Eindelijk overgestapt naar een echte autoquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:49 schreef Intelligence het volgende:
Mijn corrado is verkocht, en heb inmiddels contact gezocht voor aanschaf van een basis voor mijn E30 project
In het echt welquote:
Absoluut, we hebben kleine beugeltjes liggen met rubber draagvlak voor de leiding. Deze komen er nog in alleen zijn we nu eerst met de buitenkant bezig zodat dit alles weg kan om gespoten te worden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:50 schreef wouter37 het volgende:
afbeelding
moet je je remleiding niet wat vaker vast zetten met die beugels ?
Ligt eraan hoe je het plant. Als je alle onderdelen, gereedschap en kennis in huis hebt is het makkelijk in een dag gedaan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:30 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Hoeveel tijd kost het om een motor eruit te halen en een andere in te zetten?
Binnenkort ga ik met mijn opa de motor van zijn auto vervangen. Distributie riem was gebroken bij een snelheid van 120km/u dus moet de motor vervangen worden.
Watvoor motor precies, en wat voor auto? Ook een e30?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:26 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Tommeh heb je toevallig nog een paar tips voor het vervangen van een motor?..Waar we voor moeten opletten, wat we niet mogen doen enal?
Precies alles op zijn tijdquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:45 schreef rival het volgende:
vet cool om je topic te lezen, wij hebben net zelf ook een E30 helemaal kaalgestript en hebben als vervangend blok een 2.5 E36 blok. maar we hadden nog het originele subframe dus dat gaat niet passen zijn we achter gekomen.. zijn nu op zoek naar E36 subframe.... maar dat je ineens beseft dat je er een 3 liter M blok in gaat hangenhelemaal leip man....
ach misschien op ze tijd hehe
en dan bestel ik net een E36 subframe bij dpartsquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:13 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Precies alles op zijn tijdeerst zit er bij ons ook het 2.5liter blok in. Overigens heb je dan geen subframe van een e36 nodig maar een carterpan + de pickup van een e34.
Als je nog vragen hebt wil ik je best helpen hoor!
Ik weet niet of je met subframe weg gaat komen. Hier hangen ook je draagarmen en voorstabi aan. Met de pickup bedoel ik de oliepickup van een e34 525i. Die zit ook in de carterpan maar aan de andere kant als bij een e36. (Het beste wat je eigenlijk kunt hebben is een m50 van een 525i. Het is hetzelfde blok als die van de e36 alleen met andere onderkant en past meteen in een e30.)quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
en dan bestel ik net een E36 subframe bij dparts![]()
we hebben het frame van de auto en dat van een E36 opgemeten en het subframe van de E36 past onder de E30. dus het zou moeten lukken imHo........
maar een andere carterpan eronder hangen is nog minder werk. een pick up zegt me niks (ik ben de monteur niet van het stel hehe)
ey bedankt man. we gingen vanavond weer aan de slag dus dan kan ik dit meteen doorgevenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:29 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Ik weet niet of je met subframe weg gaat komen. Hier hangen ook je draagarmen en voorstabi aan. Met de pickup bedoel ik de oliepickup van een e34 525i. Die zit ook in de carterpan maar aan de andere kant als bij een e36. (Het beste wat je eigenlijk kunt hebben is een m50 van een 525i. Het is hetzelfde blok als die van de e36 alleen met andere onderkant en past meteen in een e30.)
Klopt en op een straat e30 zou ik ze ook nooit zetten. Voor ons zijn ze best effectief en ogen best aardig + lekker LICHT. En dat is belangrijkerquote:
Met dichtmaken bedoel ik het in de zin van carbonplaatjes o.i.d. erin zodat er altijd nog knippers in kunnen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:00 schreef MikeyMan het volgende:
Had je die gaten niet beter dicht kunnen maken voordat je het zooitje spoot?
Ik hoef hem eigenlijk niet op kenteken. Vervoeren op autotrailer is een stuk fijner en dan hoef je ook geen compromissen te sluiten wat betreft APK.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:17 schreef MikeyMan het volgende:
Had het trouwens niet handiger geweest om koplampen erin te zetten?
Had je hem misschien nog op kenteken gekregen...
Het originele gewicht met lege tank zonder rijder was 1200 kilo en we zitten nu net onder de 1000 kilo met 35 liter in de tank. Er moet nog het een en ander in de auto maar we komen ongeveer op 1020 kilo rijklaar met halfvolle tank.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:28 schreef X-qlusive. het volgende:
wat was het originele gewicht en wat weegt hij nu gemiddeld ?
Dankquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:49 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ziet er heel erg goed uit!!
Jammer van de bumpers, maar als ze een goede invloed hebben v.w.b. de luchtweerstand/airflow, dan mag het
Aanvankelijk willen we proberen dit zonder spoiler te doen. Ergens in de toekomst komt er een diffuser onder waarmee we willen proberen dezelfde druk te creeren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:58 schreef zBus het volgende:
Komt er nog een vleugel op voor downforce of houdt je de bmw zo? lijkt me toch haast wel dat er een vleugel op komt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |