abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 april 2006 @ 20:26:30 #1
146709 Henk56
Geluk kan je afdwingen
pi_36932992
Hoi,

Ik sliep erg onrustig en had vaak rugklachten als ik wakker werd. Nu had ik op een site gevonden hoe je aardstralen (als die bestaan) kon opsporen. Bleek mijn bed erop te staan. Toen heb ik twee aardstraalmagneten besteld via die site(voor da geld kon ik t best proberen) en nu slaap ik wel ineens goed.
Alleen ik geloof eigenlijk niet zo in die onzin, heeft iemand ervaringen met die aardstraalmagneet en weet iemand of ik het mezelf niet inbeeld of dat er werkelijk zoiets is?
Uiteindelijk ben ik nu wel geholpen, maar ik vind het zo vreemd.
Zou graag meer ervaringen van mensen horen op dit gebied.
pi_36933296
Als je het niet gelooft, waarom koop je die magneten dan? Ik denk dat het eerder tussen je oren zit.
  † In Memoriam † donderdag 13 april 2006 @ 20:42:06 #3
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_36933512
Dit is ook het eerste waarover ik een topic zou openen als ik me net geregistreerd had op een forum, maar je kan ons vast goed vertellen op welke site je die info gevonden hebt en die magneten kocht, neem ik aan.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  donderdag 13 april 2006 @ 20:46:39 #4
132191 -jos-
Money=Power
pi_36933677
quote:
Op donderdag 13 april 2006 20:26 schreef Henk56 het volgende:
Toen heb ik twee aardstraalmagneten besteld via die site.
Weet je dat zeker?

Wacht, dit zal wel de site zijn die hij bedoeld
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  donderdag 13 april 2006 @ 21:19:24 #5
146709 Henk56
Geluk kan je afdwingen
pi_36935002
Ik heb dat bericht idd als eerste geplaatst, want ik dacht dat hier wel mensen ermee ervaringen hadden. En wie niet waagt wie niet wint met zoiets.
Een keertje uit eten kost net zoveel als 2 van die dingen dus ik dacht waarom zou ik t nie proberen. Maar kan idd tussen de oren zitten, maar zou graag serieuse reacties krijgen. En de site weet ik zo niet meer. Maar daar gaat t toch niet om.
Gewoon of er mensen zijn die ervaringen hebben met de aardstralen? Zijn ze er nu wel of is het gewoon oplichterij?
  donderdag 13 april 2006 @ 21:32:12 #6
132191 -jos-
Money=Power
pi_36935499
Kijk mijn post, die site is het zeker? Ik vind het ten eerste al vreemd dat er bij contact alleen maar een emailadres staat en ten tweede vind ik het verhaal op die site wel erg vaag, het is duidelijk dat die site er is om zo veel mogelijk van die 'aardstraalmagneten' te verkopen, lijkt mij pure oplichting...
En zowiezo wordt er gesproken over een wichelroede die zou werken... ja hoor... dan ben je wel erg naïef
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  † In Memoriam † donderdag 13 april 2006 @ 21:41:43 #7
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_36935828
quote:
Op donderdag 13 april 2006 21:19 schreef Henk56 het volgende:
Ik heb dat bericht idd als eerste geplaatst, want ik dacht dat hier wel mensen ermee ervaringen hadden. En wie niet waagt wie niet wint met zoiets.
Een keertje uit eten kost net zoveel als 2 van die dingen dus ik dacht waarom zou ik t nie proberen. Maar kan idd tussen de oren zitten, maar zou graag serieuse reacties krijgen. En de site weet ik zo niet meer. Maar daar gaat t toch niet om.
Gewoon of er mensen zijn die ervaringen hebben met de aardstralen? Zijn ze er nu wel of is het gewoon oplichterij?
In dat geval welkom op Fok! 't Zou niet de eerste keer zijn dat getracht werd met een onschuldige OP (openingspost) een verkoop/ophemeltopic te starten. Bij deze mijn welgemeende excuses

Helaas kan ik je over aardstralen en -magneten niks vertellen
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_36935907
men zei vroeger altijd dat door mijn straat ook van die stralen lopen. Dat daardoor het ziekteverzuim zo hoog is en de rest in de WAO zit.

[ Bericht 1% gewijzigd door Toffe_Ellende op 13-04-2006 21:59:45 ]
pi_36936305
Volgens mij is het gewoon geldklopperij. Jij koopt iets en je onbewuste heeft rust gevonden waarschijnlijk.

Niet gek staan te kijken als je over enkele wkn of dagen alweer niet goed slaapt.
Kun je weer wat spenderen aan die verkoop-site.

Beter kun je ff bij jezelf nagaan of er niet wat dieperliggende problems spelen.
Mazzeltof
Relax man , me not so bad!
  donderdag 13 april 2006 @ 22:38:46 #10
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_36937771
Je kan natuurlijk gewoon je bed verplaatsen!! gewone magneten zijn goedkoper Niet moeilijk doen als het makkelijk kan
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  donderdag 13 april 2006 @ 22:51:24 #11
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_36938218
quote:
....
Als je in een landelijke omgeving woont, zal het je opvallen dat de bliksem altijd inslaat op dezelfde plekken; Kruispunten/knooppunten van aardstralen.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_36938458
quote:
Op donderdag 13 april 2006 22:51 schreef sooty het volgende:

[..]

Als je in een landelijke omgeving woont, zal het je opvallen dat de bliksem altijd inslaat op dezelfde plekken; Kruispunten/knooppunten van aardstralen.
Dat klopt.. en wat is het machtig mooi om te zien wat ene krater dat kan achterlaten

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 13 april 2006 @ 23:02:10 #13
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_36938557
quote:
Hoi,

Ik sliep erg onrustig en had vaak rugklachten als ik wakker werd. Nu had ik op een site gevonden hoe je aardstralen (als die bestaan) kon opsporen. Bleek mijn bed erop te staan. Toen heb ik twee aardstraalmagneten besteld via die site(voor da geld kon ik t best proberen) en nu slaap ik wel ineens goed.
Alleen ik geloof eigenlijk niet zo in die onzin, heeft iemand ervaringen met die aardstraalmagneet en weet iemand of ik het mezelf niet inbeeld of dat er werkelijk zoiets is?
Ik heb daar ooit eens een site over gelezen
Dat er idd mensen zijn die daar last van blijken te hebben,
Er zijn zelfs mensen geweest die moesten gewoon verhuizen
inverband met de aardstralen
Hoge bomen vangen veel wind......
  zondag 16 april 2006 @ 19:21:05 #14
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_37013412
schop..best een leuk onderwerp
Hoge bomen vangen veel wind......
pi_37016612
quote:
Op donderdag 13 april 2006 20:35 schreef The_Voice_Within het volgende:
Als je het niet gelooft, waarom koop je die magneten dan? Ik denk dat het eerder tussen je oren zit.
een soort omgedraaid placebo-effect?
dat zou een uitvinding zijn
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_37016683
quote:
Op donderdag 13 april 2006 22:59 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dat klopt.. en wat is het machtig mooi om te zien wat ene krater dat kan achterlaten

wow
handen in de lucht voor moeder aarde
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_37041916
Wacht even...

Je hebt een website gevonden die je vertelt of je bed op aardstralen staat...

en die website verkoopt ook anti-aardstraalmagneetjes?

Goh, wat een gelukkig toeval zeg, dat je uitvindt dat je bed op aardstralen staat en je direct een remedie kunt kopen!!
  maandag 17 april 2006 @ 21:24:01 #18
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37043927
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:33 schreef mgerben het volgende:
Wacht even...

Je hebt een website gevonden die je vertelt of je bed op aardstralen staat...

en die website verkoopt ook anti-aardstraalmagneetjes?

Goh, wat een gelukkig toeval zeg, dat je uitvindt dat je bed op aardstralen staat en je direct een remedie kunt kopen!!
Kennelijk werkt het wel want hij slaapt weer als een
  maandag 17 april 2006 @ 21:37:28 #19
12515 Ezri
Ex Astris Scientia
pi_37044538
Aardstralen, tsja, is dat niet zoiets waarvoor mensen wel eens kammetjes ofzo in het raam zetten? Ik kende ooit iemand die dat deed, maar ik heb het nooit begrepen.
  maandag 17 april 2006 @ 21:40:46 #20
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37044679
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:37 schreef Ezri het volgende:
Aardstralen, tsja, is dat niet zoiets waarvoor mensen wel eens kammetjes ofzo in het raam zetten? Ik kende ooit iemand die dat deed, maar ik heb het nooit begrepen.
Ik ken wel mensen die een mooi haakwerkje hebben hangen maar ze noemen dat een DREAMCATCHER.
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:31:37 #21
146709 Henk56
Geluk kan je afdwingen
pi_37519360
Ik zie dat er niemand ervaring heeft met die dingen, maar toch werkt het voor mij nog steeds. Ik vind het wel nog steeds allemaal vaag maar heb toch wel van meerdere mensen gehoord dat er iets bestaat als aardstralen.
Ach ja en baat t nie schaad t nie, een keertje stappen is duurder als 2 van die magneetjes.

Bedankt voor jullie reacties iig
  woensdag 3 mei 2006 @ 20:01:29 #22
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_37520280
* Pietverdriet neemt een stuk lasdraad en vouwt er een mooie vorm van en sluit het aan op een kastje met wat ledjes erin.
Hee, TS heb een Aardstraal neutralisator, kopen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_37520486
Aardstralen...

Dat mekkerde het DA wijf ook toen ik een middeltje zocht voor een betere nachtrust.
  woensdag 3 mei 2006 @ 20:08:01 #24
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_37520501
quote:
Hoi,

Post die website eens waar je die dingen kan bestellen en waar die instructie stond om het zelf te kunnen meten.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_37594413
Ik heb hier een mini-rayonex. Jaren geleden zat ik slecht in m'n vel (vermoeidheid vooral) en kreeg weleens bezoekjes van een tante (natuurgeneeskundige), en het eerste wat ze deed was de aardstralen meten. Daar kwam uit dat ik straling van een hoge (ziekmakende als je er gevoelig voor bent) intensiteit op m'n slaapkamer zou hebben, met twee kruispunten (schijnen het slechtst te zijn), één daarvan liep dwars door het hoofdkussen van m'n bed en de andere bij m'n benen... Op aanraden van haar toch maar zo'n blok gekocht en hoewel het sindsdien wel beter begon te gaan allemaal weet ik niet of dat blok er iets mee te maken heeft (omdat er wel meer veranderde), maar ik heb het altijd bij me voor de zekerheid. Volgens haar is niet iedereen er gevoelig voor, ze teste de rest van de familie ook en alleen mn vader en ik zouden er last van hebben... en m'n vader heeft weleens gezegd dat hij een verschil merkte als dat blok er lag dat hij minder spanning meende te voelen. Een oude vriend van m'n broer die paranormale gaves heeft zei ook een keer toen ie bij ons beneden in de huiskamer zat dat hij iets onaangenaams voelde op de plek waar hij zat, en dat was net onder m'n slaapkamer.

[ Bericht 0% gewijzigd door saksia op 06-05-2006 02:29:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')