is dat de goedkoopste dan? En die HDR is ook donders geil.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:05 schreef roediej het volgende:
wanneer komt de nieuwe episode 2 dan??
Jonges naar de media markt ! 14,99 euro voor Episode 1!
[afbeelding]
Trotse eigenaar B)
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dus deze game is ook gewoon bij de FRS en Dixons enz. te halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
aah ligt aan me eigen ati kaart gvd. drivers meteen updataen en anders op lagere resolutie spelenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:10 schreef BlueCurl het volgende:
klopt het dat in chapter twee mijn scherm op zwart gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eens even kijken wat dat audio commentaar inhoud.pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik![]()
Er komen ineens allemaal antlions (?) uit de grond. Ik moet aan dat wiel draaien, maar hoe kan ik dat rolluik omhoog krijgen zonder dat ik steeds die beesten tegen me aan heb?
2000 light years from home![]()
Gebruik de omgevingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:39 schreef Merkie het volgende:
Er komen ineens allemaal antlions (?) uit de grond. Ik moet aan dat wiel draaien, maar hoe kan ik dat rolluik omhoog krijgen zonder dat ik steeds die beesten tegen me aan heb?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
Zoek een manier om ze te stoppenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:39 schreef Merkie het volgende:
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik![]()
Je usernaam is wel toepasselijkquote:
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor![]()
Nou wat vinden we van het spel? Ik vind het erg geslaagd. Goede plotwendingen tot nu toe. Ik vind het een aanwinst
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.![]()
Tot nu toe vind ik het echt erg tofquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:55 schreef _Qmars_ het volgende:
Nou wat vinden we van het spel? Ik vind het erg geslaagd. Goede plotwendingen tot nu toe. Ik vind het een aanwinst![]()
![]()
![]()
Hij is wel cool ja, maar Antlions zuigen echt aars
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor![]()
FF offtopic, hoe lang doet TPG erover om pakketjes te bezorgen? Hij was gistermiddag verzonden volgens GCShop, dan hoort hij er nu toch zo langzamerhand wel te zijn?![]()
![]()
Krijg je 'm waarschijnlijk morgen dan....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:52 schreef babba het volgende:
FF offtopic, hoe lang doet TPG erover om pakketjes te bezorgen? Hij was gistermiddag verzonden volgens GCShop, dan hoort hij er nu toch zo langzamerhand wel te zijn?LastFM
Ik wil deze game wel hebben, maar ik heb nu toch geen tijd om te spelen dus wacht ik tot vakantie.
Misschien dat die dan ook goedkoper is geworden![]()
![]()
haha daar heb te lang over gedaan om erachter te komen hoe je die antlions moest stoppenquote:zat al dat hout voor dat hek proberen door het hek te krijgen om zo weer zonder de grond te raken er te komen maar alyx wilde dat niet
en je naam haha
en wat ook lekker is is dat alyx nooit out of ammo geraakt![]()
![]()
Leuke review, al vraag ik me af hoe jij een game speelt. Je hebt het in je review over 2 uur, wat volgens mij alleen gehaald kan worden als je door de levels heen vliegt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik heb net een review gebakken
http://games.fok.nl/userreview.php?urid=11649
Verder ben je de audiocommentaar optie vergeten te vermelden. Die, naar mijn mening, best cool is. De hele game door vertellen de makers tegen wat voor problemen ze aanliepen, en waarom ze bepaalde dingen zo en zo gemaakt hebben. Ik heb net de citadel gespeelt met het audiocommentaar, en ben echt benieuwd wat ze over de rest te vertellen hebben.
Ben ook benieuwd wat er nu met g-man verder gaat gebeuren.pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik![]()
2x 2 uurquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:12 schreef Zombine het volgende:
[..]
Leuke review, al vraag ik me af hoe jij een game speelt. Je hebt het in je review over 2 uur, wat volgens mij alleen gehaald kan worden als je door de levels heen vliegt.
Verder ben je de audiocommentaar optie vergeten te vermelden. Die, naar mijn mening, best cool is. De hele game door vertellen de makers tegen wat voor problemen ze aanliepen, en waarom ze bepaalde dingen zo en zo gemaakt hebben. Ik heb net de citadel gespeelt met het audiocommentaar, en ben echt benieuwd wat ze over de rest te vertellen hebben.
Ben ook benieuwd wat er nu met g-man verder gaat gebeuren.En inderdaad, de audio comments was ik vergeten. Al heb ik niet het idee dat de casual gamer dat helemaal door gaat nemen. Zelf vind ik het wel interessant
Ook geen sig dus![]()
Sorry, ik dacht dat je de game twee keer uitgespeelt had, en er beide keren twee uur over deedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:16 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
2x 2 uurEn inderdaad, de audio comments was ik vergeten. Al heb ik niet het idee dat de casual gamer dat helemaal door gaat nemen. Zelf vind ik het wel interessant
![]()
Maar 4 uur is al realistischer inderdaad.pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
Forum Opties Forumhop: Hop naar: