Overschat.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:13 schreef DaMart het volgende:
The usual Suspects is nog niet genoemd volgens mij.
Nee, want Amélie en Eternal Sunshine.... vond ik beide echt goede films.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik noem 2 films die ik leuk vind en ik word gelijk genadeloos afgemaakt, heb ik zo'n slechte smaak in film ?
Erik, je hebt echt smaak!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Johnny Depp één van de grootste acteurs van deze tijd. Die man is echt geweldig.
Jazekers, misschien nog wat onontwikkeld, maar smaak heb ik welquote:
Adaptation vond ik erg goed. Ondanks Nicolas Cage, die ik maar stom vind.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik moet nog steeds Ed Wood een keer zien. En ik ben ook wel benieuwd naar adaptation.
Ed Wood vond ik briljant!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik moet nog steeds Ed Wood een keer zien. En ik ben ook wel benieuwd naar adaptation.
Ook al mee eensquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:21 schreef Claudia_x het volgende:
Nicolas Cage is inderdaad stom.
Lukt het hier mee: http://forum.fok.nl//fok/search_lite?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:22 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is het toch oneindig jammer dat er nooit meer een nieuwe search is gekomen. Hoe moet ik nou dat topic terugvinden?
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 03:41 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een tegenvaller.
De film, het verhaal en het filosofische probleem zijn erg matig uitgewerkt. De maker laat ons veel te lang in herinneringen ronddolen die geen functie hebben. Waardevol voor de kijker zijn de herinneringen die iets leren over de relatie tussen Jim en Kate zoals die was. Ik kreeg het idee dat de maker een fantastisch idee had, maar niet goed wist waar hij zich op moest richten. Ook vond ik de verhaallijn ongeloofwaardig. Ik kan me geen heden of toekomst voorstellen waarin zo lichtzinnig met identiteit omgesprongen wordt. Het filosofische probleem en eventuele ethische dilemma's bleven dan ook vrijwel onaangeroerd.
Misschien kan de film dan gedragen worden door de acteurs? Helaas niet. Kate is oninteressant, Jim's weltschmerz overtuigt niet. Slaapverwekkend. Ik heb net ervoor Lost in Translation gezien. Een wereld van verschil. Coppola laat precies zien hoe het wel moet.
Hee, die zocht ik al een tijdje! Deze link deed het niet meer. Bedankt!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lukt het hier mee: http://forum.fok.nl//fok/search_lite?
Die vond ik buitengewoon indrukwekkendquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb laatst Der Untergang gezien. Goede film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |