Ik niet, maar mijn gevoel zegt me dat ik geen 10 hebquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:36 schreef Singa het volgende:
Kijken jullie altijd meteen je tentamens na ofzo?
ja, ik heb hem hier liggen. Vanaf een uurtje of 2 staan de (voorlopige) antwoorden op blackboard en dan kan je hem voor jezelf nakijkenquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:36 schreef Singa het volgende:
Kijken jullie altijd meteen je tentamens na ofzo?
Ja hier staan de antwoorden er ook vrij snel op, maar ik wacht liever tot de echte uitslag...quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja, ik heb hem hier liggen. Vanaf een uurtje of 2 staan de (voorlopige) antwoorden op blackboard en dan kan je hem voor jezelf nakijken
dat duurt als je geluk hebt 3 wekenquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:59 schreef Singa het volgende:
[..]
Ja hier staan de antwoorden er ook vrij snel op, maar ik wacht liever tot de echte uitslag...
ik zag het in de proeftentamens ja, 1/3e van de vragen had wel 2 antwoorden die uiteindelijk goed waren ofzoquote:
ja ongelofelijk is datquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:12 schreef mol_air het volgende:
ja, leuk is dat altijd. als ze vragen wegstrepen die je goed hebt :p Heb je straks een vak net niet gehaald.
Van de andere kant heb ik vorig jaar met een vak een keer 7 punt extra gekregen door het wegstrepen van 7 vragenging ik toch mooi dik een punt omhoog. Zou best 'ns circulatie kunnen zijn geweest
Nee, alleen bij drukverhogende momenten (zoals Hoesten, Niesten, Persen --> HNP (Hernia Nucleus Pulposi)quote:Op zondag 23 april 2006 12:16 schreef Kang-He het volgende:
Heb je bij een hernia geen constante pijn?
Opeens begin ik me toch een beetje zorgen te maken over of ik met m'n weekendje voorbereiding wel 4 van de 10 vragen ga wetenquote:Op zondag 23 april 2006 13:31 schreef mol_air het volgende:
nee tox een 3.3(1/3 van een 10 = 2 punten voor t eindcijfer :p)
Zeg dat wel. Het zijn altijd net de vragen die ik wel goed heb, die dan worden geschrapt (omdat 90% van de studenten niet goed heeft geleerd -> 90% heeft de vraag fout -> vraag wordt geschrapt).quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:12 schreef mol_air het volgende:
ja, leuk is dat altijd. als ze vragen wegstrepen die je goed hebt :p
dr stonden maar 2 gasten bij (die overigens ook wel thuis hadden kunnen blijven want ze zeiden toch niksquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:14 schreef mol_air het volgende:
h้ Leidenaren, hebben jullie je allemaal al ingeschreven voor het TeddyBear Hospital? dus allemaal even snel een mailtje sturen naar tbhleiden ad gmail punt com, met je gegevens en welke van de drie dagen (22,23,24 mei) je kunt. Als je het al weet kun je ook vermelden welke functie je wilt.
en ja, ik stond inderdaad vooraan in de collegezaal voor die praatjes. Nu nog raden welke ik ben he
Nee, je moet een beetje actief meedoen in je werkgroepen, en soms wat antwoorden inleveren van practica e.d.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:07 schreef Hoolaa het volgende:
nope geen bonuspunten.
wat moet je doen om bonuspunten te krijgen? nerdie opmerkingen maken op het discussion board van blackboard?
misschien bij thoraxchirurgie?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:22 schreef fee-tje het volgende:
m021, zou je niet es een middagje kunnen meelopen met een arts bij een afdeling die jou wat lijkt? Bij ons kun je dat gewoon vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |