De Witte Paling.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:35 schreef fratsman het volgende:
En Rene Froger zong toch op de bruiloft van die gast? Wat is Rene dan?
Vraag je vriendin dat maar eens te doen. Een extra dimensie.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:09 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Wat is dat nut van dat warme water dan?![]()
Zal het eens voorstellen..quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vraag je vriendin dat maar eens te doen. Een extra dimensie.
Mja, vrij normale reactie eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:34 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Ik hoorde haar jaren geleden in het radioprogramma van Jensen al tekeer gaan in het 'anonieme bel een bn-er belspel' (moet je een bner aan de lijn houden voor 1 minuut, met een smoes, als je dit langer dan 2 minuten volhoudt win je prijs). Die meid die haar belde vroeg haar of ze meedeed aan een (verzonnen) charitatief doel. Ze weigerde mits ze aan haar verteld hoe zij aan haar nummer was gekomen. En toen die meid op haar geweten inspeelde, werd ze pissiger en kreeg mevrouw zowaar een woedebui. Ze werd kwaad. Ze chanteerde die beller: ik doe alleen mee met dat goede doel mits ze van haar te horen kreeg van wie ze dat nummer had gekregen....... van d'r vrienden moet ze 't ook niet hebben blijkbaar. lol
Frans Bauer zeker?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:45 schreef MrBean het volgende:
Wat een slechte smaak heeft die Zwarte Cobra trouwens.
Als ik een rijk maffiabaas zou zijn, zou ik nooit Réne Froger op m'n bruiloft uitnodigen om te zingen.
Ze is dus een liefhebber van de waterpijp.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, dat dus.
Om hogerop te komen, pijpte ze schijnbaar diverse Gooise Bobo's terwijl ze warm water in haar mond had.
Het is dat ik niet goed kan tekenen, anders had ik het even voor je uitgetekend.
Hangt Lucille Werner ook rond in deze kringen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:10 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ze is dus een liefhebber van de waterpijp.
Ja. "The Godfather Waltz" heet het oid.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:02 schreef Petomaan het volgende:
Mooi dat muziekje eronder .... da's toch van The Godfather?
Hij had DEA op z'n jas staan wat staat voor "Drug Enforcement Administration". De drugsbestrijders van de VS dus.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:00 schreef MrBean het volgende:
Waarom heeft die ene neger op het eind "DE4" op z'n jas staan?
Als u een stoeltje kunt vinden, u kunt ook in de cel gaan zitten op een stoeltje, want dan kunt u daar rus-tug genieten
Da's die nieuwslezer ... Langenberg ofzo?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:45 schreef MrBean het volgende:
Ik kan uren luisteren naar die voice-over van Peter R. de Vries.
Wat zei het matras?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:52 schreef tong80 het volgende:
Ze mocht zich net lekker verdedigen in RTL-Boulevard. Triest wijf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |