dan is dat terecht.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 13 april 2006 21:14 schreef Beschouw het volgende:
toeval zeker, deze 2 Gentiles tegen elkaar
Vergeet Kohler nietquote:Op donderdag 13 april 2006 21:16 schreef Beschouw het volgende:
Nobby Stiles en Carlos Salvador Bilardo er al in de eerste ronde uit!
Onvoorstelbaar.
Wie kent zijn klassiekers nog?
Net zoals denk ik (te) weinig mensen weten wie Jose Batista is en hoe hij was als voetballer slager bij Uruguayquote:Op donderdag 13 april 2006 21:16 schreef Beschouw het volgende:
Onvoorstelbaar.
Jij ook niet, door niet op Rattin te stemmen!quote:Op donderdag 13 april 2006 21:16 schreef Beschouw het volgende:
Onvoorstelbaar.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij ook niet, door niet op Rattin te stemmen!
Gepost door Michel (methodmich) - zaterdag 14 mei 2005 @ 06:43quote:Kan hij net als Antonio Rattin, de aanvoerder van Argentinië op het WK van 1966, van schoft tot mens transformeren? Rattin schopte in de wedstrijd tegen de Engelsen naar alles wat bewoog, zelfs naar de lucht. Hij kreeg dan ook al na iets meer dan een half uur de rode kaart.
Goed zo Beschouw! Houd hem in gedachten voor de komende rondes.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Schade ingehaald
[..]
Gepost door Michel (methodmich) - zaterdag 14 mei 2005 @ 06:43
Omdat ie ook gemeen ende onbeschoft is tegen zijn vriendin natuurlijk!quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
eerlijk gezegd houd ik me totaal niet bezig met de 'gemeenste' spelers, maar kan iemand me uitleggen waarom Rachid Bouaouzan door een aantal personen boven Jorge Costa wordt verkozen als 'gemeenste speler'? met alle respect en ik wil het ook zeker niet goedpraten, maar de overtreding op Niels Kokmeijer vind ik bij lange na niet toereikend om iemand te kunnen typeren als 'gemene' speler!!
succes verder met dit toernooi, maar degene die op Bouaouzan stemmen, die moeten zich schamen!!
Inderdaad. Zijn we die nu echt vergeten te nomineren?quote:Op zondag 16 april 2006 20:49 schreef DIGGER het volgende:
Fortez Rodriguez zet z'n zaak hier net te laat extra kracht bij
Dat heb ik al 10.000 keer gezegd. De écht gemene spelers zijn er al uit, omdat men kennelijk snel voor het bekende kiest.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:00 schreef Ungeheuer het volgende:
Geloof er trouwens geen reet van dat degene die overal namen hebben zitten wegstrepen de spelers ook daadwerkelijk kenden.
Wat heeft Voller allemaal geflikt, op het spuug-incident na?quote:
het is een duitserquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat heeft Voller allemaal geflikt, op het spuug-incident na?
hij was hard inderdaad, maar de beelden die ik van Rinus gezien heb waren op een paar punten ook erg gemeen...Ik kan me ook wel beelden herinneren van Feyenoord tegen Real Madrid, dat liep flink uit de klauwen toen...!!quote:Op woensdag 19 april 2006 11:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Atteveld verbleekt bij Israël? Ik denk dat Israël juist hard was, terwijl Atteveld echt gemeen was.
Dat mis ik, die tijden en die scenario's. Tegenwoordig zijn de geldelijke belangen en media-aandacht de pan uit gerezen en wordt er veel gedisciplineerder gevoetbald.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:44 schreef Bjorn81 het volgende:
[..]
hij was hard inderdaad, maar de beelden die ik van Rinus gezien heb waren op een paar punten ook erg gemeen...Ik kan me ook wel beelden herinneren van Feyenoord tegen Real Madrid, dat liep flink uit de klauwen toen...!!
Inderdaad!! Als hetgeen wat afgelopen zondag met Fortes Rodriguez en van Hooijdonk in de tijd van Israël en kompanen zou gebeuren dan had Fortes op een brancard het veld verlaten....!!! Teamspirit daar gaat het om...Die situatie met Feyenoord en Real Madrid blijft voor altijd in mijn geheugen...Coen Moulijn die de Madrilenen helemaal dol draait dat ze er niet meer tegen kunnen en maar gaan schoppen en vervolgens het gehele elftal van Feyenoord achter die gasten aan...!!!quote:Op woensdag 19 april 2006 11:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat mis ik, die tijden en die scenario's. Tegenwoordig zijn de geldelijke belangen en media-aandacht de pan uit gerezen en wordt er veel gedisciplineerder gevoetbald.
Die tijden. Echte kerels op het veld.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:55 schreef Bjorn81 het volgende:
[..]
Inderdaad!! Als hetgeen wat afgelopen zondag met Fortes Rodriguez en van Hooijdonk in de tijd van Israël en kompanen zou gebeuren dan had Fortes op een brancard het veld verlaten....!!! Teamspirit daar gaat het om...Die situatie met Feyenoord en Real Madrid blijft voor altijd in mijn geheugen...Coen Moulijn die de Madrilenen helemaal dol draait dat ze er niet meer tegen kunnen en maar gaan schoppen en vervolgens het gehele elftal van Feyenoord achter die gasten aan...!!!
![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:25 schreef methodmich het volgende:
Waarom toch al die stemmen op die Urban? Jammer is dat.
Als die wedstrijd nu zou worden gespeeld zouden er minimaal 6 uitgestuurd worden ipv die ene Braziliaan.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die tijden. Echte kerels op het veld.![]()
Ik herinner me een WK-wedstrijd Nederland - Brazilie waar even een Nederlander KO wordt geslagen. Vervolgens enorme wraakacties over- en weer. Dat zou tegenwoordig ondenkbaar zijn.
Ik zou wel willen stemmen, maar ik heb simpelweg te weinig gezien van al deze voetballers om te oordelen.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:01 schreef WeebI het volgende:
tik.tak.tik.tak.
komop van de 6 miljard mensen op de wereld mag iedereen behalve ik en dndiek stemmen en niemand wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |