Ik zie hem ook niet op de site.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:54 schreef Flurry het volgende:
en demo? ik zie alleen trailers?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:08 schreef KissableZlet het volgende:
Ik zie hem ook niet op de site.
-link verwijderd-
Okee, daar staat ie dus!! Ben 'm nu aan het downloaden - erg benieuwdquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:26 schreef Bigs het volgende:
Ik heb hem inmiddels gedownload van filefront (link op de post uit de TS) en hij werkt perfect. De demo is best uitgebreid (mag ook wel voor een download van bijna 700mb). Vet spel wat ik zeker moet hebben
je moet de princes uit die gevangenis toren bevrijden rechts van de stadquote:Op maandag 17 april 2006 10:30 schreef staticdata het volgende:
ik doe de eerste campaign waar je in de eerste week een town moet veroveren. binnen 2 dagen heb ik hem, kom je aan het einde van de week zegt ie you lose. terwijl ik die town heb ingenomen. die andere objectives moet je pas later uitvoeren.
Waarom zou je wachten, je kan met het leger waarmee je begint zowel die town innemen als de prinses bevrijden. Je hoeft er minder dan een dag voor te lopen en die hero is veel sterker dan die waarmee je begint.quote:Op maandag 17 april 2006 11:06 schreef staticdata het volgende:
ja maar daar heb je toch meer dan 1 week voor?
blijf sowieso in je kasteel, zodat je de gates en extra vuurkracht van de turrets hebtquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:35 schreef staticdata het volgende:
hij lopt soms stroef inderdaad.
heb nu ook de princes bevrijd. maar die red player is sterk!
je heb lijkt wel niet genoeg tijd om mannetjes erbij te huren (aan de boeren heb je ook niets. met je huidige aantal red je het zoiezo niet.
iemand die de red player wel heeft verslagen?
In het begin schrok ik wel een beetje toen ik HoMM 4 voor het eerst speelde ja. ' Onduidelijke kutzooiquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:46 schreef bolletje_25 het volgende:
Even voor de mensen die de demo al hebben (gespeeld): Lijkt het meer op HoMM 3 of op 4? Als het meer op 4 lijkt begin ik er niet eens aan, wat een gigantische stap terug was dat deel zeg.
Ja hoor, probleemloos.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:35 schreef staticdata het volgende:
iemand die de red player wel heeft verslagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond 4 ook erg leuk. Ik vond het opzich erg leuk dat je nou strategisch moest kiezen hoe je je kasteel indeelde, maar erg jammer dat er maar 4 verschillende niveau's van creatures waren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:05 schreef Skazminko het volgende:In het begin schrok ik wel een beetje toen ik HoMM 4 ja. ' Onduidelijke kutzooi. ', dat dacht ik.
.
Maar na een weekje spelen was ik er helemaal gewend aan. Maar ik vind HoMM 3 nog steeds leuker dan HoMM 4 eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:09 schreef Zyggie het volgende:
Ja ziet er goed uit mèt HoMM3-gevoel!
Beetje uitzoomen met je scrollwieltje?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:30 schreef Sherkaner het volgende:
navigeren in grotten is nog behoorlijk irritant, maar dat verbeteren ze hopelijk nog voor de release.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |