inclusief verzendkosten.

Verder, als je bijv. nog Kerstproducten wilt kun je in Dld je lol op, met bijv. 4 Christmas Kisses/Hollywood/Letters to Santa voor 7 euro of zo. Daar hebben ze nog bijna alles, behalve Cleanliness.

En iets kopen voor het een discon wordt helpt ook ;-)
Sanity is (not) statistical
pi_37056010
In de Leidsestraat hadden ze de laatste keer ook wat douchegeldiscons. Toen heb ik Back for Breakfast, Narcotick en Happy for Sad gekocht en in Rome hadden ze Chai nog staan.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_37056411
Ja, dat hebben ze ook nog ja. Auntie P heeft er ook nog heel lang gelegen, en nu kun je natuurlijk nog The Sicilian, Softy, Summer Blues, etc. inslaan.
Sanity is (not) statistical
pi_37057165
Precies, je moet dus gewoon geluk en er een oog voor hebben
Billie Holiday is Lady Day!
pi_37057257
Ik heb net getracht mijn haar te wassen met Sweety Pie, was niet zo'n succes er vielen steeds van die paarse dotjes uit mijn haar Trichomania ging stukken beter. Verder nog wel gewassen met Sweety Pie en Golden Moon zeep!
Let's plant a tree
pi_37058757
Ik vind de discons over het algemeen toch wel erg lekker hoor. Ik ben helemaal weg van de Aura Suavis bbs. Flower Tub vind ik dan weer bijzonder. Moest er wel aan wennen maar het is anders dan wat ze nu in het assortiment hebben. 13 Rabbits bijv. vind ik ook lekker. De kinderen vinden die zelfs heerlijk. Ik vind de discons dus wel heel erg leuk.
Go hard or go home
pi_37060423
Ik ben ondertussen erg nieuwsgierig geworden naar Lush en aangezien ik volgende week toch naar Den Bosch ga wil ik eens een kijkje gaan nemen in de winkel.Ik heb het adres al wel opgezocht maar heb geen idee waar het zit.Kan iemand mij dat vertellen(ben wel een heel klein beetje bekend in het centrum van Den Bosch)??
01-08-2008
pi_37060683
Ga je met de trein? Dan gewoon aan de voorkant het station uit en alsmaar rechtdoor tot je niet meer verder kunt, dan ga je rechts en is het het 2e winkeltje aan je rechterhand, naast een bagelzaakje
Let's plant a tree
pi_37060862
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:55 schreef Vava het volgende:
Ga je met de trein? Dan gewoon aan de voorkant het station uit en alsmaar rechtdoor tot je niet meer verder kunt, dan ga je rechts en is het het 2e winkeltje aan je rechterhand, naast een bagelzaakje
Oke das aan het begin van de Markt dus als je van het station komt?

Is de tandpasta/gel een aanrader? Wat MOET ik echt proberen?
01-08-2008
pi_37061004
Je bent dan nog niet op de markt maar je loopt er idd wel naartoe.

Tandpasta/gel heb ik niet geprobeerd en het lijkt me ook helemaal niks. Van mij MOET je Olive Branch proberen En verder, ligt er aan waar je van houdt natuurlijk
Let's plant a tree
pi_37062194
Oke thanks,dat vind ik wel.Ga zeker ff kijken voor de Olive Branch,ben gek op fruit-geurtjes dus dat gaat wel goed komen
01-08-2008
pi_37064547
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:43 schreef Pure-Poison het volgende:
Oke thanks,dat vind ik wel.Ga zeker ff kijken voor de Olive Branch,ben gek op fruit-geurtjes dus dat gaat wel goed komen
Honey, I Washed The Kids Lekkere honingzeep .
The Olive Branch is ook erg lekker.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_37065035
Fruitluchtjes, dan is 17 Cherry Tree Lane misschien iets?
Let's plant a tree
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 16:34:00 #143
43556 miss_dynastie
pi_37065411
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:48 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ben ondertussen erg nieuwsgierig geworden naar Lush en aangezien ik volgende week toch naar Den Bosch ga wil ik eens een kijkje gaan nemen in de winkel.Ik heb het adres al wel opgezocht maar heb geen idee waar het zit.Kan iemand mij dat vertellen(ben wel een heel klein beetje bekend in het centrum van Den Bosch)??
Het is zo simpel te bereiken, dat zelfs ik het zomaar in een keer heb gevonden en zonder bekend te zijn in het centrum van Den Bosch
Alvast héél veel plezier (en zelfbeheersing ) gewenst!
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:20:52 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37075832
Rustig hier .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_37075957
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rustig hier .
Behoorlijk ja! Zou iedereen tv aan het kijken zijn
Let's plant a tree
pi_37076412
Ik was alles aan het bij lezen, van het weekend alleen mail gechecked en meer niet

Vanmorgen heerlijk mijn haar weer gewassen met coolaulin en de kam kan er weer door
Ik ga zo de recon op mijn hoofdhuid smeren en de verkoopster waarschuwde al dat het uitwassen een ramp is, maar alles beter dan die plekken die nuop mijn kop zitten
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:41:06 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37076610
Lekker ruikt de Recon he Anitra?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_37076761
Geen idee hoe Recon ruikt eigenlijk
Let's plant a tree
pi_37077064
Ik ga misschien morgen nog even naar de Lush (of eigenlijk naar de Lushes - wil wel naar Leidse- én Kalverstraat).
Wil wel wat lekkers halen maar weet eigenlijk niet wat. Zijn er bij de Leidse nog meer dingen die ze bij de Kalverstraat niet meer hebben? Vorige keer zag ik nog wat Snowfairy, Ruby Red Slippers, Back for Breakfast etc.

Oh en tis eigenlijk meer voor een vriendin van mij, maar heeft iemand ervaring met de haarkleuring van de Lush (Caca Marron etc)? Ik zou het zelf ook wel willen proberen (heb nu mijn haar met een tijdelijk verfje bruin) maar ik heb lichtblond haar van nature, lijkt me toch een beetje eng.
pi_37077130
Het is kruidig met mint, het is even wennen, maar goed te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')