Zover ik weet nog niet (in nl dan)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:11 schreef Zyggie het volgende:
Is ie uit?
logisch, je kunt hem ook nog niet spelen, aangezien hij overmorgen pas in de winkel ligt...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:34 schreef Blinker het volgende:
Ik kan de laatste level niet halen van Haven compaign ofzo.( hoe dat ook mag heten
)
Nee hoor...Hijs al een tijdje uit hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:40 schreef Merovingian het volgende:
[..]
logisch, je kunt hem ook nog niet spelen, aangezien hij overmorgen pas in de winkel ligt...
Er moet wel een map editor zijn. Dat maakte HOMM3 extra goed.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:46 schreef Genjuro het volgende:
ik heb hem nu ook, het gebrek aan single player maps is wel een groot minpunt voor mij, zeker als er geen map editor is...
Jij hebt hem kennelijk nog niet gekocht en gespeeld.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:57 schreef Takje het volgende:
Euuhm, hij ligt al in de winkels. Hoop toch wel dat hij af is.
dan moet je mij eens vertellen waarquote:Op maandag 22 mei 2006 20:55 schreef Merovingian het volgende:
ik heb juist het homm-feel weer aardig terug sinds homm4
Zelf he b k MM 1 t/m 6 gespeeld op een 468quote:Op dinsdag 23 mei 2006 05:51 schreef StefanP het volgende:
Nee, dat was de might & magic serie. Dit is heroes of might & magicVerwarrend inderdaad, maar goed. Ten tijde van homm3 was er enige overlap tussen de spellen geloof ik (de verhalen verwoven zich wat) maar dat kan ik me ook inbeelden.
M&M 1 is trouwens echt wel een van de fokking moeilijkste RPGs ooit, ik heb hem zelfs met het hintboek incl. plattegronden nooit uit kunnen spelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |