Ik niet, maar mijn gevoel zegt me dat ik geen 10 hebquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:36 schreef Singa het volgende:
Kijken jullie altijd meteen je tentamens na ofzo?
ja, ik heb hem hier liggen. Vanaf een uurtje of 2 staan de (voorlopige) antwoorden op blackboard en dan kan je hem voor jezelf nakijkenquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:36 schreef Singa het volgende:
Kijken jullie altijd meteen je tentamens na ofzo?
Ja hier staan de antwoorden er ook vrij snel op, maar ik wacht liever tot de echte uitslag...quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja, ik heb hem hier liggen. Vanaf een uurtje of 2 staan de (voorlopige) antwoorden op blackboard en dan kan je hem voor jezelf nakijken
dat duurt als je geluk hebt 3 wekenquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:59 schreef Singa het volgende:
[..]
Ja hier staan de antwoorden er ook vrij snel op, maar ik wacht liever tot de echte uitslag...
ik zag het in de proeftentamens ja, 1/3e van de vragen had wel 2 antwoorden die uiteindelijk goed waren ofzoquote:
ja ongelofelijk is datquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:12 schreef mol_air het volgende:
ja, leuk is dat altijd. als ze vragen wegstrepen die je goed hebt :p Heb je straks een vak net niet gehaald.
Van de andere kant heb ik vorig jaar met een vak een keer 7 punt extra gekregen door het wegstrepen van 7 vragenging ik toch mooi dik een punt omhoog. Zou best 'ns circulatie kunnen zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |