Gewoon bij de drogist te koop? Of apotheek?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Toevallig, dat had ik ook. Ik liep daar dus ook al sinds kerst mee rond. Erg vervelend. En vooral als er zich een korst op het wondje vormt, geen porem, dus dat haal je er weer vanaf, en zo blijf je aan de gang. Vooral na een avondje zuipen was het drama, viel me op.
Afgelopen vrijdagavond kreeg ik er ook nog een brandwondje bij in mijn mondhoek. Toen gaf mijn moeder me een soort Labello, maar dan beter. "Echinacin stick". Kost 6 euro ofzo, dus niet goedkoop. Maar het werkt wel, moet ik zeggen. Bij mij is het inmiddels bijna weg.
haha ik had presies hetzelfde! bij mij duurde het van november tot ongeveer 2 weekjes terug dat ie echt goedgenezenwasquote:Op donderdag 13 april 2006 14:40 schreef diginoob het volgende:
Vorige winter kreeg ik, ik weet niet hoe, een scheur in het midden van mijn onderlip. Op een gegeven moment werd het een streepje en dat bleef je zien. Sinds een paar dagen is ie weer opengesprongen en dat doet ie 3x per dag. Hoe zorg ik dat die stomme scheur nou eens gewoon helemaal geneest?
mja heb ik al en ik smeer genoeg, dus dat helpt i.i.g niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:32 schreef laika het volgende:
blistex is the answer...
quote:
neequote:Op donderdag 13 april 2006 17:12 schreef GuntherSneijder het volgende:
schatje mag ik je foto?
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:27 schreef schatje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zou het goed insmeren voor het slapen gaan, 's nachts heelt het het beste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |