Hoe krijg je die mosterd korst dan lekker krokantquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:22 schreef Pilootje het volgende:
Zalm met krokante mosterd korst ?
zojuist voor het eerst zalm gegeten...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:15 schreef RobinOok het volgende:
Je bedoelt of je het vel kunt eten? Ja hoor, als je dat lekker lijkt en het knapperig is gebakken.
zal met ham, lijkt me niet echt de lekkerste combinatie.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:05 schreef Ole het volgende:
kan ook:
Bereiden
Oven voorverwarmen op 200 °C of gasovenstand 4. Ovenschaal invetten. Zalmfilet bestrooien met zout en peper en besprenkelen met citroensap. Zalm omwikkelen met ham. Zalmpakketjes in ovenschaal leggen en in midden van oven in ca. 12 minuten gaarbakken
geen idee waar ik dat vandaan had. Heb het volgens mij zelf nooit gegetenquote:Op zondag 15 februari 2009 11:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zal met ham, lijkt me niet echt de lekkerste combinatie.
lijkt me super:Pquote:Op maandag 16 februari 2009 16:56 schreef kabouter.muts het volgende:
Ook lekker is in bladerdeeg op een bedje van prei
Beetje peper, zout, citroen erover.
En wat sesamzaadjes over het bladerdeeg.
20-30 min in de oven op 200-225 graden.
En wij eten dat met een lekkere salade met gebakken paprika en haricoverts.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:56 schreef kabouter.muts het volgende:
Ook lekker is in bladerdeeg op een bedje van prei
Beetje peper, zout, citroen erover.
En wat sesamzaadjes over het bladerdeeg.
20-30 min in de oven op 200-225 graden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |