nope , dit vrolijke zestal is engelsquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:49 schreef dolle_hond het volgende:
dimmu borgir?
Maar een acteur is niet persé een Ben Stillerquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:02 schreef Bullpit het volgende:
[..]
ja nou hoor, Ben Stiller is ook een acteur![]()
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:04 schreef wyccie het volgende:
Ik ken 'm wel. Hij speelt met Grace Kelly in een Hitchcock.
Dat is ook weer waar , en Ben Stiller is niet persé een goede acteurquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar een acteur is niet persé een Ben Stiller
72 jaar oud inmiddels. In HSB heette hij Howard Hunter.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:30 schreef tong80 het volgende:
Nog steeds een sexsymbool dus. Heette ie niet Fruscino in Hill Street Blues ?
James B. Sikking heet-ie.quote:
Ja, ik dus welquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:38 schreef Bullpit het volgende:
ja hallooooooooooooooooo he, ik heb even op imdb gekeken voor z'n naaml, maar dat had echt niemand geweten hoor
beetje als jan Sikkema ofzoquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:39 schreef Tokay het volgende:
't Is wel een beetje een Nederlands klinkende naam hè? Laat maar...
Slaap lekker Scrut.![]()
Da's een bak ellende;quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:55 schreef Bullpit het volgende:
Omdat het niet echt julie kopje thee is zal ik het maar zeggen, het is Cradle of Filth toch best wel een begrip onder de Cradle of Filth liefhebbers
Yup. Te eenvoudig.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:50 schreef dolle_hond het volgende:
martin van amerongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |