Ik ga vanavond ook bbq'en, maar als ik naar buiten kijk en die grauwe lucht zie, is mijn zin alweer overquote:Op donderdag 22 juni 2006 06:05 schreef Kopstoot het volgende:
De wedstrijd was bagger, en langer wordt mijn bericht niet want we moeten de burgers omdraaien, bbq'en is oké..
Molenhoek - Limburgquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:02 schreef Mikkie het volgende:
Wat zit er nu in de oude Dio dan? Wie organiseerde het?
Als je het er zo gezellig vond, waarom was je dan na 5 minuten alweer wegquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:55 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik heb de 2e helft in de Mark gekeken, de eerst gewoon thuis, want anders konden we onze eigen drank niet drinken
Daarna naar het open pandfeest, voor het eerst in het oude Dio. erg gezellig moet ik zeggen, vooral die bier en wijn 1 euro prijs haha
Alleen vannacht weer werken wordt zwaar
quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:57 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Als je het er zo gezellig vond, waarom was je dan na 5 minuten alweer weg![]()
Overigens vind ik de 'vernieuwde' Mark nu al een grote verbetering, zelfs met bijna alles nog in de steigers. Maar met happyhour op de Maandagavond gaat alles weer goedkomen![]()
Omdat we er toen jullie ook een keertje binnen kwamen al een tijdje waren en het leeg begon te lopen. Zijn we nog ff in de stad gaan kijken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:57 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Als je het er zo gezellig vond, waarom was je dan na 5 minuten alweer weg![]()
Overigens vind ik de 'vernieuwde' Mark nu al een grote verbetering, zelfs met bijna alles nog in de steigers. Maar met happyhour op de Maandagavond gaat alles weer goedkomen![]()
Hebben jullie hier ook een reden voor?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:32 schreef Litso het volgende:
Hoi,
Zoals in [Belangrijk!] Nieuwe regels wat betreft slowchat en centrale te lezen is hebben we een paar veranderingen doorgevoerd wat betreft centrale topics en slowchat
Voortaan wordt dit een 'gewoon' centraal topic, waar uiteraard gekletst mag worden over alles wat met de RU te maken heeft en waar iedereen vragen kan stellen.
Slowchatten kan voortaan in de nieuwe SES Slowchat: [SC #1] Omdat SOGgen veel leuker is dan leren
Ja. 6 slowchatreeksen, waarvan er eentje al amper meer over de betreffende studie ging maar gewoon gezellig kletsen was, en er 2 al meer dan 3 maanden over een topic deden. Wat heb je aan een slowchatkliekje voor elke oipleiding en school?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:58 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Hebben jullie hier ook een reden voor?
Met als grote verschil dat we toen eigenlijk alle reeksen gewoon wilden sluiten, terwijl we ze nu juist open willen houden maar dan zonder de slowchat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een kutsysteem. Dat is een tijdje terug toch ook al zwaar afgekraakt?.
tis gratis staat ook op de website en die mevrouwen achter de kassa zeiden het!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je eind van de maand je telefoonrekening krijgt
jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:38 schreef Litso het volgende:
Lieve mensen, hebben jullie mijn post hierboven gelezen?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een goed bewijs om mee aan te tonen dat die nieuwe maatregel van jullie echt royaal suckt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |