abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37041828
In Duitsland kon dat wel, dus het lijkt mij dat ze dat in Engeland ook doen
pi_37042325
Duitsland heeft die mogelijkheid idd wel. Wel aardig aangeboden van je Maeghan!

hoewel ik de cc van mijn moeder kan gebruiken, die ligt anders ook onder het stof hier
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_37043552
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:30 schreef Maeghan het volgende:
Als iemand graag in Engeland wil bestellen maar geen CC heeft mag dat best via mij hoor. Dat je gewoon vtv geld overmaakt, dan bestel ik en laat ik het meteen de goede kant op versturen. Uit Engeland gaat meestal net zo snel of sneller dan in NL trouwens. Ik neem aan dat ze wel een optie hebben om het 'als cadeau' naar iemand te versturen toch? Dus mocht iemand daar nog mee zitten, mail gerust. Shirley had al besteld?
Aaaah...dat meen je niet! Ben ik net te laat... Dat had ook flink in de kosten gescheeld..... maar lief aanbod! Ik ga het onthouden..
Back in business.
  maandag 17 april 2006 @ 21:31:53 #104
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37044311
quote:
Op maandag 17 april 2006 13:05 schreef Sanne het volgende:
De plaktruc deed ik eerst ook, maar nu verzamel ik de restjes in het blikje, als het bijna vol zit smelt ik er een nieuwe van.
Maar hoe smelt je het dan? In de magnetron?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_37044373
Ik had wel een Hybrid new die in stukjes was en die heb ik aan elkaar geplakt toen het nog nat was. Inmiddels is het een soort bolletje shampoo
Let's plant a tree
pi_37044558
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:15 schreef Shirley het volgende:

[..]

Aaaah...dat meen je niet! Ben ik net te laat... Dat had ook flink in de kosten gescheeld..... maar lief aanbod! Ik ga het onthouden..
Ja, ik las het nu pas, anders had ik het wel eerder gezegd. Dacht dat je gewoon nog aan het verzinnen was wat je wilde.
Sanity is (not) statistical
pi_37044828
M'n wishlist. Ik heb even zitten shoppen op de UK site. Niet wat ik ga bestellen hoor, voor alle duidelijkheid, want dat mag ik pas in mei van mezelf, met de volgende disconronde.

Product(s) Qty. Total
Avobath £2.25
Black Pearl £2.10
Big Blue Ballistic £2.35
Blackberry Bath Bomb £2.15
Fairy Jasmine £2.40
Happy Pill Ballistic £2.50
Romance in a Stone £2.10
Softy £2.20
Summer Blues £2.00
The Sicillian £1.95
Ceridwyns Cauldron Bath Oil-new type £2.95
Something Wicked £2.75
Amandopondo Bubble Bar £2.15
Blue Skies Bubble Bar £3.25
Hot Milk £1.90
Turbo Bubble £2.35
Buffy The Big Backside Slayer 200g £8.75
Ocean Salt 250g £9.95
Sweet Japanese Girl 35g £3.95
Dream Cream 250g £8.25
Mirror Mirror Neck Cream £7.95
Skin Sin 100g £3.25
Shampoo Tin £1.95
Veganese Conditioner 500g £9.25
I Love Juicy 500g £9.95
Alkmaar 200g £4.60
Figs and Leaves 100g £2.25
Extra Virgin Olive 100g £1.95
Happy Soap 200g £3.90
Lemslip Butter Cream 100g £1.95
Tramp Shower Gel Bottle 500g £9.25
Silky Underwear £4.95
Fair Trade Foot Lotion £5.95
Prince S.C. 225g £7.50
Amazonian £5.95
Fever £3.95
Soft Coeur 30g £3.25

Sub-Total: £156.05
pi_37045763
Dank aan iedereen die mijn verzameling mooi vind.
Ik deel jullie mening
Billie Holiday is Lady Day!
pi_37045915
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:44 schreef Maeghan het volgende:
M'n wishlist. Ik heb even zitten shoppen op de UK site. Niet wat ik ga bestellen hoor, voor alle duidelijkheid, want dat mag ik pas in mei van mezelf, met de volgende disconronde.

Lijst....

Sub-Total: £156.05
Koop je de spullen ook echt voor de discon of gewoon voor het feit 'lekker'?
Ik kan het me overigens heel goed voorstellen, hoor!
pi_37045928
Anitra, om hoe laat was jij zaterdag in de Lushwinkel in Maastricht?
pi_37046098
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Koop je de spullen ook echt voor de discon of gewoon voor het feit 'lekker'?
Ik kan het me overigens heel goed voorstellen, hoor!
Wat, uit die lijst of met de disconronde? Ik wil producten graag proberen als ik daarvoor niet meer de kans krijg. Ik ben gewoon nieuwsgierig. Als mensen allemaal praten over Psychodelic of Aura Suavis en die zo heerlijk vinden, dan wil ik die weleens uit proberen. Daarom had ik Gavarnie zeep en Enchanted massage bar ook gekocht toen. Het eerste is lekker, het tweede maar matig.

Gek genoeg leken foody geuren me lekkerder toen ik aan Lush begon, maar nu merk ik dat ik bloemige geuren als alkmaar en hollywood heel lekker vind, en tramp vind ik ook lekker (ok, de eerste keer dat ik eraan rook niet, maar toen ik 'm eenmaal probeerde ook. Gavarnie vond ik in eerste instantie niet zo lekker ruiken, maar na een paar keer douchen vond ik 'm steeds lekkerder worden. Aan de andere kant ben ik Snowcake en HIWTK wel zat.
  maandag 17 april 2006 @ 22:21:40 #112
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_37046248
Lush werkte toch ook aan een winkel in Groningen??
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_37046415
Don't hold your breath.
  maandag 17 april 2006 @ 22:26:34 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37046429
Zoo, ook weer thuis van het Paasweekeinde! Bijzonder actief geweest moet ik zeggen!

Zaterdag uitgerust van de Solse Gat meet (die mij wat tegenviel helaas) en zondag zijn we er bij daglicht weer naar toegegaan, maar dan om te wandelen . Vandaag ook weer 10 km gewandeld, maar dan op de Posbank bij Arnhem in de buurt. Mooi hoor .

Ennnn, natuurlijk lekker in bad geweest! Zaterdag met de Teddybear, wel lekker, maar het leek alsof ik in bad had geplast en ik vond hem érg zoet. Gister met mr. Butterball en die was echt heel zielig toen 'ie oploste . Z'n hoofdje werd steeds kleiner! Er kwamen allemaal kleine friemeltjes vrij die ervoor zorgen dat er een soort olie op het water dreef en mijn huid heeeeeeeeeeerlijk zacht werd! Alleen bleef er bij Mr. Butterball geen geur om me heen hangen, dat vond ik wel jammer.

M'n moeder krijg ik definitief níet aan de Lush, zelfs de Olive Branch vindt ze stinken .

Morgen weer aan het werk .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 17 april 2006 @ 22:27:50 #115
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_37046477
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:26 schreef Maeghan het volgende:
Don't hold your breath.
Wat jammer nou, ik had dat namelijk ergens gelezen. Dat scheelt namelijk weer ¤6,50 aan verzendkosten.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_37046722
Het zachte van de Butterbal vond ik echt heerlijk (ik had de gewone bal) was ook mijn eerste Lushbad toen dus was toch wel geweldig alleen zo'n verschrompelend mannetje is wel een sneu gezicht denk ik

En die Teddybear vond ik heerlijk lekker zoet idd
Let's plant a tree
pi_37046744
Misschien ga ik maar eens in bad. Alleen waarmee? Keuze uit: Lush Pud, Blackberry Bath Bomb, Jingle Spells 2004, The Sicilian, Letters to Santa, Auntie P, Christmas Cracker (zo oud dat ie versteend is geloof ik), Cleanliness, Flower Tub, Hollywood en Marzibain. En Enchanted Island bath melt, maar die durf ik niet te gebruiken. En verder een restje Tramp, Slammer, B4B, H4S en 2BTBB. Oh, en zondig, maar ik heb ook Philosophy the Gingerbread Man en Sweet Coconut Milk.

Ok,Cleanliness heb ik twee van waarvan een verkrimeld, Hollywood heb ik zeven keer waarvan een verkruimeld, en Marzibain twee keer. Verder durf ik discons neit zo heel goed te gebruiken.

Butterball vond ik echt suf trouwens. Erg vochtinbrengend vond ik 'm ook niet. Ik heb 'm toen samen met Sex Bomb gebruikt, dat vond ik ook niks, maar die had ik allebei gratis gehad in Engeland.
pi_37046845
Gewoon die discons gebruiken is er weer plek voor nieuwe discons
Let's plant a tree
pi_37046931
Goed argument ja =P Ergens is het ook zo zonde, want ik had nog een oude Lush Pud en die was echt niet boeiend meer. Oh volgens mij heb ik ook nog ergens een Rainbow Worrier. En Snowfestival, maar daar heb ik geen zin in. Even kijken of ik inderdaad die Rainbow Worrier heb, dan wordt dat hem denk ik.
pi_37047037
Wil je soms ergens vanaf

* Vava houdt zich aanbevolen
Let's plant a tree
pi_37047671
Oh trouwens, ik weet niet meer wie ik nou een proefje Alkmaar zou sturen, maar ik kwam vanochtend de envelop tegen in m'n tas. Beetje vergeten op de brievenbus te doen. Laatste keer dat ik dat wou doen, wilde ik op m'n werk er postzegels op gaan plakken om tot de conclusie te komen dat mijn portemonnee met postzegels erin nog thuis lag. Maar ik ga hem opnieuw klaar leggen voor verzending hoor =P
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:40 schreef Vava het volgende:
Wil je soms ergens vanaf

* Vava houdt zich aanbevolen

grapjas!
pi_37047892
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:56 schreef Maeghan het volgende:

grapjas!
het was leuk geprobeerd
Let's plant a tree
pi_37047970
Ik wil alleen maar meer hebben. Maar ik ben sterk, ik heb al sinds begin januari niks gekocht =)
pi_37048153
Maeghan, waar haal je die discons vandaan? Het Engelse forum of eBay ofzo? Want op eBay zag ik ook allemaals discons voor mooie prijsjes.
Back in business.
  dinsdag 18 april 2006 @ 00:08:29 #125
130081 manou
me love me boyfriend
pi_37050207
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:21 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Lush werkte toch ook aan een winkel in Groningen??
lush is idd opzoek naar een pand in de stad groningen! groningen is een druk bezochte stad en is een plek waar ze graag een verkoop punt willen hebben!! maar ze hebben wel eisen aan locati ed, die is er nu niet dus ff afwachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')