Hij playt die chicks, ik zei 't je toch.quote:
De hufter.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij playt die chicks, ik zei 't je toch.
Daar ken ik je nog niet goed genoeg voor.quote:
Ik? Altijd.quote:
Je hebt een boxershort van klitteband! Dan hoef je hem alleen maar uit te trekken, wil je je balzak ontharen!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Daar ken ik je nog niet goed genoeg voor.
Ja. Kut.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:18 schreef Chowi het volgende:
Ik zal het overenthousiaste hoofdlettergebruik in de TT en het weglaten van PI's maar negeren.
Told ya.quote:
Het bij-editen van een TI kan zelfs door een mod niet meer, meen ik.quote:
Dat doe ik altijd met de tondeuze.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt een boxershort van klitteband! Dan hoef je hem alleen maar uit te trekken, wil je je balzak ontharen!
Oh, dus dat doe je nog wél zelf?quote:
1 bal nog wel, vorige week schoot ik uit met de tondeuze en floeps, weg zakje.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:23 schreef TrenTs het volgende:
[..]
1 bal nog wel, vorige week schoot ik uit met de tondeuze en floeps, weg zakje.
Grappenmaker, dat valt in het niet bij mijn eikel alleen al.quote:
Ik zei niéts over het op slot gooien.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geef me opdrachten, ik doe alles voor je.![]()
Ik heb de lul van een neger, dat betekent nog niet dat ik een rare kleur heb.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:30 schreef Chowi het volgende:
STOFJE IS EEN KUTALLOCHTOON.
En dat komt allemaal omdat jij ineens riep dat de date niet doorging! Ik raak helemaal gestresst!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Het bij-editen van een TI kan zelfs door een mod niet meer, meen ik.
Niet alle allochtonen zijn zwart.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb de lul van een neger, dat betekent nog niet dat ik een rare kleur heb.![]()
I've seen the pictures.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:27 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Grappenmaker, dat valt in het niet bij mijn eikel alleen al.
Maar jij niet?quote:
Die hebben gemiddeld een kleinere dan blanken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb de lul van een neger, dat betekent nog niet dat ik een rare kleur heb.![]()
Dat gebeurt té vaak Stof!quote:
Jij lacht er het hardst om.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Cool.quote:
Nee. 100 smileys is teveel van het goede.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:37 schreef Technicolor het volgende:
Hey, zak hooi. Blijf eens van mijn posts af.
Het waren er nog steeds 100 te weinig, ik hield me in.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee. 100 smileys is teveel van het goede.
En nu zijn ze weg. Al klaar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:41 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Het waren er nog steeds 100 te weinig, ik hield me in.
Tactisch hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:43 schreef Misstique het volgende:
BS.
Zo ben ik.quote:
Appelsap.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:46 schreef mcDavid het volgende:
Jus de l'homme, is dat wat ik denk dat het is?
Jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:46 schreef mcDavid het volgende:
Jus de l'homme, is dat wat ik denk dat het is?
Lieeefvfvfvf.quote:
Succes hè. Vergeet je tampons niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:47 schreef Misstique het volgende:
Ik ga dit pand verlaten om nooit meer weder te keren.
Adieu mensen, het ga u goed.
je mist de groepsknuffel!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:47 schreef Misstique het volgende:
hmmm... misschien dat ik wat langer in de trein blijf zitten zodadelijk...quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:50 schreef Chowi het volgende:
Ik ga nu appeltaart bakken.
maar... Stofje! ik dacht dat....quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:05 schreef Stofje het volgende:
Oh, de genegenheid die ik zocht al gevonden. Blijf van me af!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:47 schreef Misstique het volgende:
Wat gezellig.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:34 schreef Stofje het volgende:
Wat een leuke reeks, dit. Deze topics komen altjid erg gezellig op me over. Ik denk dat ik vaker in BeF ga posten. Erg leuk!
tvp dus
Same hier.. en de zon schijnt volop.. maar ik heb last van luiheid.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:56 schreef JDude het volgende:
Wat fluiten er veel vogels buiten. Ik zou bijna gaan denken dat de winter voorbij is.
Kots niet over jeweetwel heen..quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:05 schreef Bizznitch het volgende:
hmmm hier schijnt de zon en is het heerlijk.... maar ik ben misselijk
Loof den here, nee 'k eet spruitjes.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:32 schreef cerror het volgende:
Brandende kanker nog an toe, ik moet nog bier halen.
Door teveel bierdrinken gister.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
oh oh oh oh oh toch...
Hoe kan je dat nou vergeten?
Hoe was het in het bushokje?quote:
welke bus moet ik hebben?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:54 schreef Chowi het volgende:
Hij staat in de oven, hoor. Zie jullie zo.
100, die komt hier vlak langs.quote:
Bij Coelenhage, dat restaurant.quote:
Doehoei!quote:
Jij hier?!quote:
En dan langs het zwembad, rechts, links.quote:
Je komt niet langs het zwembad als je van die kant komt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:17 schreef JDude het volgende:
[..]
En dan langs het zwembad, rechts, links.
Ja mên.quote:
Een geciviliseerd mens komt natuurlijk met de trein.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:17 schreef Chowi het volgende:
Je komt niet langs het zwembad als je van die kant komt..
OMG. Ik was er dan niet bij. Maar. Geniaal.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
Ik vond dat deze hierook wel kon![]()
True. Maar mcDavid ís niet geciviliseerd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Een geciviliseerd mens komt natuurlijk met de trein.
Je hebt m'n wijze raad opgevolgd!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
Je hebt niet door dat je zélf wegviel?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:23 schreef JDude het volgende:
Wat is er mis met MSN?![]()
De afgelopen minuten meldde eerst iedereen zich af, en nu weer aan. Een voor een, zo'n beetje.
Ik maak me een beetje zorgen om jequote:Op vrijdag 14 april 2006 15:25 schreef Chowi het volgende:
Hey! Ik kwam bij mezelf online!
W'rooom.quote:
Ja, dat had ik net dus ookquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:25 schreef Chowi het volgende:
Hey! Ik kwam bij mezelf online!
Die Nelleke weer?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, dat had ik net dus ook.
Nu komt er langzaamaan weer wat volk binnendruppelen.
De enige die trouwens niet afgemeld is geweest is m'n ex... de trut.
Waarom onthou jij die naam?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:30 schreef Chowi het volgende:
Die Nelleke weer?
Ik vergeet nóóit namen.quote:
Geheel terecht. Jankerd.quote:
Ik weet niets van deze TO-ban en weet ook niet wie je bent. Ik ben dus onbevooroordeeld. Vertel eens, ga je, als deze TO-ban afgelopen is, weer topics openen of ga je je een beetje inhouden?quote:
Morgen de heuvels in, wandelen en verdwalen..quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:48 schreef Stofje het volgende:
Zondag jarig. Hopelijk blijft het dit weer.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:48 schreef Stofje het volgende:
Zondag jarig.
quote:
Ik wil ook!quote:
Damnit.. nou krijg ik honger..quote:
Beter van niet, nee.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik wil ook!
En nee, ik zal er geen American Pie-streken mee uithalen.
Hihi.quote:
Wat betreft Utrecht woon ik in een zijstraatje van de Vleutenseweg. Wat betreft Breda in de Haagse Beemden. Bier drinken?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:50 schreef Q. het volgende:
Hey Stof, in welk deel van onze mooie stad woon jij ergens?
Lolquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:55 schreef Stofje het volgende:
Wat betreft Breda in de Haagse Beemden.
Een collega van me woont ook in een zijstraat van de Vleutenseweg. Bier. Tof.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat betreft Utrecht woon ik in een zijstraatje van de Vleutenseweg. Wat betreft Breda in de Haagse Beemden. Bier drinken?
Nou ja, m'n ouders wonen in een geweldig mooi huis en de stad is slechts een klein kwartiertje fietsen. Echt erg is het dus niet.quote:
Tof. Bier. Enkele pilseners staan klaar voor de komst van Q.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Een collega van me woont ook in een zijstraat van de Vleutenseweg. Bier. Tof.
Dat scheelt. In een van die nieuwe gedeelten helemaal bovenin zeker?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:00 schreef Stofje het volgende:
Nou ja, m'n ouders wonen in een geweldig mooi huis en de stad is slechts een klein kwartiertje fietsen. Echt erg is het dus niet.
Nee, buurt van Donk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat scheelt. In een van die nieuwe gedeelten helemaal bovenin zeker?
Ohja, daar knal ik altijd in volle vaart over die ringweg langs met m'n TPG-busquote:
Ah, je kent Jaap K. dus welquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja, daar knal ik altijd in volle vaart over die ringweg langs met m'n TPG-bus.
Ik ken wel een Jaap bij TPG, maar weet niet of die K. heet.quote:
Tssk, de trut.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:13 schreef Litso het volgende:
Ik ben ook weer wakker.
Wakker ge-smst door c_c
Hij heeft een bril. En is voor NAC.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ken wel een Jaap bij TPG, maar weet niet of die K. heet.
Driekwart van de TPG is voor NACquote:
Laar maar zitten dan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Driekwart van de TPG is voor NAC.
Volgens mij heeft de Jaap die ik ken geen bril.
Werkt'ie in de Haagse Beemden op het postkantoor? Ik niet namelijk.
je bent de eingequote:Op vrijdag 14 april 2006 16:27 schreef Litso het volgende:
Zijn jullie trouwens ook allemaal verkouden? Of ben ik weer de enige die moet lijden?
Had je me maar niet moeten negeren. Dan zou je nu ook niet verkouden zijn. Logisch toch.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:27 schreef Litso het volgende:
Zijn jullie trouwens ook allemaal verkouden? Of ben ik weer de enige die moet lijden?
Ik denk dat het meer te maken heeft met dat ik sinds ik op kamers woon ongeveer 10% van de aanbevolen hoeveelheid vitaminen binnenkrijgquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Had je me maar niet moeten negeren. Dan zou je nu ook niet verkouden zijn. Logisch toch.![]()
Zo voelde het welquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:33 schreef Litso het volgende:
En ik negeerde je niet.
Jij mag er anders ook best zijn hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:35 schreef Q. het volgende:
Je bent de enigste Litso.
Volgende keer zit ik naast jou bij het eten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zo voelde het wel. Ik voelde me eenzaam. PDL moest me troosten. (
)
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:27 schreef Litso het volgende:
Het leven is mooi.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:50 schreef Janetje het volgende:
Ik ben verdorie te lui om mn kamer uit te komen..![]()
Dat is eigenlijk best een goed plan, voor als je verkouden bent.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:00 schreef Chowi het volgende:
Thee.
Ik heb al een pot gezet. Ik heb ook appeltaart gebakken, als je daar zin in hebt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best een goed plan, voor als je verkouden bent.
Ik zit aan de koffie maar het smaakt toch niet als altijd
Kijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb al een pot gezet. Ik heb ook appeltaart gebakken, als je daar zin in hebt.
Waar heb ik dit aan verdiendquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb al een pot gezet. Ik heb ook appeltaart gebakken, als je daar zin in hebt.
Je bent onze trouwdag vergeten hè?quote:
Tis eik best saai..quote:
En je hebt geen cadeautje voor me gekocht?quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wilde alleen kijken of jíj het nog wist
Ik doe niet aan kadootjes. Ik doe aan ervarringen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
En je hebt geen cadeautje voor me gekocht?
We wachten even op de reactie van BS.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:10 schreef Stofje het volgende:
Litso en Chowi sitting in a tree, k.i.s.s.i.n.g.![]()
En ook deze gaat in de bookmarks in het mapje "chantagemateriaal"quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:10 schreef Stofje het volgende:
Litso en Chowi sitting in a tree, k.i.s.s.i.n.g.![]()
Ik nomineer bovenstaande in de categorie 'meest idiote, stompzinnige posts' uit m'n oeuvre.
Da's lullig.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:11 schreef Litso het volgende:
[..]
En ook deze gaat in de bookmarks in het mapje "chantagemateriaal"
quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik las: "Ik wil je". Ik dacht: "[afbeelding]"
Nou ja. Ik stond met mijn post boven je.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:17 schreef Janetje het volgende:
[..]naar wie zou ik dat moeten typen dan?
Ik kijk volgende meet wel even..quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou ja. Ik stond met mijn post boven je.
dankjequote:Op vrijdag 14 april 2006 15:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
True. Maar mcDavid ís niet geciviliseerd.
Ja, ik schaam me ook diep.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:34 schreef JDude het volgende:
Whehehehe. Als ik op de Frontpage post, staat er nog steeds (Forum Moderator) achter mijn naam!
Bij mij staat er nog steeds Admin, echt irritant.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:34 schreef JDude het volgende:
Whehehehe. Als ik op de Frontpage post, staat er nog steeds (Forum Moderator) achter mijn naam!
dáár zou ik idd ook niet blij mee zijn!quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Bij mij staat er nog steeds Admin, echt irritant.
haha je zei "trekken"!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Wacht.
Hoi JD.
Hoi David.
Hoi Stofje.
Hoi Chowi.
Ik wil niemand voortrekken.
Gif?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Die gif!.
Drib.
Hoi allemaal.
En, hoi Litso.
.
We zien je weer terug op Fok! als je volwassen bent?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:14 schreef mcDavid het volgende:
ok, ik zal *nu* stoppen met die niet-grappige posts
Als iedereen dat zou zeggen zou fok wel heel snel heel stil worden..quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:17 schreef Litso het volgende:
[..]
We zien je weer terug op Fok! als je volwassen bent?
als deze suffe bui voorbij is.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:17 schreef Litso het volgende:
[..]
We zien je weer terug op Fok! als je volwassen bent?
Ciao, have fun.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:16 schreef JDude het volgende:
Ik ga eten, en daarna even op de fiets. Een biertje halen op het terras in België.
Später.
Allicht beter dan de hele avond achter de PC hangenquote:
meestal staan daar alochtonen achter de balie. en die doen dan vaak weer niet aan christelijke feestdagen!quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:21 schreef Janetje het volgende:
Ik ga kijken of de 24uurs winkel ook met kuikentjesdag open is.
En een mooie kont ook nog. Kan het beter?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Dribbel is best geniaal voor een baggeruser
Daar heb ik dan weer niet op geletquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En een mooie kont ook nog. Kan het beter?
tieten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En een mooie kont ook nog. Kan het beter?
Krullen zijn overrated...quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet op gelet
Maar ja, het kan beter. Hij heeft namelijk geen krullen.
True. Maar ik heb jouw kont niet gezien. Hm.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet op gelet
Maar ja, het kan beter. Hij heeft namelijk geen krullen.
Nee, dat vind ik dan weer niets voor Dribbel.quote:
quote:
maar is wel een vereiste om respect te krijgen als baggeruser.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik dan weer niets voor Dribbel.
Die heeft ook krullen..quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar is wel een vereiste om respect te krijgen als baggeruser.
óf Conflict heten, dat kan ook.
Jij hebt niet eens krullen nodigquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Maa....maa....maar ik heb ook beetje krullen
Niet zo erg als die lamlul van een mcDavid of Litso, maar toch![]()
Ik heb ook wel eens per ongeluk krullen.. als ik m'n haar in een knot heb gehad desnachts.. en desmorgens wakker word..quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Maa....maa....maar ik heb ook beetje krullen
Niet zo erg als die lamlul van een mcDavid of Litso, maar toch![]()
dat zijn geen natuurlijke krullen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens per ongeluk krullen.. als ik m'n haar in een knot heb gehad desnachts.. en desmorgens wakker word..
Damn dat ziet er niet uit...
Natuurlijk niet.quote:
Tof.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Verveling.
*tip van de dag*quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:18 schreef Litso het volgende:
Snot.
Dat heb ik standaard in huis, duh.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*tip van de dag*
Écht even naar de Etos/Kruidvat huppelen voor neusspray. Niet fijn, maar je snot lost ervan op.
Oh nou ja, ik heb het niet standaard in huisquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat heb ik standaard in huis, duh.
Maar dan nog heb je zo'n duffe snotkop en af en toe een stiekeme loopneus enzo
JD is er niet hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Een goedenavond dames, heren en hermafrodieten.
quote:
Ach zo af en toe een beetje langzamer verhoogt het genot zullen we maar zeggen he..quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:09 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat is BeF langzaam zeg.
Naja zeg!quote:
Er zijn dingen die langer dan 5 minuten moet duren, een slowchat-reply is daar niet een van.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach zo af en toe een beetje langzamer verhoogt het genot zullen we maar zeggen he..
Hij kon ook bedoelen dat er daarom geen heren te begroeten waren.quote:
Ja, maar daardoor zou hij zichzelf benoemen tot een dame of een hermafrodiet. Dacht 't niet hè!quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij kon ook bedoelen dat er daarom geen heren te begroeten waren..
Ik heb maar een chocoladetaart aangeschaft..quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:18 schreef Chowi het volgende:
Jij hebt mijn taart nog niet gezien hè, PC?.
[afbeelding]
Hoe zou jij me noemen dan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar daardoor zou hij zichzelf benoemen tot een dame of een hermafrodiet. Dacht 't niet hè!
En bier..quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb maar een chocoladetaart aangeschaft..
Wat heb ik toch veel invloed op mensen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb maar een chocoladetaart aangeschaft..
mmmmmmpie!quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:18 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Ik wil nu heel erg graag lieve dingen zeggen. Maar dat gaat niet. Dit is BeF. Ik mag mijn zachte kant niet tonen.quote:
Appeltaart.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:18 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Je tieten heb je toch al gepost?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil nu heel erg graag lieve dingen zeggen. Maar dat gaat niet. Dit is BeF. Ik mag mijn zachte kant niet tonen.
Mijn mams ging boodschappen doen en vroeg of ik nog iets nodig had. Toen bedacht ik me dat ik, om de verveling tegen te gaan, een taart zou kunnen bakken. Dus vroeg ik haar om mix etc. mee te nemen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Appeltaart..
Toevallig net American Pie gezien en je dacht, die taart is iets voor BS?
Ik mis ook álles!quote:
Wie zegt dat die zacht zijn?quote:
Ach.. foto's kunnen uiteraard bedriegen..quote:
Dat doe ik wel alsof je heel lieve dingen heb gezegdquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil nu heel erg graag lieve dingen zeggen. Maar dat gaat niet. Dit is BeF. Ik mag mijn zachte kant niet tonen.
Oui. In het echt ben ik dan ook een neger.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. foto's kunnen uiteraard bedriegen..
Okay. Doe dan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat doe ik wel alsof je heel lieve dingen heb gezegd
Mijn chantagemap...quote:
Ja duh.. ik ook.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oui. In het echt ben ik dan ook een neger.
Oh noes, ik sta in de chantagemap!quote:
I knew it!quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oui. In het echt ben ik dan ook een neger.
en warm zeker ook nog?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Doe ik al. Ik word helemaal vanbinnen.
Zucht. Moet ik je luier nu alwéér verschonen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach.. er staan wel meer mensen in mijn chantagemapquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh noes, ik sta in de chantagemap!
* Chowi verlaat gillend het pand.
Hoe dan? Zo obvious was het toch niet?quote:
Cerror vast niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. er staan wel meer mensen in mijn chantagemap![]()
warm.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:27 schreef Litso het volgende:
[..]
quote:
Laters.. HET IS DIE.. DIE DAAR!! oh sorry, ik wou de lol niet bederven..quote:
Chowi has left the building.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh noes, ik sta in de chantagemap!
* Chowi verlaat gillend het pand.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:49 schreef Janetje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vD4OnHCRd_4&eurl=Uit een ander topic..
Ik trapte er gewoon bijna in ookquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:49 schreef Janetje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vD4OnHCRd_4&eurl=Uit een ander topic..
Waarin?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik trapte er gewoon bijna in ook.
Nog niet gemaakt.quote:
Dat had ik zelf al gedaan hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:53 schreef clumsy_clown het volgende:
*zegt koffiedate af*
Dankjequote:
Nou. Weet je. Ik wou dat ik een sudoku-boekje hadquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:42 schreef JDude het volgende:
Levendige boel hier vanavond.
Wij gaat koffiedaten, al moet ik je godverdulle met m'n blote handen uit het Groothandelsgebouw slepen.quote:
Tssk, een beetje flauwe grappen maken als ik weg ben, dát kunnen jullie.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Wij gaat koffiedaten, al moet ik je godverdulle met m'n blote handen uit het Groothandelsgebouw slepen.
Maarquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Tssk, een beetje flauwe grappen maken als ik weg ben, dát kunnen jullie.
Hm, met zoveel O-plussen zal er wel enige kern van waarheid in zitten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Maarje
weet
toch
dat
we
het
niet
menen
!
Wat, je dacht dat we het meenden?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, met zoveel O-plussen zal er wel enige kern van waarheid in zitten.
Misschien.quote:
Hoe was het bier in België? En weet jij iets tegen de verveling?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien.
Maar goed, ander onderwerp.
Lekker ende goedkoop.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe was het bier in België? En weet jij iets tegen de verveling?
Wat reageer je snel vandaag.quote:
Mooi, mooi, minder, verdomme, ik hoopte dat jij een antwoord zou hebbenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Lekker ende goedkoop.
Al was het me op de terugweg iets te koud.
Tegen de verveling... ehm... ik ga zo slapen.
Morgen voor de verandering weer eens vroege dienst bij de TPG.
Ik was wegquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:04 schreef Chowi het volgende:
Wat reageer je snel vandaag.
Arme familiequote:@ Globaal: Whehehe. Dus ik zo heel hard zingen daarnet. Écht hard. Met Death Cab For Cutie. Op zo'n de-ramen-springen-er-nog-net-niet-uit-volume. Komt ineens iedereen thuissss..
Ga je toch óók gewoon slapen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Mooi, mooi, minder, verdomme, ik hoopte dat jij een antwoord zou hebben.
Ch! sorry, ik stapte uit automatisme uit in amersfoortquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
@ Globaal: Whehehe. Dus ik zo heel hard zingen daarnet. Écht hard. Met Death Cab For Cutie. Op zo'n de-ramen-springen-er-nog-net-niet-uit-volume. Komt ineens iedereen thuissss..
Dat heb ik ook 's gehad. Alleen ging toen m'n deur open toen ik met een flesje in m'n hand Whitney Houston stond te begeleiden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
@ Globaal: Whehehe. Dus ik zo heel hard zingen daarnet. Écht hard. Met Death Cab For Cutie. Op zo'n de-ramen-springen-er-nog-net-niet-uit-volume. Komt ineens iedereen thuissss..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |