Mmh, ben benieuwd. Ik reken er niet te veel op, maar het zou wel mooi zijnquote:- Incredibly advanced Artificial Intelligence (AI).
11 euro voor een keer naar de bioscoop?quote:
dit lijkt me interessanter:quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:17 schreef Zombine het volgende:
En komt die nou wel of niet in de winkels te liggen? Of moet je via steam downloaden?
[..]
Mmh, ben benieuwd. Ik reken er niet te veel op, maar het zou wel mooi zijn
kijken of ze dankzij deze techniek extra sfeer in spel kunnen brengen (want bij CSS vind ik het nog niet echt super!) lost coast vond ik daarintegen wel belovend...quote:- Highly detailed environments, featuring High Dynamic Range lighting, provide amazing gameplay settings.
Mwah, hdr draaide niet perfect bij mij. En de sfeer was in hl2 al prima in orde. De AI daarentegen kon stukken beter. Ben daarom ook benieuwd of ze deze keer de AI wel goed is ( hopelijk vergelijkbaar met die van F.E.A.R. )quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:30 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
dit lijkt me interessanter:
[..]
kijken of ze dankzij deze techniek extra sfeer in spel kunnen brengen (want bij CSS vind ik het nog niet echt super!) lost coast vond ik daarintegen wel belovend...
HL2 was 6 uur. En die koste 50 euro.. Ik geloof dus nimmer nooit dat deze uitbreiding 6 uur zal zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:45 schreef Zombine het volgende:
[..]
11 euro voor een keer naar de bioscoop?
Die game duurt vast wel iets langer dan 2 uur, tenzij je met cheats er doorheen vliegt.
Ik vind 11 euro voor 6 uur ( dat beweren ze iig ) een mooie prijs.
HL2 6 uur? Weet niet hoe jij die game gespeeld hebt danquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:29 schreef BMH het volgende:
[..]
HL2 was 6 uur. En die koste 50 euro.. Ik geloof dus nimmer nooit dat deze uitbreiding 6 uur zal zijn.
Ikquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:31 schreef Xrenity het volgende:
[..]
HL2 6 uur? Weet niet hoe jij die game gespeeld hebt dan
wat is d'r nu leuk aan om zo'n spel te rushen? CSS oke.. rushen.. maar half-life.. gewoon genieten van de omgeving!! dan blijf je maar paar minuten ergens naar kijken!quote:
Op welke moeilijkheidsgraad?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:29 schreef BMH het volgende:
[..]
HL2 was 6 uur. En die koste 50 euro.. Ik geloof dus nimmer nooit dat deze uitbreiding 6 uur zal zijn.
ik geloof dat jij het niet snapt, en niet leest.....quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:29 schreef BMH het volgende:
[..]
11 euro? keb hem net gepreorderd voor 20 dollar..quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:55 schreef appelsientje het volgende:
Mooi ik kan niet wachten op Episode one... ben echt benieuwd... het speelt gewoon zo lekker en ¤ 11,- valt nog best mee eigenlijk.
US Dollar?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:12 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
11 euro? keb hem net gepreorderd voor 20 dollar..
eind mei, begin juniquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef Ericjuh het volgende:
16 euro is het volgens mij.. pre-loaden is al bijan klaar
wanneer werd hij unlockt?
keb hem al gekochtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:30 schreef nlboy het volgende:
Ga jij Half Life 2: Episode One kopen?
» Ja, online (steam)
ik morgen toch al kijken of ie al in de winkels ligtquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:15 schreef appelsientje het volgende:
Yeah ik heb hem gisteren online gekocht
nu wachten tot morgen
Ik ookquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik morgen toch al kijken of ie al in de winkels ligtop de site van frs staat 2 juni maar er zijn nog andere winkels... heb er nu al zin in
ik wil hem ook wel online kopen maar ik wil zo graag het doosje erbij enzoquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ookBen benieuwd of hij om 12 uur NL tijd al vrij komt..
dan wacht ik vanavond ff
Daar heb je een punt, maar mijn kamer is serieus overvol (te veel boeken, dvd's en games) dus dit komt wel goed uitquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik wil hem ook wel online kopen maar ik wil zo graag het doosje erbij enzo
hehe maar maar...quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar mijn kamer is serieus overvol (te veel boeken, dvd's en games) dus dit komt wel goed uit
hoezo kun je het pas vanaf morgen spelen? ook raar eigenlijk...quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:45 schreef Travis het volgende:
Kreeg vandaag het spel binnen (bol.com).heb er alleen nu nog niks aan.
...doosje is wel leuk..
steamquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:47 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hoezo kun je het pas vanaf morgen spelen? ook raar eigenlijk...
Ach morgen is het zo verquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:14 schreef Travis het volgende:
Ja leuk dat steam, ff geduld nog.. ...ja echt, leuk zo'n doosje..![]()
Wanneer hebben we dat vaker gezien...quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
...
Zul je zien, morgen steam overbelast
i know...... ach komt allemaal goed, heb er alle vertrouwen in.. .ze zullen vast geleerd hebben van de vorige keerquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wanneer hebben we dat vaker gezien...
3 uur wachten om Half-Life 2 te unlocken toen![]()
Hoe duur was de boxed-version??quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:15 schreef _Qmars_ het volgende:
nog 6 uur en 45 minuten wachten. Wat een blaat. Straks zul je zien dat steam helemaal over zijn toeren is omdat iedereen op de wereld tegelijk gaat unlocken. Bah. Maar het doosje is wel leuk. Maar daar heb ik nu niets aan .. ik wil knallen
19,95, maar bij Dynabyte had ik 10 % korting .. dus 18 euries..quote:
Dat had ik dan misschien ook wel kunnen doenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:03 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
19,95, maar bij Dynabyte had ik 10 % korting .. dus 18 euries..
Zit weer alleen zo'n stom blaadje bij.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat had ik dan misschien ook wel kunnen doen![]()
Op Steam was 'ie 18 dollar. Dus prijsverschil valt wel mee voor doosje en boekje. Als er tenminste een boekje bij zit, want HL2 had ook alleen maar een lame toetsenblaadje...
Mooi lullig idd. Ik zou sowieso altijd voor de boxed version gaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:16 schreef Cascade het volgende:
Gesignaleerd in de MediaMarkt (Enschede): Episode One voor 15 euro.
Daar zit je dan met je gelockte Steam versie...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |