Ja, thnx ik zie het op de site van Magna Plaza. Weet je ook meer over de rest?quote:
De rest weet ik ook niet, maar dit hangt heel groot buiten daarquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:17 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ja, thnx ik zie het op de site van Magna Plaza. Weet je ook meer over de rest?![]()
De rest zal dan toch haast ook wel open zijn, alleen die 'paar' winkels open zou natuurlijk geen publiek trekken van buitenaf.
Bron?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:19 schreef Aarti het volgende:
Ja, alle winkels in de stad zijn gewoon open
op alle winkels in de stad hangt een bordje met "geopend op eerste en tweede paasdag"quote:
Wat een ramp zeg. 1x per jaar moet je eerder boodschappen doen. Mekker je ook dat je vrij krijgt vanwege kerst en dan ook eerder boodschappen moet doen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoor net dat de meeste winkels al om 18:00 dichtgaan omdat het goede vrijdag is
Dus ik als ongelovige moet eerder boodschappen doen omdat er zogenaamd een sprookjesfiguur terugkeert op deze kutplaneet en morgen werd ie zogenaamd aan het kruis genageld![]()
Dat wordt dus gewoon keihard shoppen met pasen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
op alle winkels in de stad hangt een bordje met "geopend op eerste en tweede paasdag"
Al een paar weken.
bron ben ik zelf![]()
Nee, ik begrijp alleen niet waarom ik als ongelovige de dupe ben als er met pasen,pinksteren,kerst of welk ander gelovig feest winkels eerder dichtgaan, toch weer dat geloof hè...quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:11 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wat een ramp zeg. 1x per jaar moet je eerder boodschappen doen. Mekker je ook dat je vrij krijgt vanwege kerst en dan ook eerder boodschappen moet doen?![]()
Winkels horen 24/7 open te zijn imo, wat voor dag het ook is.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp alleen niet waarom ik als ongelovige de dupe ben als er met pasen,pinksteren,kerst of welk ander gelovig feest winkels eerder dichtgaan, toch weer dat geloof hè...![]()
Je vindt het blijkbaar wel erg gezellig anders zou je er mijn inziens niet de moeite voor hebben genomen om zo'n zielige bekrompen reactie hier te dumpen.quote:
Volgens mij zijn de meeste winkels morgen geslotenquote:Op zondag 16 april 2006 12:42 schreef MLF het volgende:
morgen is meer open, ook supermarkten
hij wordt op vrijdag aan het kruis genageld (laat je niet misleiden door het feit dat the passion op zaterdag werd uitgezonden). En wat schattig dat je zoveel respect hebt voor religiequote:Op vrijdag 14 april 2006 15:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoor net dat de meeste winkels al om 18:00 dichtgaan omdat het goede vrijdag is
Dus ik als ongelovige moet eerder boodschappen doen omdat er zogenaamd een sprookjesfiguur terugkeert op deze kutplaneet en morgen werd ie zogenaamd aan het kruis genageld![]()
Dus jij vind het niet erg om te te gaan werken met pinksteren en kerst e.d.?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp alleen niet waarom ik als ongelovige de dupe ben als er met pasen,pinksteren,kerst of welk ander gelovig feest winkels eerder dichtgaan, toch weer dat geloof hè...![]()
Maar we horen je er niet over als je met pasen en kerst vrij krijgt?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 maart 2008 10:10 schreef New_Territories het volgende:
Zijn de winkels vandaag ook open in Amsterdam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |