Server misschien wel ... maar hier lijkt iedereen wel dood ..quote:Op maandag 17 april 2006 16:00 schreef RudyCarell het volgende:
De server loopt wel goed de laatste tijd moet ik zeggen!
Ik vind de city only zeer geslaagd. Ik was er eerst sceptisch over, maar ik vermaak me er prima en de nadere bezoekers ook. Hij zit vroeg vol tot laat. Alleen mis ik toch de andere maps, maar dan ga ik gewoon ff naar een ander. Een succes dus naar mijn mening...quote:Op maandag 17 april 2006 17:41 schreef escape_nl het volgende:
Zal donderdagochtend een evaluatie houden over de dan afgelopen week, de week waarin we alleen city maps draaien.
Nu zit de server al vol om 11.00 uur 's ochtends tot laat in de nacht
ja precies, zeer geslaagd allemaal tot nu toe, nu maar hopen dat dit altijd zo blijft qua mappen, zal niet aan mij liggen.quote:Op maandag 17 april 2006 17:58 schreef domolanglekker het volgende:
hmm vindt de city maps idd wel geslaagd.. alleen de luitjes aan de mec kant vinden t wat minder op karkand als meneer escape en meneer domo met hun ijzeren machines des doods rondkarren![]()
Ik kom er al 3 dagen niet inquote:Op maandag 17 april 2006 16:00 schreef RudyCarell het volgende:
De server loopt wel goed de laatste tijd moet ik zeggen!
quote:Op maandag 17 april 2006 18:44 schreef Sickert het volgende:
die dames heb ik niet gezien...
wel kwam ik iets anders tegen..
[afbeelding]
![]()
vergeet ie de belangrijkste speler van de clanquote:Op maandag 17 april 2006 15:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo de OP even geupdate, ik ben iemand voorbij gevlogen
Meteen gans even aan het leaderboard toegevoegd, welke het overigens niet meer deed, maar nu weer wel en kijk vooral eens wie er bovenaan staat als je op SPM sorteerd![]()
BoF Leaderboard
Is dat voor of na het filmen???quote:Op maandag 17 april 2006 18:44 schreef Sickert het volgende:
Heb er weer dik 60 km opzitten
zo ff een foto'tje uploaden als ie gelukt is
die dames heb ik niet gezien...
wel kwam ik iets anders tegen..
[afbeelding]
![]()
Ik zag op je msn dat je een audi gt 85 wordt. Dus ik in google dat intikken en kom gewoon als eerste op die link die jij post. Ik dacht misschien moet ik hem er even op attenderen, maar das al niet meer nodigquote:Op maandag 17 april 2006 21:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Is dat voor of na het filmen???![]()
Trouwens we zijn kort bij een aankoop van een Ringmobiel en het is geen M3 zoals we bedacht hadden maar een beginnersauto...![]()
Ik koop hem samen met hendrikjan-de-tuinman..hij speelt ook wel eens op onze server . als is het weer lang geleden.
lolquote:Op maandag 17 april 2006 00:18 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Battlefield van pc afknikkeren, dat is pas ziek!
Je hebt gewoon nog nooit echt leuk in een auto gereden.quote:Op maandag 17 april 2006 22:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is er nou zo boeiend aan racen met auto's?Explain to me.
Ik vind het maar extra milieu vervuiling
Ow jawel maar racen boeit me niet.quote:Op maandag 17 april 2006 22:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je hebt gewoon nog nooit echt leuk in een auto gereden.
Stille motor en uitlaatquote:Op maandag 17 april 2006 22:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow jawel maar racen boeit me niet.
Ik rij af en toe in m'n pa z'n Toyota Prius en dat is paradijs![]()
Stille motor en uitlaatLuxe
Automaat
Queen op de speakers
![]()
Heerlijk!
Eerste 2 oké.quote:
Iddquote:Op maandag 17 april 2006 22:15 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Stille motor en uitlaat![]()
Automaat![]()
Queen![]()
Lol..als iets nichterige muziek is is het Queen welquote:Op maandag 17 april 2006 22:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eerste 2 oké.
Laatst opmerking is gevaarlijk
Mensen die Queen bagger vinden...oh my god! Je bent toch geen dance-homo he?
jij en Jorrit snappen hetquote:Op maandag 17 april 2006 22:15 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Stille motor en uitlaat![]()
Automaat![]()
Queen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |