Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 13 april 2006 20:26 schreef Henk56 het volgende:
Toen heb ik twee aardstraalmagneten besteld via die site.
In dat geval welkom op Fok! 't Zou niet de eerste keer zijn dat getracht werd met een onschuldige OP (openingspost) een verkoop/ophemeltopic te starten. Bij deze mijn welgemeende excusesquote:Op donderdag 13 april 2006 21:19 schreef Henk56 het volgende:
Ik heb dat bericht idd als eerste geplaatst, want ik dacht dat hier wel mensen ermee ervaringen hadden. En wie niet waagt wie niet wint met zoiets.
Een keertje uit eten kost net zoveel als 2 van die dingen dus ik dacht waarom zou ik t nie proberen. Maar kan idd tussen de oren zitten, maar zou graag serieuse reacties krijgen. En de site weet ik zo niet meer. Maar daar gaat t toch niet om.
Gewoon of er mensen zijn die ervaringen hebben met de aardstralen? Zijn ze er nu wel of is het gewoon oplichterij?
Als je in een landelijke omgeving woont, zal het je opvallen dat de bliksem altijd inslaat op dezelfde plekken; Kruispunten/knooppunten van aardstralen.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:26 schreef Henk56 het volgende:
....
Zou graag meer ervaringen van mensen horen op dit gebied.
Dat klopt.. en wat is het machtig mooi om te zien wat ene krater dat kan achterlatenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:51 schreef sooty het volgende:
[..]
Als je in een landelijke omgeving woont, zal het je opvallen dat de bliksem altijd inslaat op dezelfde plekken; Kruispunten/knooppunten van aardstralen.
Ik heb daar ooit eens een site over gelezenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:26 schreef Henk56 het volgende:
Hoi,
Ik sliep erg onrustig en had vaak rugklachten als ik wakker werd. Nu had ik op een site gevonden hoe je aardstralen (als die bestaan) kon opsporen. Bleek mijn bed erop te staan. Toen heb ik twee aardstraalmagneten besteld via die site(voor da geld kon ik t best proberen) en nu slaap ik wel ineens goed.
Alleen ik geloof eigenlijk niet zo in die onzin, heeft iemand ervaringen met die aardstraalmagneet en weet iemand of ik het mezelf niet inbeeld of dat er werkelijk zoiets is?
Uiteindelijk ben ik nu wel geholpen, maar ik vind het zo vreemd.
een soort omgedraaid placebo-effect?quote:Op donderdag 13 april 2006 20:35 schreef The_Voice_Within het volgende:
Als je het niet gelooft, waarom koop je die magneten dan?Ik denk dat het eerder tussen je oren zit.
wowquote:Op donderdag 13 april 2006 22:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat klopt.. en wat is het machtig mooi om te zien wat ene krater dat kan achterlaten
Kennelijk werkt het wel want hij slaapt weer als eenquote:Op maandag 17 april 2006 20:33 schreef mgerben het volgende:
Wacht even...
Je hebt een website gevonden die je vertelt of je bed op aardstralen staat...
en die website verkoopt ook anti-aardstraalmagneetjes?
Goh, wat een gelukkig toeval zeg, dat je uitvindt dat je bed op aardstralen staat en je direct een remedie kunt kopen!!
Ik ken wel mensen die een mooi haakwerkje hebben hangen maar ze noemen dat een DREAMCATCHER.quote:Op maandag 17 april 2006 21:37 schreef Ezri het volgende:
Aardstralen, tsja, is dat niet zoiets waarvoor mensen wel eens kammetjes ofzo in het raam zetten? Ik kende ooit iemand die dat deed, maar ik heb het nooit begrepen.
Post die website eens waar je die dingen kan bestellen en waar die instructie stond om het zelf te kunnen meten.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:26 schreef Henk56 het volgende:
Hoi,
Ik sliep erg onrustig en had vaak rugklachten als ik wakker werd. Nu had ik op een site gevonden hoe je aardstralen (als die bestaan) kon opsporen. Bleek mijn bed erop te staan. Toen heb ik twee aardstraalmagneten besteld via die site(voor da geld kon ik t best proberen) en nu slaap ik wel ineens goed.
Alleen ik geloof eigenlijk niet zo in die onzin, heeft iemand ervaringen met die aardstraalmagneet en weet iemand of ik het mezelf niet inbeeld of dat er werkelijk zoiets is?
Uiteindelijk ben ik nu wel geholpen, maar ik vind het zo vreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |