Espresso, doublequote:Op vrijdag 14 april 2006 09:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmmm... er gaat niets boven een lekker kopje koffie uiteraard zo zwart als het maar mogelijk is
Je moet het leren drinken. Ik begon met koffie:quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wilde dat ik zwarte koffie luste, scheelde zoveel gedoe....
maar helaas vind ik 't zonder melk niet te zuipen
Nespresso... ik mis hetquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Espresso, double.
Liever ristretto.
Ik moet het hier met DE meuk doen, maar goed, het is koffiequote:
Ik ben vreemd. Want in mijn Cappuchino moet dan wel weer suikerquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:38 schreef babette21 het volgende:
hihi vooral die laatste
ik zit op "1 melk, 2 suiker", eigenlijk altijd al...
en als ik één van de twee minderen [om te 'oefenen' of omdat 't weer eens op is] is 't toch elke keer weer: dan maar liever géén koffie...
ik ben vooral van de Cappuchino en de Wiener
het is iig nog DE... wij krijgen hier van die merkloze prut... net slootwaterquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet het hier met DE meuk doen, maar goed, het is koffie.
Agossiequote:Op vrijdag 14 april 2006 09:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
het is iig nog DE... wij krijgen hier van die merkloze prut... net slootwater
een beetje vreemd, maar wél lekkerquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:40 schreef Dizer het volgende:
Ik ben vreemd. Want in mijn Cappuchino moet dan wel weer suiker![]()
![]()
Thuis drinken we dit:quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
het is iig nog DE... wij krijgen hier van die merkloze prut... net slootwater
heerlijk!quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:47 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Doe mij maar een God Shot, ofwel een ristretto.
Och arme.quote:
Dat moet je gewoon leren, binnen een week ben je om.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wilde dat ik zwarte koffie luste, scheelde zoveel gedoe....
maar helaas vind ik 't zonder melk niet te zuipen
Ik ging van melk en suiker direct naar zwart. Soort cold turkeyquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet het leren drinken. Ik begon met koffie:
3 melk en 4 suiker
2 melk en 3 suiker
2 melk en 2 suiker
2 melk
1 melk
geen melk - gadver
1 melk
geen melk - hm.. smaakt best ok..
geen melk - hm.. doe melk of suiker in mijn koffie en sterf! Want als er iets ranzig is, dan is het melk en suiker in je koffie!
Taniaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |