Ja duurt langquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:07 schreef _Qmars_ het volgende:
Ja hij wil bij mij er ook nog niet aan. Wat zijn dat voor streken. Wat een kutsysteem dat steam
Je betaald er ook maar 13 euro voor hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:28 schreef Bhai het volgende:
Ik vind 6 uur plezier wel erg weinigMaar ga m toch kopen denk ik
14,99!quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:29 schreef babba het volgende:
[..]
Je betaald er ook maar 13 euro voor hoor
Je hebt speciaal een nieuwe account aangemaakt?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:49 schreef Zombine het volgende:
Ik ben nu net de citadel weer uit. Nu weer verder om te zien hoe het verder gaat![]()
Tot nu toe erg leuk, al hoop ik wel dat ik nu wat meer in de stad kom. De grijze muren van de citadel beginnen wel te vervelen op het laatst.
Ben nu in chapter 3, dus nog 4 te gaan geloof ik.
Wordt gewoon verkochtquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:20 schreef Bhai het volgende:
Verkoopt elke normale game winkel deze of moet je m weer via Steam (met een cc) bestellen
HEHE, Ik had het al bedacht voordat de game uitkwamquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:55 schreef babba het volgende:
[..]
Je hebt speciaal een nieuwe account aangemaakt?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:55 schreef BlueCurl het volgende:
ik zit nog in het citadel... kun je mss in spoiler tags aangeven in welk chapter je het citadel verlaat?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door Finder_elf_towns op 01-06-2006 23:58:17 ]
Half-Life 2: Episode Two PC Eind 2006quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:05 schreef roediej het volgende:
wanneer komt de nieuwe episode 2 dan??
Jonges naar de media markt ! 14,99 euro voor Episode 1!
[afbeelding]
Trotse eigenaar B)
Werken ze ook wel gewoon aan HL3, of willen ze dit tot de bodem uitmelken??quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:18 schreef -tK- het volgende:
[..]
Half-Life 2: Episode Two PC Eind 2006
Half-Life 2: Episode Three PC 2007
volgens IGN![]()
iemand hier meer problemen mee gehad? keb een ati radeon x850quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:21 schreef Ericjuh het volgende:
volgen mij heeft het te maken met de laatste ATI drivers die ik gedownload heb!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |