preciesquote:Op vrijdag 14 april 2006 02:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zoals zijn werken met Czukay en Sakamoto dus?
Dan moet ik er nog even over nadenken. Ik vind het juist wel fijn als hij zingt.
Ik zal morgen even kijken of ik weer een cd'tje van 'm kan meenemen. Als de winkels open zijn![]()
Nu ga ik eventjes slapen. Welterusten![]()
Ik heb lekker een 21 inchquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat kijkt prima, hoor. Ik heb nergens last van.
Ik bezit wel een 20 inch, overigens...
2 krantenwijken zelfs... Gelukkig ben ik van m'n normale werk vrij tot dinsdagquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Hij doet een krantenwijk. Vet respect man!
Alle vogeltjes zijn zo vroeg wel al vrolijk aan het fluitenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ergens lijkt het me fantastisch, om zo vroeg op te staan. Er is nog bijna niemand buiten, het is donker.Maarja, die fantastische ochtendseks met je ogen half dicht kun je dan wel vergeten.
Ja, maar dat is toch anders, he.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar, die ochtendsex kan ook als je terug komt hoor
Ach, als je lang genoeg geen seks hebt, mis je het sowieso niet zo erg.quote:Nu ja, m'nis nu toch niet hier, dus voor mij sowieso geen ochtendsex
Nee.., maar ze spreekt dan ook nog geen Nederlands (alleen een paar woordjes en zinnetjes dan)quote:
Waarom zou je niet onder een douche kunnen springen???quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:09 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik ben ook weer wakker. Behoorlijk laat voor mijn doen.
Dan ga ik nu maar even onder de douche springen* en daarna ontbijt maken...
*niet lekkerlijk natuurlijk, want dan spat het water alle kanten op en ben ik uren bezig met droogmaken
Aangezien ik vrij lang ben, zou ik waarschijnlijk mijn hoofd stoten tegen de douchekopquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Waarom zou je niet onder een douche kunnen springen???
In een bad springen lijkt me meer nattigheid opleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |