Ik hou ook niet van wachten hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, de tweede inhaler wil een inhaler inhalen. Daarom belt hij. En dat is gek. Omdat inhaler 1 niet in de weg staat, maar aan het inhalen is. Als inhaler 2 gewoon even wacht, kan hij inhaler 1 weer inhalen. maar dat doet inhaler 2 niet, die belt!
Da's balen. Ik moet ook 'vroeg' op.quote:
Ja, ik ga maar weer eens een slaap poging wagen..quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van wachten hoor
Ik hoop met je mee broer!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:32 schreef broer het volgende:
Terugvindnies.
Ik ga slapen en hopen dat het morgen wat minder snotterig weer is.
Ik heb alleen zondag vrij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:32 schreef DaMart het volgende:
Ik mag uitslapen... 4 dagen lang... dus ik stel het moment van slapen nog eventjes uit...
dankjequote:Op vrijdag 14 april 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb alleen zondag vrij.
Welterusten AR.
Ik kan het eigenlijk niet beter zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:35 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk niet beter zeggen.
Wat heb jij voor een wrede meester dat je op zo een onchristelijk uur moet opstaan?
Ach, je verdient het ook wel eigenlijk...
Nou weet ik niet waar de Laarstraat zich bevindt, maar dat is inderdaad wel irritant.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:36 schreef NoSigar het volgende:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, da's toch stom? Als er nou twee tuttebellen naast elkaar fietsen en je wilt inhalen, dan zou ik ook bellen. Maar toch niet als degene die voor je fietst aan het inhalen is? (eind kwoot Wyccie)
Nee, het is inderdaad een behoorlijke misstand, die echter lang niet zo groot als als het parkeren van de auto's op de fietserspaden van de Laarstraat
zodat die fietsers in grote drukte de weg op moeten
titel:quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, godsamme! Deel 17 is de mijne, hoor!
Dan moet je wel opletten!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, godsamme! Deel 17 is de mijne, hoor!
Dat heet 'in slaap vallen'.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik knipper één keer met m'n ogen, en we zitten in het volgende deel.
Zo snel gaat het, wyccie!
Ja. Ik vind 'm leuk. Je zet er telkens een nieuwe tekst in.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mijn avatar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |