Heb je de code in Steam ingevoerd??quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:09 schreef Zombine het volgende:
Ik heb nu de boxed versie gehaalt, en is nu bezig met het pre-loaden![]()
Wat is hij allemaal aan het downloaden als ik hem gewoon op cd heb staan?
19:00 geloof ikquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:10 schreef BlueCurl het volgende:
wanneer word dat spel unlockes precies??? want ik krijg hier de melding dat ie nog steeds gelockt is!?!
Meestal als je naar een klokje gaat zitten kijken lijkt de tijd juist langzamer te gaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tuur hier maar de hele tijd naar... Gaat de tijd sneller![]()
Joh!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:23 schreef Zombine het volgende:
[..]
Meestal als je naar een klokje gaat zitten kijken lijkt de tijd juist langzamer te gaan![]()
jij zit ook met je steam openquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tuur hier maar de hele tijd naar... Gaat de tijd sneller![]()
Nee, ik ga zo uit eten en daarna denk ik in de kroeg of bij iemand thuis fussball kijkenquote:
Hij heeft nu al 760 mb binnengehaalt. Konden ze die files niet gewoon op de dvd zetten?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:09 schreef Zombine het volgende:
Ik heb nu de boxed versie gehaalt, en is nu bezig met het pre-loaden![]()
Wat is hij allemaal aan het downloaden als ik hem gewoon op cd heb staan?
Volgens mij welquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:43 schreef Travis het volgende:
Hoe werkt dat preloaden? Ik kan niks van ep 1 (de DVD ROM) installeren, alleen CS:S en HL2 Deathmatch. istie dan de hele game aan het downloaden ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |