Zijruiten lexaan, voorruit gewoon origineel. Lexaan is voor de voorruit geen optie.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:47 schreef MikeyMan het volgende:
Ruiten zijn van Lexaan of plexi ofzo? Waar is de voorruit van gemaakt dan? Neem aan dat die niet zelf-geknutseld is?
Hoe bedoel je? De zijruiten of de voorruit?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:55 schreef MikeyMan het volgende:
Maar, dat is dan alleen uit oogpunt van gewichtsbesparing dus?
Niet vanuit veiligheidsoogpunt dus?
Je moet niets vervangen, we kiezen ervoor. De zijruiten kun je gemakkelijk door lexaan vervangen, het is een stuk lichter en heel veilig ( stevig, hard, splintert niet en breekt bijna niet). De voorruit kun je vervangen door materiaal waarvan ik de naam niet weet. Een stuk lichter maar het voordeel in gewicht staat niet in verhouding met de $$$.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:02 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah, beide... uit veiligheids-oogpunt lijkt het me raar dat je de zijkant wel moet vervangen maar de voorkant niet...
quote:
Borosilicaat?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:22 schreef Tommeh het volgende:
[..]
De voorruit kun je vervangen door materiaal waarvan ik de naam niet weet.
en kan je dit gewoon bestellen voor de auto?? (wij willen ook wel wat gewicht kwijt) of moet je dat op maat snijden oid?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:49 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Zijruiten lexaan, voorruit gewoon origineel. Lexaan is voor de voorruit geen optie.
Ik zou het eerlijk gezegd niet durven zeggen. Ik geloof dat een eigenschap zowiezo kogelwerend is.quote:
Normaal kun je gewoon een goede plaat halen bij de bouwmarkt en aan de slag gaan met de decoupeerzaag. Je kunt ze poppen of in de originele rubbers plaatsen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
en kan je dit gewoon bestellen voor de auto?? (wij willen ook wel wat gewicht kwijt) of moet je dat op maat snijden oid?
en is dit helder of heb je het ook getint?
Optisch of kwa gewicht? Kwa gewicht hebben we er lichte bumpers en motorkap en achterklep op zitten en zijn de spatborden nog wel van carbon. In het interieur heb ik wat plaatjes gemaakt voor de schakelaars van de knipperlichten, blower, verlichting, fan etc in een carbonlook plaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:22 schreef wouter37 het volgende:
ga je er ook nog het nodige carbon spul in verwerken ?
Nou in principe deze vakantie alleen we hebben er al een hele tijd niets aan kunnen doen vanwege een verbouwing. Opzich is het nog maar twee dagen werk en uitlijnen. Alleen tijd ontbreekt maar de vakantie is in zicht.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:22 schreef FunnyName het volgende:
Blijft een mooi project dit, al enig idee wanneer je er op zijn vroegst mee zou kunnen rijden?
Hmm APK punten op dit moment is idd koplampen, knipperlichten, achteruitrijlicht, rode achterlichtunits, gebrek aan claxon, en vast nog wel een aantal zaken. Maar het is gewoon niet interessant voor ons dus beginnen we er ook niet aan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:29 schreef Repeat het volgende:
Ziet er erg goed uit, maar op welke punten zou je problemen krijgen met de apk dan, aangezien je daar nu helemaal vanaf gezien hebt (koplampen ed die je nu niet hebt even daargelaten)?
En in welke klasse ga je nou racen (zandvoort toch?)
Net even op je website gekeken hoe snel is je BMW tegenover de porsche's die daar rondreden ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:41 schreef Tommeh het volgende:
Tot nu toe presteert hij best aardig. Het differentieel wat we toendertijd gekocht hebben was verkeerd gebouwd waardoor deze niet sperde. Nu zit er een vers sper onder met een kortere overbrenging. De auto heeft ons tot nu toe verder nog niet in de steek gelaten. We zijn begonnen met tijden onder de 2 minuten op circuit zolder en zijn dit rustig aan het verbeteren.
Die heb ik eerlijk gezegd nooit opgemeten, wat ben je van plan?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:11 schreef boegschroef het volgende:
Zo dit is een mooi project geworden. Zelf wil ik ook aan zo'n soort project beginnen en daarom heb ik even een vraag.
Heb jij misschien ergens de afmetingen van de motor ruimte van een e30?
Een hele slag tragerquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:00 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Net even op je website gekeken hoe snel is je BMW tegenover de porsche's die daar rondreden ?
hoeveel vermogen heb je?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:41 schreef Tommeh het volgende:
Tot nu toe presteert hij best aardig. Het differentieel wat we toendertijd gekocht hebben was verkeerd gebouwd waardoor deze niet sperde. Nu zit er een vers sper onder met een kortere overbrenging. De auto heeft ons tot nu toe verder nog niet in de steek gelaten. We zijn begonnen met tijden onder de 2 minuten op circuit zolder en zijn dit rustig aan het verbeteren.
hij heeft een hele tijd niet gestart. censoren vervangen, draden tig keer doorgemeten e.d.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:05 schreef Tommeh het volgende:
Top dat het gelukt is.
Vermogen, ja zeg het maar. Standaard heeft het blok 192 pk en deze is niet nieuw. Overbrenging hebben we nu een 3.73 met 40% sper.
Mooi dat hij loopt joh. We hebben er voor gekozen dit blok gewoon zo te houden, ander blok wat sneller maken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
hij heeft een hele tijd niet gestart. censoren vervangen, draden tig keer doorgemeten e.d.
bleek dat ze ons een verkeerde computer hadden gegeven. deze vervangen en hij liep als een trein.. (ik maak er wel ff een topicje van heb een hoop pics)
oke ik dacht dat je misschien nog wat extra's met het blok had gedaan oid niet dus...
100% sper hier
ik denk inderdaad niet dat je daar scherpe tijden mee rijdtquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:34 schreef Tommeh het volgende:
100% sper, leuk om te driften maar niet wat we nodig hadden, vandaar 40%.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:07 schreef Intelligence het volgende:
Weer een jaar laterNog net zo nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |