Waarom niet ?quote:Op zondag 16 april 2006 23:03 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw post deze ronde niet. Zo wil ik niet winnen.![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 13:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op Photobucket heb ik de plaatjes staan. De oude heb ik verwijderd (kijkt niemand toch meer naar) en de nieuwe upload ik weer. In de oude post kan het dus voorkomen dat je nieuwe plaatjes ziet, omdat de oude plaatjes dezelfde bestandsnamen hebben als de plaatjes van de nieuwe ronde. De IMG-tag ziet dat niet en laat gewoon het plaatje zien wat bij de link hoort.
OK, maar dan snap ik de uitleg van RayMania niet.quote:Op zondag 16 april 2006 23:30 schreef Beschouw het volgende:
Het zijn helemaal geen nieuwe plaatjes. Alle foto's zijn exact zo geweest in ronde 8.
Ik ook niet. Geheugenverlies misschien?quote:Op zondag 16 april 2006 23:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
OK, maar dan snap ik de uitleg van RayMania niet.
Okay, dan doe je niet mee...quote:Op zondag 16 april 2006 23:30 schreef Beschouw het volgende:
Het zijn helemaal geen nieuwe plaatjes. Alle foto's zijn exact zo geweest in ronde 8.
Zucht.quote:Op zondag 16 april 2006 23:48 schreef Beschouw het volgende:
RayMania, ff serieus: wat is er anders aan jouw foto's in ronde 10, vergeleken met die in ronde 8?
Ik zie geen verschil.
Nou breekt mijn klomp. Die foto's zijn wel hetzelfdequote:Op maandag 17 april 2006 00:04 schreef RayMania het volgende:
Hier staat serie 8 (ff geupload).
Zijn de foto's hetzelfde als deze ronde?
Omg, dat is wel héél raar. Druk eens bij de foto's van ronde 10 op ctrl-f5.quote:Op maandag 17 april 2006 00:07 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nou breekt mijn klomp. Die foto's zijn wel hetzelfde![]()
Dan zie ik hele andere foto's ineens! Ik ga mijn lijstje ff aanpassenquote:Op maandag 17 april 2006 00:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omg, dat is wel héél raar. Druk eens bij de foto's van ronde 10 op ctrl-f5.
Gedaan. Groot mirakel: foto's zijn veranderd.quote:Op maandag 17 april 2006 00:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omg, dat is wel héél raar. Druk eens bij de foto's van ronde 10 op ctrl-f5.
Komt wel goed, hoop ik.quote:Op maandag 17 april 2006 00:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Vraagt zich wel af of de overige deelnemers op de juiste foto's hebben gestemd?
Ja, dat wel. Maar ik wist ook zeker dat ik nieuwe had gepostquote:
hoop niet dat je het over Arsenal-Villarreal hebtquote:
nog geen uitslag geweest dus ik vermoed dat je nog mee doetquote:Op woensdag 19 april 2006 22:06 schreef Bruce117 het volgende:
Ben ik nog op tijd ?
dus tochquote:Op woensdag 19 april 2006 19:30 schreef Bjoro het volgende:
hoop niet dat je het over Arsenal-Villarreal hebt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |