Ik ga vanavond ook bbq'en, maar als ik naar buiten kijk en die grauwe lucht zie, is mijn zin alweer overquote:Op donderdag 22 juni 2006 06:05 schreef Kopstoot het volgende:
De wedstrijd was bagger, en langer wordt mijn bericht niet want we moeten de burgers omdraaien, bbq'en is oké..
Molenhoek - Limburgquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:02 schreef Mikkie het volgende:
Wat zit er nu in de oude Dio dan? Wie organiseerde het?
Als je het er zo gezellig vond, waarom was je dan na 5 minuten alweer wegquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:55 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik heb de 2e helft in de Mark gekeken, de eerst gewoon thuis, want anders konden we onze eigen drank niet drinken
Daarna naar het open pandfeest, voor het eerst in het oude Dio. erg gezellig moet ik zeggen, vooral die bier en wijn 1 euro prijs haha
Alleen vannacht weer werken wordt zwaar
quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:57 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Als je het er zo gezellig vond, waarom was je dan na 5 minuten alweer weg![]()
Overigens vind ik de 'vernieuwde' Mark nu al een grote verbetering, zelfs met bijna alles nog in de steigers. Maar met happyhour op de Maandagavond gaat alles weer goedkomen![]()
Omdat we er toen jullie ook een keertje binnen kwamen al een tijdje waren en het leeg begon te lopen. Zijn we nog ff in de stad gaan kijken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:57 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Als je het er zo gezellig vond, waarom was je dan na 5 minuten alweer weg![]()
Overigens vind ik de 'vernieuwde' Mark nu al een grote verbetering, zelfs met bijna alles nog in de steigers. Maar met happyhour op de Maandagavond gaat alles weer goedkomen![]()
Hebben jullie hier ook een reden voor?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:32 schreef Litso het volgende:
Hoi,
Zoals in [Belangrijk!] Nieuwe regels wat betreft slowchat en centrale te lezen is hebben we een paar veranderingen doorgevoerd wat betreft centrale topics en slowchat
Voortaan wordt dit een 'gewoon' centraal topic, waar uiteraard gekletst mag worden over alles wat met de RU te maken heeft en waar iedereen vragen kan stellen.
Slowchatten kan voortaan in de nieuwe SES Slowchat: [SC #1] Omdat SOGgen veel leuker is dan leren
Ja. 6 slowchatreeksen, waarvan er eentje al amper meer over de betreffende studie ging maar gewoon gezellig kletsen was, en er 2 al meer dan 3 maanden over een topic deden. Wat heb je aan een slowchatkliekje voor elke oipleiding en school?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:58 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Hebben jullie hier ook een reden voor?
Met als grote verschil dat we toen eigenlijk alle reeksen gewoon wilden sluiten, terwijl we ze nu juist open willen houden maar dan zonder de slowchat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een kutsysteem. Dat is een tijdje terug toch ook al zwaar afgekraakt?.
tis gratis staat ook op de website en die mevrouwen achter de kassa zeiden het!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je eind van de maand je telefoonrekening krijgt
jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:38 schreef Litso het volgende:
Lieve mensen, hebben jullie mijn post hierboven gelezen?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een goed bewijs om mee aan te tonen dat die nieuwe maatregel van jullie echt royaal suckt.
Ooit gedacht aan het STA subforum? Een centraal Nijmegentopic openen en jullie slowchat werk daarnaartoe te verhuizen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach kom nou zeg. Je wilt toch niet echt zeggen dat je denkt dat dit gaat werken hè? Die SC's zorgden juist dat stad-gerelateerde mensen bij elkaar konden ouwehoeren over hun onderwijsinstelling én de stad en alles er omheen. Nu willen jullie het alleen nog over de onderwijsinstelling hebben, en alle random slowchat van zes verschillende steden door elkaar heen gooien in één centraal SC-topic? Total Chaos en geen ruk aan, dat zal het worden.
Ja, daar kan ik weinig aan doen. Dit is SES en niet het zogenaamde Studenten subforum, misschien kan je dat eens voorstellen in FB - een samenhang van geouwehoer en school gerelateerde zaken, maar dit gaat dus over de scholen en studeren en huiswerkgebeuren. Het idee er achter is gewoon om nieuwe studenten in Nijmegen een kans te geven om hun vragen kwijt te kunnen etcetera. Hier mag je wel wat rondpraten maar dan wel RU gerelateerd - waarbij het verband tussen praten over een nieuwe auto die een andere RU student koopt niet echt bedoelt word -quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij zou toch moeten weten dat er al een centraal Nijmegen-topic is. Er was één RU-topic, en één Nijmegen-topic, waar over het algemeen zeer verschillende mensen kwamen.
Dat is gewoon achterlijk van die persoon, en ik kan me niet voorstellen dat dat in dit topic voorkomt.quote:Ik verwees iemand met een vraag laatst naar een centraal topic, waarop iemand uit de betreffende reeks doodleuk zei "doe maar niet, zulke vragen zitten we niet op te wachten"
Het is dan ook lang niet de enige reden, maar het is wel iets wat me aan het denken zette over kliekjesvorming en reeksen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:07 schreef shams het volgende:
Nou, ik geloof dat iedereen die hier post bereid is om informatie te geven die te maken heeft met de RU. Als we dadelijk alléén maar over de RU mogen praten, dan denk ik eigenlijk dat hier niet zo heel veel gekeken meer wordt en dat de vragen over de RU blijven liggen...
Oh, en over:
[..]
Dat is gewoon achterlijk van die persoon, en ik kan me niet voorstellen dat dat in dit topic voorkomt.
Ach, voorlopig genoeg te lullen over de RU, een blunderend CvB, een pedofiele pedagogiekstudent, het ziekenhuis met de pianoman..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:07 schreef shams het volgende:
Nou, ik geloof dat iedereen die hier post bereid is om informatie te geven die te maken heeft met de RU. Als we dadelijk alléén maar over de RU mogen praten, dan denk ik eigenlijk dat hier niet zo heel veel gekeken meer wordt en dat de vragen over de RU blijven liggen...
Oh, en over:
[..]
Dat is gewoon achterlijk van die persoon, en ik kan me niet voorstellen dat dat in dit topic voorkomt.
Hoe weet je dat nou als je het niet probeert?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ach, voorlopig genoeg te lullen over de RU, een blunderend CvB, een pedofiele pedagogiekstudent, het ziekenhuis met de pianoman..![]()
Maar ff serieus, die nieuwe opzet gaat echt niet werken, laat 't zoals het was.. Mensen die nu niets durven te vragen moeten maar naar het Riagg ofzo voor een cursusje sociale vaardigheden.![]()
Waarom iets veranderen wat in de ogen van de gebruikers prima werkt? Ik ben hier ook terecht gekomen 2 en een half jaar geleden met een vraag over kamers in Nijmegen, en geloof me, toen was er een heel wat vaster kliekje dan nu.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou als je het niet probeert?
Omdat er gewoon overdreven veel slowchatreeksen liepen en we wat meer wilden richten op centrale topics waar mensen gewoon informatie uit kunnen wisselen over de betreffende school of studie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:26 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Waarom iets veranderen wat in de ogen van de gebruikers prima werkt? Ik ben hier ook terecht gekomen 2 en een half jaar geleden met een vraag over kamers in Nijmegen, en geloof me, toen was er een heel wat vaster kliekje dan nu.
Ik wijs alleen maar even nogmaals op mijn post, het is lekker makkelijk om gewoon door te lullen en mijn post te negeren. Het is echt niet alsof we nu meteen maatregelen gaan nemen of wat dan ook, ik wilde gewoon even weten of het duidelijk wasquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach kom, op de vorige pagina ging het over de koffie in 't Spinozagebouw, dat toch echt onderdeel van de RU is. En dan ga je na drie posts ofzo al zitten zeiken dat we offtopic gaan? Kom op zeg. Ik snap al dat gezeik gewoon niet. Nieuwkomers kunnen hier zo een vraag posten, als je dat niet eens durft op zo'n forum kun je je maar beter eenzaam opsluiten in een hokje. Je wordt hier heus niet raar aangekeken.
Dit vind ik nou typisch een voorbeeld van een topic dat je niet hoeft te modden. Het selecte gezelschap dat er post heeft geen gemod nodig, het loopt prima en is geen onnodige subforumvervuiling, aangezien het onderaan de topiclijst staat. En dan gaan jullie ineens allemaal maatregelen nemen waar niemand op zit te wachten. If it ain't broken, don't fix it.
Das vreemd.quote:
Fout.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel zeker, aangezien ik m'n adres bij de uni nog niet gewijzigd heb
Geen last van, doorgaans squash ik alleen maandag- en/of woensdagavond en daarvoor hoef ik niet langs die balie. In fact, ik ben nog nooit langs die balie geweestquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:23 schreef Mikkie het volgende:
Die service doen ze bij mij niet. Maar op het oude adres waar ik ingeschreven stond, is ook niks bezorgd.
. Dat wordt morgen dus langs de Dienst Studentenzaken, ff herrie trappen
.
En dat van dat squash werd wel eens nodig ja, elke keer om half negen daarheen fietsen om 's middags een baan te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |