quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:01 schreef Razorback het volgende:
voor de mensen die kunnen pokeren:
http://fun.bowmans.com/poker/![]()
dOhquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
zit jij naakt naast die?...
HOMOOO!!
You wishquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:12 schreef Mr_Baus het volgende:
COOL!!! Een E30 of een E36 M3?
Ik heb vandaag idioot lang gespeeld, niet normaal meer. Maar ik heb nu wel naast een hele lading punten eindelijk mijn knive badge! Met een klein beetje hulp van Diamond..Super bedankt man! Morgen of overmorgen promoveer ik naar 1st sergeant (Y)
Nog niet bekend... we gooien wat hengeltjes uit en kijken wat rond.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:12 schreef Mr_Baus het volgende:
COOL!!! Een E30 of een E36 M3?
Mooie plaatjes man!quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:58 schreef jpjedi het volgende:
Met wat vrienden en Lies naar nurburgring geweest. Mijn hartje klopte weer als vanouds omdat ik hier veel heb gereden met de motortot 3 jaar geleden. We hebben met een SEAT leon van een maat van me een rondje gedaan en het gevoel was weer grandioos al kan het niet tippen bij een rondje op de moto. We hebben een plan om een oude M3 te gaan ombouwen tot ringmobiel![]()
Kijken of ik die foto`s en filmpjes kan uppen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En waren jullie bij jou thuis of bij hem?quote:Op zondag 16 april 2006 01:24 schreef Incolumis het volgende:
[01:23] [BoF]Diamond3d: homooooooo
[01:24] [admin BoF] Incolumis: ik sta net op het punt naar bed te gaan :/
[01:24] [BoF]Diamond3d: ik ook
[01:24] [admin BoF] Incolumis: toch niet hetzelfde he homo?
[01:24] [BoF]Diamond3d: ik wil net me stringetje aandoen en gaan slapen
quote:Op zondag 16 april 2006 01:50 schreef -chiel- het volgende:
[..]
En waren jullie bij jou thuis of bij hem?![]()
Hehe, neequote:Op zondag 16 april 2006 11:35 schreef Incolumis het volgende:
eerst heb je het over een string, daarna over touwtje springen, je bent toch geen heaumeau?
daar heb je dus de ring voorquote:Op zondag 16 april 2006 12:01 schreef JK het volgende:
Nurburgring... gaaf ! Maar op de motor wel gevaarlijk met die auto's die er tegelijkertijd op rijden.
Gister was het hier overdag een soort van nurburgring op de openbare weg.. wat een sjappies allemaal. Ze wilden allemaal wedstrijdje met me doen (ik op de motor met vriendin achterop).. zonder vriendin achterop willen ze ZEER zelden racen.. heel stom. Alsof ze weten dat de motor dan ietsje minder snel is.. achteraf een van die gastjes teruggezien langs de weg, had een ongeluk veroorzaakt met 3 auto's door z'n stoere rijgedrag...
Daarom ben ik in de tijd overgestapt van wegrijden naar circuitrijden..werd gewoon te gek. 2 keer meegemaakt dat we met een flinke groep gingen rijden en dat we er een uur later achterkwamen dat we iemand misten. Een keertje na de beroemde bocht bij de philip Morris en Bergen op Zoom, heerlijke bocht dus maar er was iemand onderuit gegaan (beginner die mee wilde rijden) en daar kwamen we 30km later achter... jongen lag al lang en breed in het ziekenhuis met gebroken been en bekken...quote:Op zondag 16 april 2006 12:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en wedstrijdje doe je ook niet op de ring, lijkt mij, maar ook niet op de weg. Beetje doorrijden op de weg en een beetje leuk bochtjes pakken okee, maar als een wilde overal dwars doorheen proberen te rijden is gewoon ziek en dom, heel dom.
In NL zijn ze er georganiseerde dagen en erg duur. De ring is vanuit ons 300km en je bent er zo...quote:Op zondag 16 april 2006 13:05 schreef UnleashMitch het volgende:
@JP: Zijn er in NL eigenlijk ook mogelijkheden om met je road-car een circuit op te gaan ? In de UK hebben ze wel van zulke track days maar hier ? Zou Zandvoort wel een keer willen doen, blijft echt m'n favoriet circuit
met een corsa over de ringquote:Op zondag 16 april 2006 13:28 schreef UnleashMitch het volgende:
Ach ik kan t voorlopig toch al niet betalen en ik denk dat m'n ma ook d'r Corsa d'r niet graag voor afstaat![]()
er is ergens een filmpje op het internet van een kever die tegen een porsche carrera gaat racen. blijkt dus dat er in die kever echt een vettere motor zit dan in die porsche. dus het isquote:
met die skeelers met 5 wielen haal je snel zo'n 40 a 50 kmph, dus dan valt het wel meequote:Op zondag 16 april 2006 12:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vind 60Km wel ver, dus ReSPeCt
Ik heb nog nooit geskeelerd, dus heb geen idee hoe hard je als amateur gaat, maar je zal toch zeker een paar uur op die dingen hebben gerold, dus zere voeten is wel begrijpelijk.
Precies.. ook een Corsa kan snel zijnquote:Op zondag 16 april 2006 14:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
er is ergens een filmpje op het internet van een kever die tegen een porsche carrera gaat racen. blijkt dus dat er in die kever echt een vettere motor zit dan in die porsche. dus het ismet de porsche.
conclusie: je weet niet wat er onder de kap zit![]()
Onze Corsa heeft er ook een super motor in zitten: ikzelfquote:Op zondag 16 april 2006 15:02 schreef Mr_Baus het volgende:
Precies.. ook een Corsa kan snel zijn
http://media.putfile.com/360MD-vs-DDCorsa
quote:Op zondag 16 april 2006 16:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Onze Corsa heeft er ook een super motor in zitten: ikzelf
quote:
duh...ls je die link ff klikt van Baus..quote:Op zondag 16 april 2006 16:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Heb overigens wel een keer het verhaal gehoord van iemand die een Polo ontzettend had opgefokt maar van de buitenkant niet had aangepast. Die ging toen Ferrari's uitdagen voor sprintjes voor geld, hij reed ze allemaal zoek
wat denk je dat er in mn astra zitquote:Op zondag 16 april 2006 16:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Heb overigens wel een keer het verhaal gehoord van iemand die een Polo ontzettend had opgefokt maar van de buitenkant niet had aangepast. Die ging toen Ferrari's uitdagen voor sprintjes voor geld, hij reed ze allemaal zoek
en toch heeft de Ferrari gewonnen aangezien de Corsa een valse start maaktequote:Op zondag 16 april 2006 15:02 schreef Mr_Baus het volgende:
Precies.. ook een Corsa kan snel zijn
http://media.putfile.com/360MD-vs-DDCorsa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |