Alexander is geboren 27 april 1967quote:
''Onze'' prinsen spreken het gewoon af.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:56 schreef J-net het volgende:
Ik had al het vermoeden. Ze heeft een hele mooie gloed over zich heen en ze heeft een bepaalde blik van ik weet iets en jullie niet.
Ik vind het leuk als er een derde komt en dat zal idd wel de laatste zijn. Drie om de troon veilig te stellen. Stel je voor dat Alexia net als Friso niet op de troon wilt, je moet er altijd 2 hebben..... minstens. Bovendien komen ze allebei uit grote gezinnen.
Wel stoer, dat zou betekenen dat zowel Maxima, Mabel als Laurentien zwanger is..... unicum!!!
Dat zou heel mooi zijn, Drie schoondochters van Koningin Beatrix in verwachtingquote:Op donderdag 13 april 2006 19:56 schreef J-net het volgende:
Wel stoer, dat zou betekenen dat zowel Maxima, Mabel als Laurentien zwanger is..... unicum!!!
Hoeft ook niet. Alles snappen is ook vermoeiend.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:34 schreef Logitik het volgende:
Lekker boeient, ik snap werkelijk waar waarom andere mensen zich daar geinterreseerd in kunnen voelen
Werkelijk? Ik ook.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:34 schreef Logitik het volgende:
Lekker boeient, ik snap werkelijk waar waarom andere mensen zich daar geinterreseerd in kunnen voelen
als je het dan helemaal het tegenovergestelde wil noem het kind dan minipaquote:Op donderdag 13 april 2006 20:06 schreef Escape2Dawn het volgende:
Is de naam al bekend?
Ik denk dat het ' Minima' gaat heten....
Gut, ik zou zo in de hal van Jomanda kunnenquote:Op [b]zaterdag 1 april 2006 00:15 schreef Leah het volgende:[/b]
Ik mag barsten als ze niet alweer zwanger is.
Ik zei het laatst ook al op mijn werk. Vooral toen ze dat roze ding aanhad!quote:Op donderdag 13 april 2006 21:15 schreef Leah het volgende:
[..]
Gut, ik zou zo in de hal van Jomanda kunnen.
En na de geboorte 3 dagen wachten hóe het kind gaat heten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:49 schreef PLAE@ het volgende:
Vreselijk krijgen we dat gemekker dat er nu maar eens een jongen moet komen enzo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |