Dat zijn toch geen touwenquote:
rood of oranje touw? en is het plastic achtig?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
zorg ervoor dat het touw niet scherp ism en geen scherpe randjes of dingetjes heeft.
bij de bouwmarkt heb je wel zulk sort touw.
niet te dun, en eht moet zacht aanvoelen. kan je niet vertelle welk materiaal je moet hebben, heb ik geen verstand van
maar ik heb bijv. een stuk rood touw, welke zacht aanvoelt, stevig is, en niet te dun, anders gaat het snjden.
rood.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:12 schreef stiff_meister het volgende:
roo
[..]
rood of oranje touw? en is het plastic achtig?
btw ik zoek wel iets wat ik in een bouwmarkt oid kan halen.. heb hier ook geen naaimachine staan.. en om je ma dat te laten maken...![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
rood.
en je hoeft toch niks te naaien verder?
gewoon een stuk geschikt touw uitzoeken?
wat voor sjaals dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:17 schreef zatoichi het volgende:
Hebben ze bij de bouwmarkt goed touw? Volgens mij is wol zelfs al onprettig hoor, dan kun je beter naar de sexwinkel voor japans bondagetouw. Ik zou het gewoon houden bij sjaals e.d.
fleece natuurlijk, erg kinky en lekker warmquote:Op donderdag 13 april 2006 17:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat voor sjaals dan?
zijde, katoen, wol, fleece..
een degelijke ontharingsbehandeling op de koop toequote:Op donderdag 13 april 2006 22:08 schreef Ashram het volgende:
Nou wat is er toch mis met duct tape?
Tape, en vooral duct tape is baggerspul om dat het veel te erg plakt en imo niet echt geschikt om mensen mee vast te binden. Je kan het wel gebruiken, maar dan moet je eerst een laag plastic folie aanbrengen, en daarover de tape.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:08 schreef Ashram het volgende:
Nou wat is er toch mis met duct tape?
Natuurlijk heb je gelijk, ik ben dan ook geen expert in dergelijke dingen. Stom van me.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tape, en vooral duct tape is baggerspul om dat het veel te erg plakt en imo niet echt geschikt om mensen mee vast te binden. Je kan het wel gebruiken, maar dan moet je eerst een laag plastic folie aanbrengen, en daarover de tape.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |