En dat noemen die hufters dan klein leed, godverdomme!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou weet ik niet waar de Laarstraat zich bevindt, maar dat is inderdaad wel irritant.
Wat ik ook stom vind is wanneer fietsers voor een stoplicht wachten, ze dat niet netjes doen waar het hoortt, maar gewoon op dat witte kruis op de grond. Dus de fietsers die van links komen, moeten dwars door die andere fietsers heen fietsen.
Heb je ook een auto?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:53 schreef NoSigar het volgende:
[..]
En dat noemen die hufters dan klein leed, godverdomme!
Soms ben ik heel aardig en braaf, maar soms ook heel erg niet politiek correct. En dat kan weleens verwarring zaaien.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:54 schreef De-oneven-2 het volgende:!
Zo vatte ik het ook niet op.
Maar dat neemt niet weg dat het lief is van je, wyccie,...
Nee, niet eens een rijbewijs. Ben wel heel dankbaar dat vriendin dat wel heeft.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je ook een auto?
Volgens mij zeiken automobilisten ook behoorlijk op fietsers en vice versa.![]()
Ik heb in ieder geval wel altijd mijn licht aan in het donker.
Ha, mag ik vragen hoe oud je bent?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:01 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Nee, niet eens een rijbewijs. Ben wel heel dankbaar dat vriendin dat wel heeft.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
'gezien zou kunnen worden' ...Dat is Nederlands, toch?
*kuch* 1-3-'03, nu jijquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ha, mag ik vragen hoe oud je bent?
[..]
Volgens mij is dat onvoltooid toekomende tijd, Maar gaan we nu allemaal cryptisch doen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat denk jij, Sigar?
Is 'gezien zou kunnen worden' per definitie incorrect?
Hallo!quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hallo! Nu vervang je 'gezien' gewoon door 'opgevat'...
Dat verandert - taaltechnisch gezien (. ) - helemaal niets!
Waarom twijfelde je daaraan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Volgens mij is 'gezien zou kunnen worden' keurig Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |