Wat ben jij toch een bijdehand schatjequote:Op zondag 14 mei 2006 18:53 schreef Prowl het volgende:
Reptielen & Amfibieën deel II
Als ze zin hebben komen ze heus wel
Ze zijn echt hartstikke groen die kwakers van ons, maar er zwommen een week terug al wel kikkervisjes rond..quote:Op zondag 14 mei 2006 19:59 schreef warrel het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een bijdehand schatje![]()
@Elefes;
Het dril van de groene kikker is in mei te vinden , dat van de bruine al eerder in maart of april.
Bron
En de ene buren hebben ook kikkers, en de andere hebben vervelende koters.![]()
Aww.. Deze week komen ze weer hoor, maar er was nog niet echt iets interessants gebeurd..quote:Op zondag 21 mei 2006 18:39 schreef Barbaaf het volgende:
en hoe durf je te schoppen zonder foto's/filmpjes![]()
Denk dat dril sowieso lastig te vinden is momenteel, je zal denk ik echt bij kennissen kikkervisjes moeten vragen of ze uit de sloot vissen. Zelfs voor de groene is het nu al laat geloof ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:56 schreef Miss-Didi het volgende:
schattig hoor, ik ben voor mn dochtertje naar kikkerdril opzoek, lijkt ons beide erg leuk en mooi hoe de fase van kikkerdril naar kikker verloopt, we zullen alleen even op de zon moeten wachten want met deze regen is er in de sloten weinig drillerigs te vinden helaas![]()
Ik geloof dat de voeding buiten die ze uit t water meekrijgen, ook komkommer en visvoer kan volstaan he ? als ze eenmaal kunnen eten?![]()
succes en tis prachtig als ze hun staartje kwijtraken en hun pootjes komen, heb je al kurk of een 'strandje' gemaakt zodat ze uit t water kunnen??
quote:
NEE!quote:
't Is natuurlijk ook natuurlijke selectie; kikkertjes die te traag zijn redden het niet waardoor alleen de sterkere en snellere het overleven en zich voortplanten. Stel je 'ns voor dat elk drilletje tot volwassen kikker uitgroeit en zich voortplant, we zouden in een mum van tijd tot onze knieën in de kikkers staanquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:31 schreef warrel het volgende:
[..]
NEE!![]()
@ Barbaaf: Het opruimen van die dooie kikkertjes is altijd zo naar.. Gelukkig is Miepje vrijwel altijd te langzaam. Hoop ik..![]()
Ie, dan trap je continue in de kikkers ipv van nu de slakken als het net geregend heeft..quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Is natuurlijk ook natuurlijke selectie; kikkertjes die te traag zijn redden het niet waardoor alleen de sterkere en snellere het overleven en zich voortplanten. Stel je 'ns voor dat elk drilletje tot volwassen kikker uitgroeit en zich voortplant, we zouden in een mum van tijd tot onze knieën in de kikkers staan![]()
't Zou alleen wel aardig van Miepje zijn om de kikkertjes helemaal op te vreten ipv. de lijkjes voor jou achter te laten![]()
Die van mij worden ook hyperactief van vlooien, ik hoop maar dat ze niet kriebelen ofzoquote:Op zondag 28 mei 2006 17:41 schreef warrel het volgende:
Die van jou zijn ook bruin en gespikkeld! Dat betekend vast veel goeds voor mijn liefjes!
Die lijken trouwens actiever te zijn geworden na de tubifex? Noujah, ze hebben in ieder geval nog stééds géén pootjes.. Zucht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |