quote:
Op maandag 17 april 2006 22:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:Anitra, om hoe laat was jij zaterdag in de Lushwinkel in Maastricht?
Das een hele goeie. Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat Rick om 14.15 uur in Maastricht aan kwam en dat wij toen nog moesten gaan rijden, dus die heeft zitten dutten op een bankje aan de maas
![]()
Het was iig op het drukste punt bij de parkeergarage, we hadden 4 auto's voor ons, de eerste vond het te alng duren en ging weg, de andere 3 volgden hem. Wij keken elkaar aan en zeiden dat de mensen tegenwoordig ook geen geduld meer hebben en op het moment dat ik de auto naar voren reed toen de laatste was gekeerd ging de slagboom open en wij konden zo de gararge in rijden
![]()
Ik ben geen snelle loper dus ik denk dat wij daar rond een uur of 15 uur waren als het niet iets later was.
Weet wel dat ik net optijd voor The Oliv Branch was, stonden nog 2 grote flessen en ik had er 1 en een vrouw achter mij pakte de laatste.
En dat honger krijgen in Maastricht kan ik begrijpen, wij zijn na de lush ook wafels wezen halen