Aaaah...dat meen je niet!quote:Op maandag 17 april 2006 20:30 schreef Maeghan het volgende:
Als iemand graag in Engeland wil bestellen maar geen CC heeft mag dat best via mij hoor. Dat je gewoon vtv geld overmaakt, dan bestel ik en laat ik het meteen de goede kant op versturen. Uit Engeland gaat meestal net zo snel of sneller dan in NL trouwens. Ik neem aan dat ze wel een optie hebben om het 'als cadeau' naar iemand te versturen toch? Dus mocht iemand daar nog mee zitten, mail gerust. Shirley had al besteld?
Maar hoe smelt je het dan? In de magnetron?quote:Op maandag 17 april 2006 13:05 schreef Sanne het volgende:
De plaktruc deed ik eerst ook, maar nu verzamel ik de restjes in het blikje, als het bijna vol zit smelt ik er een nieuwe van.
Ja, ik las het nu pas, anders had ik het wel eerder gezegd. Dacht dat je gewoon nog aan het verzinnen was wat je wilde.quote:Op maandag 17 april 2006 21:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Aaaah...dat meen je niet!Ben ik net te laat...
Dat had ook flink in de kosten gescheeld..... maar lief aanbod!
Ik ga het onthouden..
Koop je de spullen ook echt voor de discon of gewoon voor het feit 'lekker'?quote:Op maandag 17 april 2006 21:44 schreef Maeghan het volgende:
M'n wishlist. Ik heb even zitten shoppen op de UK site. Niet wat ik ga bestellen hoor, voor alle duidelijkheid, want dat mag ik pas in mei van mezelf, met de volgende disconronde.
Lijst....
Sub-Total: £156.05
Wat, uit die lijst of met de disconronde? Ik wil producten graag proberen als ik daarvoor niet meer de kans krijg. Ik ben gewoon nieuwsgierig. Als mensen allemaal praten over Psychodelic of Aura Suavis en die zo heerlijk vinden, dan wil ik die weleens uit proberen. Daarom had ik Gavarnie zeep en Enchanted massage bar ook gekocht toen. Het eerste is lekker, het tweede maar matig.quote:Op maandag 17 april 2006 22:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Koop je de spullen ook echt voor de discon of gewoon voor het feit 'lekker'?
Ik kan het me overigens heel goed voorstellen, hoor!
Wat jammer nou, ik had dat namelijk ergens gelezen. Dat scheelt namelijk weer ¤6,50 aan verzendkosten.quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 22:40 schreef Vava het volgende:
Wil je soms ergens vanaf![]()
* Vava houdt zich aanbevolen
lush is idd opzoek naar een pand in de stad groningen! groningen is een druk bezochte stad en is een plek waar ze graag een verkoop punt willen hebben!! maar ze hebben wel eisen aan locati ed, die is er nu niet dus ff afwachtenquote:Op maandag 17 april 2006 22:21 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Lush werkte toch ook aan een winkel in Groningen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |